Anna-Leena Härkönen menee neljättä kertaa naimisiin...
Ellei siis ehdi erota ennen sitä...
Jos mulla olisi takana jo kolme avioliittoa, en välttämättä kehtaisi enää solmia uutta... 😣
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000012210241.html
Kommentit (48)
Häät ovat ensi kesänä, joten ehtii erota moneen kertaan.
Mun tuttu saa en tiedä monennenkohan lapsen ja entisetkin ovat hunningolla.
Ole huolissasi mielummin tällaisestä, kun 2 aikuisen ihmisen naimisiin menosta.
Onnea hääparille
Härkönen tekee näköjään mitä vaan, että pääsee taas mediaan. 🙄 Se on julkisuusjunkie.
Mutta onhan hänellä ollut pitkiä suhteita ja ikääkin jo paljon joten en sinänsä ihmettele? Tää mies on lisäksi se Kummeli tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Onnea hääparille
En onneksi tunne sun wt-tuttavia. 😚
Ap
Mitä väliä? En usko että Anna-Leenaa tuossa iässä ihan hirveästi kiinnostaa muiden mielipiteet. Nehän on kuin p*rsereikä, jokaisella omansa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea hääparille
Älä huoli. Kyllä nuokin eroavat.
Monesti on niin että neljännessä avioliitossa jo oleva on katkeroitunut ja syrjäytynyt yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? En usko että Anna-Leenaa tuossa iässä ihan hirveästi kiinnostaa muiden mielipiteet. Nehän on kuin p*rsereikä, jokaisella omansa.
Ei tarvitse kiinnostaakaan. Ajattelin vain, että jos onnistumisprosentti on noin kamalan kehno, niin olisi toooooooosi noloa erota jälleen kerran... 😰
Meinaakohan ne Ollin kanssa muuttaa sitten yhteen asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kiinnostaakaan. Ajattelin vain, että jos onnistumisprosentti on noin kamalan kehno, niin olisi toooooooosi noloa erota jälleen kerran... 😰
Miksi se olisi noloa? Huomaa että olet henkisesti vielä aika epäkypsä, kun ajattelet avioeroa ensisijaisesti nolona asiana. Eli päällimmäisenä mielessä aina muut ja muiden mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea hääparille
Älä huoli. Kyllä nuokin eroavat.
Monesti on niin että neljännessä avioliitossa jo oleva on katkeroitunut ja syrjäytynyt yhteiskunnasta.
Hyvä ja osuva havainto!
😉
Aika kilarilta vaikuttaa, ei ihme ettei parisuhteet kestä.
Anna-Leena on lahjakas kirjailija ja näyttelijä. Noloa tuo rääpiminen jota täällä harrastetaan. Oletteko oikeasti noin pahantahtoisia?
N 72
Mitä väliä. Hyvä, kun elää omaa elämäänsä eikä välitä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on? Kerran täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi noloa? Huomaa että olet henkisesti vielä aika epäkypsä, kun ajattelet avioeroa ensisijaisesti nolona asiana. Eli päällimmäisenä mielessä aina muut ja muiden mielipiteet.
Mun mielestä on epäkypsää yrittää saada pakolla avioliittoa aikaiseksi, jos tietää jo kolmen epäonnistuneen kerran perusteella, ettei tästä kuitenkaan mitään tule... 😞
Vierailija kirjoitti:
Meinaakohan ne Ollin kanssa muuttaa sitten yhteen asumaan?
Aivan, ainakaan sen yhden aviomiehen kanssa ei asunut. Härkönen ei ole niitä helpoimpia ihmisiä, joten en ihmettele. Ei mies sellaista kestä.
Et kehtaisi? Kenen vuoksi et kehtaisi? Äidin ja isän?
No enpä laittaisi rahojani likoon tämänkään suhteen kestämisen osalta.