En usko emätinorgasmeihin
Naiset, jotka väittävät saaneensa niitä ovat huomionhakuisia valehtelijoita.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:14"]Kyllä orgaaninen voi saada helpostikin koskematta klitoriksen ulkoiseen osaan ja hyväilemällä pelkkä emäntä. Itse en nauti klitoriksen ulkoisen osan koskettamisesta vaan nautin nimenomaan eniten penetraatiosta. Mun on pakko saada jotakin sisään jos haluan tyydytyksen, sormettaminen ei auta, pitää olla dildo tai penis. Klitoriksen tosiaan jatkuu emättimen vierellä . Itsellä tuntuu nautinnoselta kosketus koko emättimen matkalta, olen tästä iloinen.
[/quote]
Siis orgasmin ei orgaaninen.
Klitoris on penis. Sitä runkkailemalla saat orkun samanlailla kun mieskin. Toki joku voi saada pelkästään tunkemalla jotain pilluun, mutta harvinaista mikäli ei stimuloi klitorista millääntavalla.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:18"]Klitoris on penis. Sitä runkkailemalla saat orkun samanlailla kun mieskin. Toki joku voi saada pelkästään tunkemalla jotain pilluun, mutta harvinaista mikäli ei stimuloi klitorista millääntavalla.
[/quote]
Ei ole harvinaista. Mulla on tuntoa emättimessä koko putken pituudelta. Katsos se klitoriksen hyväily ei tarkoita pelkästään sen ulkoisen osan hyväilyä. Klitorista voi hyväillä myös emättimen sisäpuolelta. Oa nauttii tästä huomattavasti enemmän kuin ulkoisen osan koskemisesta. Vai miksi muuten luulet että niin moni käyttää dildoa masturboidessa? Ja panetus nimenomaan on sitä että tekee mieli ottaa kalua sisään.
Mitä ap ajattelet siitä että useimmat naiset kutenkin haluat kiihottuessa munaa sisän ja että se edestaas liike on hurjan nautinnollista? Emätin on seksuaalielin kuten klitoriskin ja klitoris vielä jatkuu emättimen vierellä tuoden lisänautintoa emätinseksiin.
Toi dildojen hehkuttaminen on muuten jännä ilmiö. Ostin itsekin sellaisen toivoen, että nyt ehkä voisin kokea emätinorgasmin tärinän avulla. No ei se tärinä sitten tuntunut miltään, korkeintaan puudutti. Oli pettymys ja heitin dildon roskikseen. Sormi on edelleen paras itselleni ja klitoriksen stimuloiminen pakollista, että saan edes jonkinlaisen orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:43"]
Mitä ap ajattelet siitä että useimmat naiset kutenkin haluat kiihottuessa munaa sisän ja että se edestaas liike on hurjan nautinnollista? Emätin on seksuaalielin kuten klitoriskin ja klitoris vielä jatkuu emättimen vierellä tuoden lisänautintoa emätinseksiin.
[/quote]
On kyllä mahdoton sanoa noin varmasti, että "useimmat naiset", kun joidenkin tutkimusten mukaan suurin osa naisista ei saa emätinorgasmia (mikä ei tietysti tarkoita, etteikö yhdynnästä voisi muuten nauttia).
Jokainen toivottavasti tuntee oman kroppansa tuntemukset ja tietää, mistä tykkää ja mistä ei. Siitä huolimatta, mitä "useimmat" tekevät.
Klitoris jatkuu syvälle sisälle ja jos rakenne on oikeanlainen, niin saa emätinorgasmin. Periaatteessa sekin on klitorisorgasmi tosin.
Valheita puhelet.
T. Kokenut rassaaja
Asia ei oo sun uskomisista onneksi kiinni.
Vähän ehkä harmittaa sun puolesta. :/
jaa, no mitä ikinä se sitten olikaan mitä sain niin lisää kiitos. :)
Ei niihin uskoa tarvitsekaan. Ne ovat erittäin todellisia. Tutustu itseesi ja löydä emättimen taika. Siellä on monia orgasmipisteitä.
Voi, mun käy sääliksi sua ap. Mä saan emätinorgasmeja JA klitorisorgasmeja. Mä saan huikeaa seksiä.
Nyt kateelliset alapeukuttamaan.
Uskon, että emätinorgasmit on mahdollisia, mutta onkohan se kaikille. Itse en ole koskaan saanut ja välillä epäilyttää, että minussa on jokin rakenteellinen vika, kun ei onnistu. Sitten kun joka puolella hehkutetaan seksin ihanuutta ja orgasmeja, niin tulee vain paha mieli.
Mä koin ensimmäisen emätin orkkuni 20-vuotiaana :) nyt olen kuusi vuotta vanhempi ja ne ovat vain voimistuneet ikää myöten. Joka kerta en seksissä saa, mutta silloinkun saan, voin saada 5 orkkua peräkkäin esim yhdynnässä tai sitten peräti minuutin kestävän. :) Ymmärrän kyllä että olet kateellinen! ;)
Mä oon saanut aina orkkuja, mutta nyt yli 4-kymppisenä voin saada illan aikana vaikka 20 kertaa. Ja jopa ejakuloin. Mun kohdallani iso merkitys on sillä, miten luottaa kumppaniinsa ja kuinka rento on.
Mä en saanu emätinorgasmeja ollenkaan, lähetyssaarnaajassa sain tosi harvoin jos miehen häpyalue (miten tän nyt ilmaisee saatana tähän aikaan illasta :D se alue jossa kasvaa karvat!) sattui hinkkaamaan sopivasti klittaa. Eli silloinkin lähinnä sen klitoriksen paineen vuoksi.
Synnytin pari vuotta sitten ja sen jälkeen oon alkanut saamaan emätinorgasmeja. Tosin kuten joku tuolla sanoikin, niin nekin on periaatteessa klitorisorgasmeja, mutta sellaisia kuitenki joihin en tarvitse ärsykettä kuin sisäpuolelta.
Et voi se tilanne muuttua hyvinkin, kun raskaus ja synnytys muuttaa rakenteita. Ja ikäkin vaikuttanee, kyllähän ikääntyminenkin kudoksia löysyttää. Eikä tarvihe siis olla mikään luolapillu kuitenkaan, sanotaan tämäkin nyt ettei joku pääse pätemään tosta löysyyntymisestä :D
No minä olen neitsyt enkä ole koskaan työntänyt sisälleni mitään dildoja tms., joten minun tapauksessani ei ole kyse siitä, että klitoris stimuloituisi sisäkautta. Minä olen aina saanut voimakkaimmat orgasmini emättimen aukon hieromisesta. Siis ne on ihan älyttömiä, jos niin voi sanoa. Saan kyllä klitorisorgasmeja myös, mutta ne ovat erilaisia. Ja saan myös orgasmeja puristelemalla lantiopohjan lihaksia.
Eli en tiedä olenko sitten vain erityisen orgasmiherkkä tai onko se osittain kuvitteellista vai mitä. Mutta nuo "emätinorgasmit" ovat kyllä ihan todellisia, eikä ole kyse mistään huomionhakuisuudesta kun ei ole ketään keneltä sitä huomiota hakisi :D Voin vain kuvitella, miltä tuntuisi saada nuo kaikki kolme erityyppistä orgasmia samaan aikaan. Varmaan ihan kivalta.
Harmi ettet usko. Olen saanut yhden elämässäni ja se oli vuonna 2006!
Työntelin geishakuulaa pimperoon xD Ja räjähti.
Sen jälkeen en ole sitä enää kokenut. Saan kyllä aina halutessani klittaorkkelit.