Kansanedustajan raju purkaus: "Taistelemme loppuun asti"
Kommentit (107)
Suosittelen AV-mammoille hommafoorumin lukemista!!! Te että näytä ymmärtävän näistä islam ja monikulttuurisuus asioista yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"]http://i2.wp.com/whitegenocideproject.com/wp-content/uploads/2015/05/swe2050.jpg?resize=593.6%2C611
http://i0.wp.com/whitegenocideproject.com/wp-content/uploads/2015/05/swe2009.jpg?resize=593.6%2C611
2050 kantaruotsalaiset voivat olla jo vähemmistössä suurimmissa kaupungeissa.
[/quote]
"White genocide Project" kuulostaa tosi puolueettomalta taholta tällaisessa asiassa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:53"]Suosittelen AV-mammoille hommafoorumin lukemista!!! Te että näytä ymmärtävän näistä islam ja monikulttuurisuus asioista yhtään mitään.
[/quote]
Vai kumminkohan päin tuo sitten meneekään...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"]Persut ei kaipaa immosta
[/quote]
Luulen, että saa lähteä eduskuntaryhmästä
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:29"]
Yksi rasistisen ajattelun tunnusmerkki on, että lähtee siitä, että ihminen ei voi taustansa takia koskaan muuttua ja hänen lapsensa ovat automaattisesti perimän takia, kuten hän oli. Jos vuonna 2050 vaikka 20 prosentilla on ollut vuonna 2015 vanhemmat, jotka olivat muslimeita, se ei tarkoita, että nuo ihmiset ovat kaikki muslimeita sitten vuonna 2050. Aivan samalla tavalla kuin kaikkien lestadiolaisten lapsista ei enää tule lestadiolaisia, tai kaikkien jehovantodistajien lapsista ei tule jehovantodistajia, ei kaikkien muslimien lapsista tule Pohjoismaissa muslimeja.
Sillä ei ole minulle mitään hemmetin merkistystä, jos 20 prosentilla väestöä on osin juuret muslimikultturissa, jos he jakavat Pohjoismaiset arvot ja ovat tavallisia kunnon kansalaisia. Sen sijaan olisi, tietenkin, aivan kammottava ongelma, jos 20 % väestöä kannattaisi sharia-lakia ja militanttia islamia, mutta tällainen kauhuskenaario on täysin harhainen ja utopistinen ja perustuu ajatukseen, että olisi vain yhdenlainen islamin tulkinta ja kaikki muslmit olisivat tällsiai ja kaikki heidän lapsensa olisivat tällaisia (mikään näistä ei ole totta).
Tämä utopinen kauhuskneaario perustuu viime kädessä ajatukseen, että islam ei olisikaan uskonto, vaan jotenkin kuitenkin joku geeneihin pinttynyt juttu. Ja tämä ei ole mitään muuta kuin puhdasta rasismia. Suomen suojelu islamin uskolta on tässä vain tekosyy jakaa maailma rotuihin ja kuvitella, että itse edustaisi jotenkin geneettisesti parempaa ihmisainesta.
Jos "monikulttuurisuus" on väärä termi ja puhutaan vain ja ainoastaan yhden uskonnon vastustamisesta, niin asia muuttu aivan toisenlaiseksi. Silloin pitää alkaa puhua siitä, voiko oikeasti kieltää yhden uskonnon ja sallia kaikki muut. Jos taas oikeasti, kuten epäilen, puhutaan vain jonkun ihmisryhmän vastuasmiesta, niin se pitää sanoa avoimesti, jolloin muut ymmärtävät, mihin perustuu aate siitä, että on keskenään lähtökohtaisesti eriarvoisia ihmisryhmiä. Nyt rasistiset poliitikot ja muut kansankiihottajat veivaavat näitä kahta eri asiaa yhteen sumealla tavalla ja kiemurtelevat aina viime kädessä vastuusta ihan kuin omia perimmäisiä ajatuksiaan häpeillen.
[/quote]Vau. Olenko mä oikeasti Vauvan Aihe Vapaalla? Totta joka ikinen loistava sana.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:06"]
Monikulttuurinen voi toimia,mutta se vaatii sosiaalihuollon muuttamisen ja vankilat täyteen kuten jenkeissä on.
[/quote]
Ja kuolemantuomio käyttöön neekereille vai?
Jos Immonen joutuisi lähtemään, niin eduskuntapaikka määrä menisi tasan Kokoomuksen kanssa 37-37.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"]Persut ei kaipaa immosta
[/quote]
Luulen, että saa lähteä eduskuntaryhmästä
[/quote]
Eroa Immonen!!!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:53"]
Suosittelen AV-mammoille hommafoorumin lukemista!!! Te että näytä ymmärtävän näistä islam ja monikulttuurisuus asioista yhtään mitään.
[/quote]
Hommafoorumi on sellaista ksenofobista persupaskaa, mille ei löydy muuta käyttöä, kun pyyhkiä persettä. Samaa kastia kaikessa valehtelevan MV-lehden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"]
Persut ei kaipaa immosta
[/quote]
Eikä ketään Persuja. Sellaisia persettään myyviä takinkääntäjiä. Koko hallitusaikana Persut eivät ole saaneet mitään läpi, sen sijaan ovat sitoutuneet ajamaan kaiken Kokoomuksen ja Keskustan aatteista. Pienituloiset saa kärsiä Persujen takia ja eläkeläisiä sekä vammaisia potkitaan oikein urakalla. Isänmaan petturipuolue koko Perussuomalaiset.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:47"]Persut ei kaipaa immosta [/quote] Luulen, että saa lähteä eduskuntaryhmästä [/quote] Eroa Immonen!!!
[/quote]
Persut ulos hallituksesta. tollainen raiskaripuolue, joka hyysää raiskaajaa!
Minä äänestin Immosen 2 kertaa kansanedustajakseni ja aion äänestää myös 3 kerran.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"]
Kaikki muslimit ja afrikkalaiset pitää karkottaa pois Suomesta!!!! Myös täällä syntyneet!!!!
Voitaisiin estää uudet tulevat Tapanilat ja raiskauspolttomurhat.
[/quote]
Sinun kaltaiset vajakit pitäisi karkoittaa, koska tollaiset koulukiusatut runkut on tulevia Pekka Eric Auvisia ja Matti Saaria.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:17"]Minä äänestin Immosen 2 kertaa kansanedustajakseni ja aion äänestää myös 3 kerran.
[/quote]
Toivottavasti häpeät.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:17"]
Minä äänestin Immosen 2 kertaa kansanedustajakseni ja aion äänestää myös 3 kerran.
[/quote]
Kolmatta kertaa ei tule.
Raiskaajaa hyysäävä puolue pois hallituksesta ja eduskunnasta!
Ei toi immosen teksti kyllä asiallinen ollut, mutta itse rivikansalaisena pelkään esim. ISIStä huomattavasti enemmän kuin jotain Immosta saatika sitten persupuoluetta yleensä. Vähän suhteellisuudentajua nyt juttuihin.
-persujen äänestäjä-
Tollaiset Hitleriä kannattavat aatteet eivät kuulu eduskuntaan, eikä poliittisesti korrekteja missään suhteessa.
Ulos koko Persut, näiden sekoilua on katsottu tarpeeksi pitkään!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:47"]
Immosen angstaus on melko mielenkiintoista. Tollainen äärioikeistolainen jamppa ei sovellu Suomen kaltaisessa maassa eduskuntaan.
[/quote]Miksei sovellu? Eikö eduskunnassa istu KANSANedustajia? Suomessa on kuulepa muunkinlaisia mielipiteitä kuin monikulttuurisuuden ihannointia. Vai haluaako suvaitsevat ihmiset tukkia eri lailla ajattelevien mielipiteen ja kieltää heiltä sananvapauden ja omien ajatusten julkituonnin?
Persut ei kaipaa immosta