mies sanoo rakastavansa mutta häpeää minua
Listaan asioita jotka olen huomannut.
- Ei halua julkisesti näyttäytyä kanssani. Suhteen alussa kyllä näin oli.
- Ei halua jakaa taloutta kanssani. Suhteen alussa taloutemme oli kyllä yhteinen. Nyt asuttuamme 8kk yhdessä niin viimeiset 4kk ne on olleet täysin erillään. Emme syö edes samaa ruokaa.
-Ei halua kuulla asioitani
- Ei tunnusta Facessa suhdettamme. Suhdestatus oli ensimmäiset 6kk ja sitten poisti yhden riidan takia ja ei ole palauttanut.
- Sanoo rakastavansa ja haluavansa elää lopun elämää kanssani. Sinällään kummaa kun en sukujuhliinkaan tai suvun mökille saa tulla. Suhteen alussa nämäkin oli ok. Ei ole enää.
Mitä ihmeen menoa tällainen on? Mies on lähes 50v eli ei mikään kakara pitäisi olla.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:40"]
No sehän vinkuu minua kotiin jo parin tunnin jälkeen. Ei itsekään malta olla pitkiä aikoja pois kotoa. Ja on järjettömän mustasukkainen. Tarkistaa bussin kulkemiset, kauppareissun kestot ja viimeksi jopa tv-ohjelmat mitä sanoin katsoneeni ystäväni kanssa. Ohjelman keston ym. On tosi kärttyisä jos ei ole kunnon selitystä Ap
[/quote]
Ap nuo ei ole rakastamisen vaan kontrollin merkkejä. Minusta nuo mitä sanot teidän suhteesta ei kuulosta hyvältä, ja taidat itsekin tietää että taitaisi olla paras jos laitat suhteen katkolle.
N48
Miten voi aikuiset ihmiset käyttäytyä noin hölmösti? Hävetkää, vanhat ihmiset!
Se että sanoo rakastavansa on helppoa, sen sijaan hänen käytöksestään ja toiminnastaan näet totuuden. Katso niitä ihan analyyttisesti ja kuvittele että katsot ystävän parisuhdetta: toimiiko rakastava ja sitoutunut ihminen parisuhteessa noin? Mitä sanoisit vastaavassa tilanteessa ystävättärellesi?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:18"]JSSAP
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa???
Lienet lähinnä tuttu naama, vakipano ja asumisen mahdollistaja, onkohan miehellä jalkavaimo jo katsottuna tai harkinnassa kun sinut täytyy pitää piilossa? Kulkeeko kylillä veisaten tuttuja sananparsia "me ollaan 5 vaille eronneita" & "vaimo ei ymmärrä yy hyy"
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:48"]Löyhässä hirressä. Pitää sinua kun ei juuri nyt ole parempaa tarjolla, mutta ei ole tosissaan. Niin nähty :( [/quote] Olen aika vakuuttunut että parempaa ei tule saamaan. Ei kukaan kestä häntä kovin pitkään. Olen ensimmäinen näinkin pitkä suhde 10 vuoteen. Hän on sietämätön kusipää. Valitettavasti myös sielunkumppani hyvinä hetkinä. Teemme asiat samalla tavalla ja mielipiteet on monista asioista samat. Sanoo että välillä vihaa minua enemmän kuin ketään muuta, mutta jostain syystä rakastaa enemmän. Sama täällä. Hän on hirveä ihminen. Ap
[/quote] täh? no huhhuh :D ala jo kalppia.
Tienaan kaksikertaa enemmän kuin mies. Mies ei maksa esim asumisesta mitään. Että kuka on loinen?
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:22"]
Tienaan kaksikertaa enemmän kuin mies. Mies ei maksa esim asumisesta mitään. Että kuka on loinen? Ap
[/quote]
No miksi sitten valitat erillisestä taloudesta. Oisit iloinen.
On jotai mitä se salaa?! Ei varmaan johdu siit et häpeis vai onko sanonu oikee näin? Rahat on nykyää omia, ostaa siis omilla rahoilla jolleki muulle jotai? Laittaa vaa miettimää
Koska minusta on outoa että ei halua mitenkään osallistua. Edes näennäisesti. Itselläni ei olisi kanttia "loisia". Mies sanoi että häntä ei loisiminen hävetä yhtään.
Ap
En tiedä salaako ja siis hänen käsitys on, että minun rahat on hänen ja hänen rahat on hänen. Vahtaa sitten että en maksele laskuja joita itse ei näe tärkeinä. Haluaa kuulemma tietää mitä taloudessa tapahtuu. Minun uskollisuutta kyselee jatkuvasti ja kyttää menoni.
ap
Ap
Kysy suoraan häpeätkö minua vai mikä ukkoa riivaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:22"]
Tienaan kaksikertaa enemmän kuin mies. Mies ei maksa esim asumisesta mitään. Että kuka on loinen? Ap
[/quote]
ILoinen se siellä huuteloo kun ei muuta keksi... APlle JSSAP kai tuon tajuat itse myös että vitut se mitään sua rakasta.
No miksi sitten valitat erillisestä taloudesta. Oisit iloinen.
[/quote]
Minua ei kiinnosta raha nyt tippaakaan vaan miksi asiat on muuttuneet. Silti muuten käyttäytyy rakastuneesti. Siis on hellä, mutta jotain silti on ihmeellistä.
Ap
Vaikuttaa, että mies hyväksikäyttää sinua, kun ei osallistu kulujen jakamiseen. Kyllä minä miettisin, että miksi itsekään haluaisin sinun tilanteessasi suhdetta jatkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:55"]Oletko masokistilluonteinen ihminen ja saatko nautintoa siitä, että sinua kohdellaan huonosti? [/quote] Teen kyllä parhaani että maksan potut pottuina. Mikä itseasiassa on auttanut. Hän on vihdoin tajunnut että jos hän on paskamainen niin olen minäkin. Ap
[/quote]
Sillähän se elämä kirkastuukin, että kilpaillaan keskenään "potut pottuina"-antamisesta. Ikää sulla varmaan noin 20v, eli miehellä vain työmarkkinatuki jos sinä jo nyt ansaitset kaksi kertaa sen mitä hän.
On siinä vakka kantensa valinnut, kusipää toisen samanlaisen sielunkumppanin. Ei sinun ongelmasi ole todellakaan se, että mies "häpeää" sinua vaan hänen järjetön mustasukkaisuutensa ja se, että sinä alistut elämään hänen ehdoillaan.
Aikuistu ja hanki OMA elämä!