Sinkku! Kauan olet ollut sinkkuna?
Kommentit (28)
2 vuotta. Saattais olla aika jo tehä jotain asialle.
29 vuotta eli koko ikäni. En ole edes pitänyt ketään naista koskaan kädestä :(.
Hmm. lohduttava ketju. - Itseäni iki-sinkkua hieman kirpaisi, kun katselin ensi-treffit alttarilla ohjelmaa, jossa olleista iki-sinkuista anakin kaksi "ensi treffeillä" ollutta, oli ollut jo ainakin kertaalleen avioliitossa, eikä minun tietääkseni edes pakotettuna sellaiseen. - Surullista on se, että mitä pidemmäksi sinkkuus venyy, ni-in paitis, että itse kokee "puutetta", niin lähipiiri kummeksuu enemmän ja vähemmän suoraan tilannetta. - Ei ole yhtään rohkaisevaa kuulla (kuiskauskia) siitä, että onko mahdollisesti homo tai joku vielä pahempi, kun olen vie-lä sinkku... Niin ja ne, jotka höpisevät jotain, että kuinka joskus lastentarhassa tai sitä ennen on mahd. ollut suhteessa, niin ihan aikuisten oikeasti kuvittelette, että kovinkaan moni sieltä oikeasti löytää sen oman kumppaninsa. - Joo kyllä minäkin silloin leikin tyttöjen kanssa, mutta olin varmaan ali-kehittynyt tai muuten vajakki, kun en ymmärtänyt viimeistään oppivelvollisuuden alettua ja 10-vuotta täytettyä, skiriivata anomusta, että voiutaisiinko minut ja naapurin likan "suhde" virallistaa....
8 vuotta.