Jumala ei käskenyt lisääntymään!
Opetelkaa lukemaan raamattua rivien välistä. Tarkoitus ei todellakaan ole tehä enään lisää lapsia. Jos joku ählämi sen kirjotti niihi esikirjoihi nii ei se Jumalan tahto ole. Jos oli silloin, niin ei varmasti ole enään kun Jumala näkee millaista siitä seurasi. Ihmisen miemipiteet muuttuu päivän aikana ja jumalan pitäis olla miljardi vuotta samaa mieltä?
Kommentit (9)
Lisääntykää ja täyttäkää maa KOHTUULLISESTI. En ymmärrä miksi tämä kohtuullisesti jätetään pois kun se siihen oikeasti kuuluu. Lisäksi tämä on jokaisen ihmisen oma asia miten elää oikein.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:54"]
Opetelkaa lukemaan raamattua rivien välistä. Tarkoitus ei todellakaan ole tehä enään lisää lapsia. Jos joku ählämi sen kirjotti niihi esikirjoihi nii ei se Jumalan tahto ole. Jos oli silloin, niin ei varmasti ole enään kun Jumala näkee millaista siitä seurasi. Ihmisen miemipiteet muuttuu päivän aikana ja jumalan pitäis olla miljardi vuotta samaa mieltä?
[/quote]
No toi on sun oletus.
Jos sääntöihin tulee muutos, niin tottakai Jumala sen ilmoittaa ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:56"]
Kaikkivaltiaana hän kai pystyy pistämään touhulle stopin, vaikka muuttamalla kaikki homoiksi?
[/quote]
Eiks tää nyt ole vähän niinkuin käynnissä jo?
[/quote]
Noni, homma on hoidossa. Ei meidän tarvitse huolehtia.
Kaikkivaltiaana hän kai pystyy pistämään touhulle stopin, vaikka muuttamalla kaikki homoiksi?
Kyllähän se Aatamia ja Eevaa käski. Jotkut sitten tulkitsevat vuosituhansien jälkeen tämän ikäänkuin se olisi heille sanottu.
Ei minua tarvitse joka hommaan erikseen käskeä, olen minä nyt sen verran oma-aloitteinen.
Ihan sama mulle. En ole uskovainen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:56"]
[/quote]
Eiks tää nyt ole vähän niinkuin käynnissä jo?