Voi nolo!!! Miten ikinä toivun tästä???:D
Uudehko poikaystävä oli antamassa mulle suuseksiä niim pieraisin kesken kaiken!!!!
Kommentit (48)
Täällä olisi ihan ihka oma palsta näille aloituksille:
Ulosta hänen kasvoilleen löysää ripulipaskaa yöllä kun nukkuu. Hiero ulostetta kasvoihin. Pikku pieru kyllä unohtuu ja tiedä vaikka olisi kakulimiehiä noin seksimielessäkin. Pian syötte toistenne paskaa ja hierotte sitä ruumiinaukkoihinne nussimisen lomassa. Tsemppiä :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa?
[/quote]
Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä.
[/quote]
Lälläslää! Mä voitin! Samaa mieltä. Kumpikin saa ottaa rennosti, neuroottiset naiset on TURN OFF!!!!!!!! Sen homon keissi oli nolo, ap:n ei.
[/quote]
rauhoitus ny homo. Joojoo oli tosi noloa, anna jo olla koska tuo on jo paljon nolompaa...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa? [/quote] Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä. [/quote] itse otan mkelummin miehen, joka ei puhu "vessaäänistä"
[/quote]
Sanoo nainen, joka itse puhelee piereskelevästä menkkapillusta :-) Onneksi ei ole pelkoa, että meidän pitäisi tutustua deittailumielessä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa? [/quote] Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä. [/quote] itse otan mkelummin miehen, joka ei puhu "vessaäänistä"
[/quote]
Sanoo nainen, joka itse puhelee piereskelevästä menkkapillusta :-) Onneksi ei ole pelkoa, että meidän pitäisi tutustua deittailumielessä.
[/quote]
itse asiassa tuossa on ainut mun kirjoittama juttu tuo no samaa mieltä :D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa? [/quote] Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä. [/quote] Lälläslää! Mä voitin! Samaa mieltä. Kumpikin saa ottaa rennosti, neuroottiset naiset on TURN OFF!!!!!!!! Sen homon keissi oli nolo, ap:n ei. [/quote] rauhoitus ny homo. Joojoo oli tosi noloa, anna jo olla koska tuo on jo paljon nolompaa...
[/quote]
En edelleenkään ole homo, mutta ihmettelin, kun kukaan ei pitänyt sitä mitä hänelle kävi yhtään nolona.
Oliko kaverin leuka ruskea kun nousi ylös nauramaan?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa?
[/quote]
Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä.
[/quote]
Lälläslää! Mä voitin! Samaa mieltä. Kumpikin saa ottaa rennosti, neuroottiset naiset on TURN OFF!!!!!!!! Sen homon keissi oli nolo, ap:n ei.