Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta sinua on sanottu ahkeraksi?

Vierailija
24.07.2015 |

Siis etsin sellaista asiaa tai tekemistä, jonka tiimoilta olet saanut kuulla olevasi ahkera tai pitkäjännitteinen ja itse olet sitä mieltä, että kyseinen tekeminen on vain kivaa. Itse teen käsitöitä, kuten ryijyjä. Vähän väliä joku näkee tuotoksiani ja sanoo minun olevan ahkera ja että itsellä ei riittäisi pitkäjännitteisyyttä samaan. En voi ymmärtää, miten se voi olla ahkeraa, koska niitä on yksinkertaisesti kiva ja jopa addiktoivaa tehdä. Ennemminkin tuntuu, että laiskottelen, kun vain istun tekemässä käsitöitä, kun olisi muutakin tekemistä, esimerkiksi ruohonleikkuuta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mistään. Minulla on laiskan ja mukavuudenhaluisen ihmisen maine joka asiassa. Paitsi nukkumisessa, olen ahkera nukkuja.

Vierailija
2/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:13"]

Eipä mistään. Minulla on laiskan ja mukavuudenhaluisen ihmisen maine joka asiassa. Paitsi nukkumisessa, olen ahkera nukkuja.

[/quote]Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen, aina kun vaan vähänkin aikaa löytyy. Lomalla menee pari kirjaa viikossa. Jos en lue, saan vieroitusoireita..

Vierailija
4/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen vetämisessä.

Vierailija
5/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä alalla, jossa näkyy koko ajan mitä teen ja näkyvää tulee nopeasti. Tykkään työstäni ja teen sitä hymyssä suin. Asiakkaani sanovat minua ahkera-Liisaksi ja se on mielestäni ihan hauska nimitys. Myös kotona tykkään puuhata niin puutarhassa kuin sisälläkin ja lapset, 12 ja 14 v. ovat samanlaisia iloisia puuhastelijoita, joita ei tarvitse käskeä vaikka imuroimaan, vaan he osaavat aloittaa työn ihan omasta halustaankin. Mies on myös samaa maata.

Vierailija
6/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsena ja teininä suorittanut musiikin perusopinnot. Nykyäänkin soitan muutamia eri instrumentteja, ja saan tästä nautintoa. On vaikea ajatella, että olisin ahkera, koska en tee tätä vastentahtoisesti.

Vierailija
7/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan opiskelu. Nyt työ. Kotityöt. Olen nopea ja tehokas. En pidä olemisesta ilman tekemistä.

Vierailija
8/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarojen levittämisessä.

Vierailija
9/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamaan tennistä. Joskus pelaan 8h putkeen. Se on ihanan vapauttavaa.

Vierailija
10/10 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden kuuntelemisessa ja tukemisessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän