Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli vaan tappaa ittensä

Vierailija
08.07.2015 |

Itsari on nyt kyllä lähellä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:21"]

haluan tappaa itseni harva se päivä.En kuitenkaan tee sitä vaan aion kääntää kaiken ympäri, vaikka kuinka saan itkua vääntää samalla!

[/quote]

Mahtavaa, että sulla on elämänhalua ja taistelutahtoa! Mutta ethän unohda, että ei sinun eikä kenenkään tarvitse taistella yksin vaan tukea ja apua on saatavilla, kun vain sitä pyydät :) Terveysasema, päivystys, auttavat puhelimet - kaikki hyviä ja konkreettisia tahoja avun saamiseksi, rohkeasti vain puhelimeen kiinni. Voimia ja toivoa sinulle, olet ajatuksissani.

*Valtakunnallinen kriisipuhelin puh. 01019 5202
*Keskustelu masennuksesta toipumisesta http://vod-2.tv7.fi/vod2/armon_kalliolla/armon_kalliolla-046-w.MP4
*Rohkaiseva video http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
2/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Mistä päin olet? Mulla on sängyt täynnä, mutta meidän takapihalla on vedenpitävä teltta, jossa on tosi hyvä patja ja pari paksua makuupussia. Haluaisitko nukkua miljoonan tähden hotellissa ja kuunnella luonnon ääniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yhtään helpottaa niin et ole ainoa jolla on raskasta ajoittain. Ride it out.

Vierailija
4/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme arvokkaita kaikki, vaikkei kukaan rakastaisi.

Vierailija
5/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään ole sanottu, että elämä olisi helppoa. Kuitenkin elämä on lahja ja niin moni, joka haluaisi elää, kuolee ennen aikojaan esim. syöpään. Nykyään saa apua, joten jos tosissasi kirjoitit tuon aloituksen,niin mene heti päivystykseen ja saat ihan varmasti apua. Itsemurha on lopullinen ja huonoista huonoin ratkaisu, elämässä on välillä alamäkiä ja he...tin karmeita kohtia, mutta keski-ikäisen kokemuksella voin sanoa, että sieltä pääsee ylös. Älä luovuta, alamäki päättyy joskus, hae ammattiapua, älä jää yksin murehtimaan. Asioilla on tapana järjestyä, ei ehkä heti eikä aina niin kuin toivot, mutta jotenkin ne järjestyvät. Voimia ja jaksamista, sinulla on paljon hyviä asioita tulossa, kun vain pääset tämän raskaan vaiheen yli.

Vierailija
7/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapa.Mielesi muuttuu.Kaukohalaus.

Vierailija
8/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä! Elämä potkii joskus vaikkei itse tekisi mitään. Minullakin on ollut tänään paha mieli.. Halaus sulle!

Vierailija
9/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:03"]Kyllä se siitä! Elämä potkii joskus vaikkei itse tekisi mitään. Minullakin on ollut tänään paha mieli.. Halaus sulle!
[/quote]

Kiitos..♥

Vierailija
10/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin mikä tilanne elämässä, miksi haluaisit kuolla. Voisi paremmin auttaa.

Vierailija
11/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:20"]Kerro tarkemmin mikä tilanne elämässä, miksi haluaisit kuolla. Voisi paremmin auttaa.
[/quote]

Perheessä ongelmia, ei yhtään ystävää. En tiedä mihin meen yöksi, ei mulla ole rahaa mennä hotelliinkaan.. oon joutunu näyttelemään iloista vanhaa itseäni niin kauan, että tänään keitti yli. Totaalisesti.
ap

Vierailija
12/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, täällä on kolmisensataa huomiohuoraa edelläsi jonossa. Odotat nyt vaan kiltisti vuorosi. 

Vierailija
13/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:47"]Sori, täällä on kolmisensataa huomiohuoraa edelläsi jonossa. Odotat nyt vaan kiltisti vuorosi. 
[/quote]

Ok..

Ap

Vierailija
14/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi sitten suunnanvaihto viimein tullut ajankohtaiseksi. Kun keitti yli, se oli ensimmäinen askel uudella tiellä. Kato piruuttas miten asiat järjestyy, sillä ne järjestyy AINA. Kyllä sitä ehtii kuolla ja aivan varmasti se on edessä, mutta nyt vain katson leikin loppuun. Eihän sitä koskaan tiedä mitä kaikkea mukavaakin on vielä edessä. Älä menetä toivoasi koskaan! Tsemppiä ja haleja♥

Vierailija
15/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli käydä polttamassa koko kelan rakennus maan tasalle.

Vierailija
16/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:51"]Ehkä nyt olisi sitten suunnanvaihto viimein tullut ajankohtaiseksi. Kun keitti yli, se oli ensimmäinen askel uudella tiellä. Kato piruuttas miten asiat järjestyy, sillä ne järjestyy AINA. Kyllä sitä ehtii kuolla ja aivan varmasti se on edessä, mutta nyt vain katson leikin loppuun. Eihän sitä koskaan tiedä mitä kaikkea mukavaakin on vielä edessä. Älä menetä toivoasi koskaan! Tsemppiä ja haleja♥
[/quote]

Kiitos paljon♥ rupesin itkemään, kai olen herkillä juuri nyt...
ap

Vierailija
17/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:52"]Mun tekis mieli käydä polttamassa koko kelan rakennus maan tasalle.
[/quote]

En suosittele, joudut siitä vielä vaikeuksiin.
ap

Vierailija
18/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene psykiatrian päivystykseen ja sano ettet kestä. On ainakin ensi yö turvattu. Huomenna voi sitten päivällä alkaa selvittelee asioita psykologin ja sosiaalityöntekijän kanssa

Vierailija
19/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo mennä päivystykseen. Siellä saa ainakin notkua yön yli jos vaikka ei pääsisi vastaanotolle tapaamaan lääkäriä ja sitten heti huomenna sosiaalipäivystykseen!  Kyllä se siitä vaikka nyt tuntuisi tie nousevan pystyyn. Pidä itsestäsi huolta ja ennenkaikkea - rakasta itseäsi!

Vierailija
20/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen alkoholia. Tulee hyvä olo kun vetää kännit.
M-96