En usko emätinorgasmeihin
Naiset, jotka väittävät saaneensa niitä ovat huomionhakuisia valehtelijoita.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:18"]
Luin joskus sellaisen teorian, että preferenssi tässä asiassa juontaa juurensa ensimmäisiin orgasmikokemuksiin. Omalla kohdallani se ainakin pitää paikkansa. En nuorena teininä edes tiennyt, mikä klitoris on, ja sain alunperin vain emätinorgasmeja. Ne ovat nykyäänkin paljon voimakkaampia.
[/quote]
Mun kohdalla tuo ei pidä paikkansa, sillä itsekin sain nuorena vain emätinorgasmeja enkä siksi kokenut tarvetta koskea koko klitorikseen. Vasta reilusti yli parikymppisenä päätin kokeilla klitorista, ja yllätyin kuinka voimakas klitorisorgasmi oli.
-41
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:14"]Itsellä emätinorgasmit on paljon laimeampia kuin klitorisorgasmit.
[/quote]
Sama täällä!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:13"]
Paskapuhettahan se onkin, kaikki akat saa klitorista rassaamalla, toiset vaan tarvii sen että pitää sormettaa samalla. Pelkällä panolla saaminen on pelkkää kusettamista, sen tietää kaikki.
[/quote]
Ihan paskapuhetta, kyllä on naisia, jotka laukeaa kun mies vain meneekin sisään, voi hyvää päivää nyt taas. SE on normaaleinta, seuraavaksi normaaleinta on hinkkaukset ja vinkkaukset ja epänormaaleinta se, ettei saa ollenkaan :(
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:11"]
Turha yrittää. En usko.
Ap.
[/quote]
Siis jos joku saa orgasmin ilman klitoriksen erillistä stimulointia, niin mikä se sinun mielestäsi silloin on? Esim. sanotaan doggy style -asennossa takaapäin? Kukaan ei koskettele käsillä "sinne"?
[/quote]
Huomiohuoraus.
[/quote]
Mitä? Siis lyöt leikiksi asian? Miksi et voi keskustella asiasta keskustellen?
[/quote]
No? Mikä tuolla tavalla saaminen on? Tai sitten nainen päällä, kun kumpikaan ei erikseen räplää naisen klitorista. Onko se klitorisorgasmi?
Uskon asioita siis. Ei muuta ku lahko pystyyn. Emätinorgasmin kieltäjät.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:32"]
Uskon asioita siis. Ei muuta ku lahko pystyyn. Emätinorgasmin kieltäjät.
[/quote]
Niin. Tuntuisi ihan hullulta, että ihmisen biologiassa olisi jotain hyötyä siitä, että naiset eivät olisi aikoinaan saaneet orgasmia kuin ymmärtämällä pyyttää miestä räpläämään klitorista seksin aikana tai räpläten itse. En oikein jaksa uskoa, että naiselle orgasmin tuottaminen yhdynnästä erikseen on ollut historiamme alkuhämärissä mikään tavallinen tapa mihinkään. Ja silti naisten on pitänyt haluta seksiä tai vähintään suostua siihen. Naiselle orgasmin saaminen tavoilla joita oli ilman valistusta tarjolla (miehen yhdyntä) on lisännyt tätä eittämättä.
Ja aivoistahan se orgasmi muutenkin lähtee, joten herkkyys alapäässä on sellainen jarru vain. Toisilla herkempi, toisilla tunnottomampi. Ja aivot säätelevät osaltaan tätä tuntua.
Minä uskon kyllä, ei siinä varmaan mitään maailmanlaajuista salaliittoakaan ole taustalla.
Itsehän en saa orgasmia yhtään millään tavalla, en itsekseni enkä kumppanin kanssa. Minun "huippuni" on pieni nipistävä lihasjännitys, jonka jälkeen ei enää niin huvita vaan voin vaikka mennä pesulle ja syömään. Jos tämä olisi yleistä ja tavallista, voisin kuvitella ettei seksi olisi niin suosittua ja hehkutettua.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:59"]Mutta mitä sitten, jos saa ihan fyysisen orgasmin unissaan, koskematta yhtään mihinkään?
[/quote]
Tämä on muuten erikoista. Minä olen saanut uniorkkuja monesti. Mutta, kun herään siihen niin huomaan, että mulla on tyyny tai peitto jalkovälissä eli hinkkaisinko kuitenkin klitorista unissani tähän peittoon tai tyynyyn? En tiedä, kivoja ne on kuitenkin. :)
Mä saan vaan klittaorkkuja. Ne ovat tod voimakkaita. N 40
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:51"]
Mä saan vaan klittaorkkuja. Ne ovat tod voimakkaita. N 40
[/quote]
Mikä on klittaorkku? Jonkun on pakko hinkata klitoristasi? Ja sitten saat? Vai mikä vittu se siis on?
Mä olen yrittänyt saada emätinorgasmin jo vuosia. Dildokin on hankittu, mutta ei. Halua on, mutta mitään ei vaan tapahdu. Kiinnostun vain naisista, en tiedä olisiko siinä syy.
Minä taas en usko siihen että joku ei saa yhdynnässä emätinorgasmia, typerää puhetta! Kun kerran minäkin aina saan, niin saa muutkin jos vain haluavat! Ja työttömät menkää töihin!
Minä en tykkää klitoriksen koskettelusta, se ottaa vaan kipeää, jos pitää käsin tehdä jotain, niin emättimen aukko on se kohta mihin pitää koskea. Klitorisorgasmi on nopea kuin aivastus, emätinorgasmi on paljon voimakkaampi, ja mikä tärkeintä, pidempi, joskus mulla alkaa orgasmi jo siitä kun mies työntyy sisään, ja se vaan jatkuu ja jatkuu niin kauan kuin mies jaksaa. Ensimmäinen orgasmi on aina paras, muut on sitten sellaisia lievempiä väristyksiä, suutun miehelle jos hän esileikkivaiheessa tekee mulle orgasmin, koska sitten yhdynnässä saan vaan huonomman, sitä ensimmäistä ei saa tuhlata mihinkään hipelöintiin.
Olkoon sitten klitta- tai emätinorkku, kun sisäkautta stimuloi, mutta kyllä tuntuu ihan erilaiselta. Itselläni synnytykset ovat syventäneet orkkuja ja pystyn myös helpommin saamaan useammankin orkun w aikana. Mutta entäs ne uniorkut? Käsittämättömän voimakkaita, melkein kivuliaita
Kyllä siellä emättimessä on muutakin kuin se klitoriksen syvä osa. Hyvin yksilöllistä tosin, on valtavia eroja naisten välillä. Itselläni on esimerkiksi yksi herkkä kohta vaginan pohjukassa, sinne se klitoris ei yletä lähimaillekaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:14"]Voin myöntää, että kateellinen olen teille kaikille, jotka ylipäätään seksin aikana saatte orgasmin. Yksi suurimpia unelmiani (kyllä, vaikka hölmölle kuulostaa) on se, että voisin laueta seksin aikana. Tällä meinaan suuseksiäkin....ainut asia, millä olen koskaan orgasmin saanut, on suihku :( Mies on kyllä tehnyt kaikkensa, mutta kun ei niin ei. Lähellä on joskus ollut, mutta huippuun en ole päässyt. Harmittaa. Tuntuu että minussa on jotain vikaa, kun ei millään saa muulla kun suihkulla. Mutta joo, on suurempiakin murheita, kuin se, ettei saa kumppanin kanssa orgasmia. Haaveilen siitä kuitenkin usein, että niin vain joku kaunis päivä kävisi minullekkin :)
[/quote]
Ehkä ajattelet liikaa orgasmia tai sen saamattomuutta, ja se estää laukeamisen? Tai entä jos tarvitset jotain muuta stimulaatuota lisäksi, esim piiskaa tai sitomista? Ole ennakkoluuloton ja rentoudu. T. toinen o-ongelmien kanssa kamppaillut nainen
:D oottaako se noin koville et joillakin onnistuu
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:14"]:D oottaako se noin koville et joillakin onnistuu
[/quote]
No tuskin. Ja miksi pitäisi onnistua? Mun klitorisorgasmit miehen muna tai sormet sisässä ovat niin voimakkaita etten muuta edes osaa kaivata.
Kyllä orgaaninen voi saada helpostikin koskematta klitoriksen ulkoiseen osaan ja hyväilemällä pelkkä emäntä. Itse en nauti klitoriksen ulkoisen osan koskettamisesta vaan nautin nimenomaan eniten penetraatiosta. Mun on pakko saada jotakin sisään jos haluan tyydytyksen, sormettaminen ei auta, pitää olla dildo tai penis. Klitoriksen tosiaan jatkuu emättimen vierellä . Itsellä tuntuu nautinnoselta kosketus koko emättimen matkalta, olen tästä iloinen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:13"]
Anaali on oikea reitti. Kakat housuun kaupan päälle.
t. lättyviikari
[/quote]
No joo kakkavaipoissa saa kulkea kyllä lopun elämäänsä :/