Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni Vartiaista vihaavat palstan miehet ja naiset: pidättekö itsestänne?

Vierailija
24.07.2015 |

Laulaja Jenni Vartiaista kohtaan on tänäänkin tulvinut solvauksia kuten "ruma norsun/virtahevon vittu, lauta, lipputanko, finninen selluliittinen rumilus, lutka, horo, oksettava kääkkä ym.ym." Yhdessä ketjussa kysyttiin kumpaa panisit mieluummin Jenniä vai Anna Abreuta ja tuloksena että kaikki miehet ja naiset panisi innoissaan seksipommi Abreuta mutta Jenni aiheutti oksennusrefleksin; kukaan ei koskisi häneen mutta yksi sentään suostuisi virtsaamaan hänen naamalleen.

Viime yönä olin töissä ja selailin palstaa. Siellä tuli kahdessa ketjussa maininta että av-mammat toivoisi "Jennin kohtaavan Viikatemiehen" ja että Jenni kuolisi. Ja kymmeniä YLÄpeukkuja näille lausunnoille. 

Tämän kaiken keskellä jotain Sannia puolustetaan kolmessa ketjussa henkeen ja vereen ja kaikki hänen musiikkia tai Me Naisten haastattelua kritisoivat ovat "kateellisia koulukiusaajia jotka ei itse ole saaneet elämässään mitään aikaan". 

Kysyisin av-mammoilta: oletteko ylpeitä itsestänne haukkuessanne Jenniä ja toivoessanne hänen kuolemaansa? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jenni-hullu, anna olla ja hakeudu hoitoon.

Vierailija
22/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:16"]

Ei täällä ole kuin se yksi ja sama Jenni-vihaaja, mutta hän on hyvin aktiivinen. Ja hyvin sekaisin.

Jenni <3

[/quote]

Älä viitsi. Täällä on satoja ämmiä jotka yläpeukuttaa Jennin tappouhkauksia ja solvaa häntä, ei yhden ihmisen tietokoneelta saa niin nopeasti viestejä. Jenni-hullu on vain yksi monista. Luulisin että kaikki palstan mammat inhoaa Jenniä ja osallistuu kollektiivisesti hänen haukkumiseensa, ja miehet siinä mukana "hyi en koskisi mistään hinnasta oksettava lauta horo ym." 

Sanni kyllä ansaitsee teidän puolustuspuheet mutta Jennin saa vaikka tappaa teidän puolesta. Olette inhottavia.

[/quote]

Älä oikeasti jaksa. Tämä Jennin vihaaja on niin pakkomielteinen muutenkin, että ihan varmasti hän vaivautuisi peukuttamaan omia viestejään satoja kertoja vain antaakseen kuvan että Jenni on yleisesti vihattu.

[/quote]

Älä itse viitsi. Kukaan ei sellaista vihaa yksin aiheuta. Haukkumisviestit tulevat samaan aikaan eri ihmisiltä. Turha sinun on syyttää yhtä ihmistä, tunnusta vaan suoraan kuten edellinenkin kirjoittaja olevasi yksi vittuilijoista. Oletko kenties keksinyt tämän ilmauksen "naama kuin norsunvittu" vai "ruma lauta lipputanko"? Vai toivotko Jennin kuolevan (kuten viimeäisissä viesteissä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Jos täällä pyörii jotain tappouhkauksia niin ne täytyy ilmoittaa poliisille! Ei edes Jenni vartiainen ole ansainnut kuolla, minun mielestäni. Voitte toki mammat olla eri mieltä.

Vierailija
24/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-ämmät jyllää täällä ja työntää Jenniä maan rakoon. Sitten laittaa kaiken yhden ihmisen, heidän omakeksimänsä satuhahmon "Jenni-hullun" syyksi. Näin tämä palsta toimii. Samaa mieltä olen edellisen kanssa ,että tappouhkauksille pitäisi olla nollatoleranssi. Ketjut toki poistettu mutta siinä kaikki?

Vierailija
25/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:24"]

En vihaa Jenniä mutta musiikki on paskaa eikä ulkonäkö miellytä.

[/quote]

Pitääkö sitä jatkuvasti toitottaa tällä palstalla? Miksei riittäisi yksi kerta ja sitten keksisit muuta tekemistä?