naapurit valittaa kun syötän vanhat ruuat linnuille
Nytkin nakkasin 3pvää vanhan makaronilaatikon köntsän nurmikolle. Harakoilla on bileet pystyssä. Okei kyllähän nuo alkavat olemaan kooltaan jo kotkia, mutta miksi en saisi niitä syöttää? Oma piha kuitenkin. Ja olen ystävystynyt yhden linnun ja oravankin kanssa. Oravalle olen antanut vain pähkinöitä. Sille ei maustetut ruoat ole kelvanneet. Orava tulee monesti syliinkin. Harakka taas istuu metrin päässä aidalla ja kyselee mitä tänään syötäisiin :D
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:27"]Linnuille pitäisi antaa lajin mukaista ruokaa, jos niitä haluaa ruokkia. Kesällä ei pidä ruokkia yhtään millään. Sotket lintujen elimistön noilla makarooneillasi. Miksi rääkkäät eläimiä? [/quote] Ootko koskaan käynyt kaatopaikalla?
[/quote]
Olen ja siksi ihmettelen miksi joku haluaa luoda naapuristoon oman kaatopaikkaympäristön.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:04"]
Nytkin nakkasin 3pvää vanhan makaronilaatikon köntsän nurmikolle. Harakoilla on bileet pystyssä. Okei kyllähän nuo alkavat olemaan kooltaan jo kotkia, mutta miksi en saisi niitä syöttää? Oma piha kuitenkin. Ja olen ystävystynyt yhden linnun ja oravankin kanssa. Oravalle olen antanut vain pähkinöitä. Sille ei maustetut ruoat ole kelvanneet. Orava tulee monesti syliinkin. Harakka taas istuu metrin päässä aidalla ja kyselee mitä tänään syötäisiin :D
[/quote]
Minäkin valittaisin eläinrääkkäyksestä.
Myös rotta-populaatio kasvaa ja voi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Onko tuo makaroonilaatikko ja ruoka mitä annat eläimille pilaantunutta kun et itse sitä syö ? Eläin voi sairastua pilaantuneesta ruasta.
Seuraavan kerran kun tee makaroonilaatikkoa niin tee sen verran iso satsi että riittää myös niille harakoille. Sinä syöt tuoretta ja annat harakoille pilantunutta , niinkö ?
[/quote]
No eläin sairastuu jo siitä suola- ja rasva/lisäainemääristä, mitä ihmisen ruoassa on.