Voi nolo!!! Miten ikinä toivun tästä???:D
Uudehko poikaystävä oli antamassa mulle suuseksiä niim pieraisin kesken kaiken!!!!
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:30"]Millainen oli poikaystävän reaktio?
[/quote]
Oksensi pilluun
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:46"]Eli ei ollut yhtään häpeällistä, ap!!!! Olisit sanonut vaan: hei, mä oon ihminen, ja jatkanut hommia. Kun kerran olette parisuhteessa.
[/quote]no tämä on aika uus juttu, ei olla kauan oltu yhdessä. Miksi muuten parisuhteessa on ihan ok piereskelöä toisen naamalle mutta sinkkuna ei?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:46"]Eli ei ollut yhtään häpeällistä, ap!!!! Olisit sanonut vaan: hei, mä oon ihminen, ja jatkanut hommia. Kun kerran olette parisuhteessa.
[/quote]no tämä on aika uus juttu, ei olla kauan oltu yhdessä. Miksi muuten parisuhteessa on ihan ok piereskelöä toisen naamalle mutta sinkkuna ei?
[/quote]
Ei se oo koskaan ok. Vitun kuvottavaa
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D
[/quote]
Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis.
[/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D
[/quote]
Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis.
[/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa?
[/quote]
Näin just! :,D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"]
[/quote]
[/quote]
Ei kun minä ainakin otan kädellä paskat vastaan. Käärin vain käden ensin paperiin. Ei muuten molskahtele!
[/quote]
Tuo viimeinen oli sarkasmia
[/quote]no ei kaikille. Jos en ole yksin kotona, alustan kalan ulostuloa niin että se osuu paperiin ja tippuu hiljaisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"]
[/quote]
[/quote]
Ei kun minä ainakin otan kädellä paskat vastaan. Käärin vain käden ensin paperiin. Ei muuten molskahtele!
[/quote]
[/quote]no ei kaikille. Jos en ole yksin kotona, alustan kalan ulostuloa niin että se osuu paperiin ja tippuu hiljaisesti.
[/quote]
Mee lääkäriin jos kalaa puskee peräsuolesta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mee lääkäriin jos kalaa puskee peräsuolesta.
[/quote]oletpas oikea vitsiniekka! :) ai peijakas, senkin veijari!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa?
[/quote]
Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa?
[/quote]
Olen mies ja otan mieluummin pierunaisen kuin sinut. Haluan suhteen, jossa kummankaan ei tarvitse hävetä pieniä vahinkoja eikä peitellä vessaääniä.
[/quote]
itse otan mkelummin miehen, joka ei puhu "vessaäänistä"
No, mulle kävi näin tässä talvella oman mieheni kanssa ja oli ihan kamala fiilis. Mies vain nauroi että ei haittaa, tietää kyllä etten tahallani piereskele kun antaa suuseksiä. Se tuli niin yllärinä itsellekin etten voinut mitenkään välttää. Sen jälkeen olen vähän skitsoillut asiasta, pelännyt vahinko uusintaa, mutta mies tykkää suuseksistä ja minusta yhtä paljon kuin ennenkin.
Kimpassa reippaasti yli 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote] Ei kun minä ainakin otan kädellä paskat vastaan. Käärin vain käden ensin paperiin. Ei muuten molskahtele!
[/quote]
Ettei miehesi vaan luule, että kakkaat? Herraisä...
Aika paha. Hajukin oli varmaan tosi viehättävä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote] Ei kun minä ainakin otan kädellä paskat vastaan. Käärin vain käden ensin paperiin. Ei muuten molskahtele!
[/quote]
Ettei miehesi vaan luule, että kakkaat? Herraisä...
[/quote]ei siksi, vaan siksi että toista pitää kiihottavampana jos toinen ei pasko kuuluvasti ja piereskele jatkuvasti samalla sohvalla ja sikaile ylipäänsä. Siinä on ongelma, nää naiset alkaa tekee näin ja miettii miesten haluttomuutta. Kukaan uusi tai ilotyttö ei tee niin...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:46"]Eli ei ollut yhtään häpeällistä, ap!!!! Olisit sanonut vaan: hei, mä oon ihminen, ja jatkanut hommia. Kun kerran olette parisuhteessa. [/quote]no tämä on aika uus juttu, ei olla kauan oltu yhdessä. Miksi muuten parisuhteessa on ihan ok piereskelöä toisen naamalle mutta sinkkuna ei?
[/quote]
On se sinkkunakin ok, mutta parisuhteeseen on hyvä valita kumppani, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"]
[/quote]
Ihan sama kumman mies haluaa, kaikki miehet ei muuta saa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote]ja sinä olet piereskelevä menkkapillu joka paskoo niin etä varmasti kuuluu. Kumman mies yleensä haluaa? [/quote] Näin just! :,D
[/quote]
Ai pelkäätte, että mies jättää?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:46"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:42"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:39"]Tuo on niin mun kauhuskenaario! Kuolisin häpeään, vaikka olen naimisissa ja tuntenut mieheni pitkään. Olen todella avoin ja en mikään hienojelma, mutta pieru ja kakka-asiat eivät kuulu miehelleni. En siis turauttele sohvannurkassa kotona vaan olen pieraissut mieheni aikana ehkä pari kertaa koko suhteemme aikana. Ei vaan pysty :D [/quote] No samaa mieltä :D [/quote] Ei helevetti... Kyllä voi elämän tehdä vaikeaksi niin halutessaan. Normaaleja asioita, pierut ja kakat. Ihme hienohelmoja... Te olette varmaan niitä samoja jotka ei voi harrastaa seksiä kun on kuukautiset. Ja pistätte hiustenkuivaajan päälle kun käytte kakalla jottei molskahtelu kuuluis. [/quote] Ei kun minä ainakin otan kädellä paskat vastaan. Käärin vain käden ensin paperiin. Ei muuten molskahtele! [/quote] Ettei miehesi vaan luule, että kakkaat? Herraisä... [/quote]ei siksi, vaan siksi että toista pitää kiihottavampana jos toinen ei pasko kuuluvasti ja piereskele jatkuvasti samalla sohvalla ja sikaile ylipäänsä. Siinä on ongelma, nää naiset alkaa tekee näin ja miettii miesten haluttomuutta. Kukaan uusi tai ilotyttö ei tee niin...
[/quote]
Mä tein kyllä uutenakin! :) Ei oo miestä häirinnyt. Olemmekin normaaleja ihmisiä suolineen. Jos mies kehtaa nuolla vittu alapäätäsi(!) niin kai hän kehtaa kuunnella kakkaamistasikin!
Vitun kaasuttelija