Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko suuri osa naisista ihan imbesilleiksi...

Vierailija
24.07.2015 |

... menkkojen aikana? On niin kipeitä, ettei liikkumaan pysty? Pitää olla kaurapussia ja lääkkeitä valmiina tarjottuna, suklaata ja kaakaota ja silittelyä ja ruuat tehtynä valmiiksi..

Hei valot päälle, ei se mikään sairaus ole... *huoh*

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homo vai miksi huohotat?

Vierailija
22/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yhden päivän ennen niitä oon todella temperamenttinen mut muuta ei ilmene. Joskus muutamankerran vuodessa sattuu niinpaljon että luulee että kuolee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imbesilli ei viittaa mihinkään ruumiilliseen vaivaan? Tarkoitatko invalidiksi? Ei suurin osa, mutta jotkut. Mulla oli 25-27-vuotiaana toisinaan tosi pahat menkat, välillä nousi kuumekin. Mulla oli aivan hirmuisia kouristuksia ja olin naamastakin ihan sairaan näköinen, monet nimittäin kommentoivat. Nykyään ainut oire on se, että emättimestä tulee verta.

Vierailija
24/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viimekerralla kuulen oksensin suihkussa koska krampit oli niin pahat että laukaisivat oksennusrefleksin. Ja pari kertaa on myös pyöräyttää. :) Joten suosittelen että otan vitun ja kiskaiset sen päähäsi ja sitten hyppää mereen.

N18

Vierailija
25/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kutonen sinua, kasva vielä vähän. Ainakin sen verran, että opit kirjoittamaan. Pus! ;)

Vierailija
26/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:37"]

... menkkojen aikana? On niin kipeitä, ettei liikkumaan pysty? Pitää olla kaurapussia ja lääkkeitä valmiina tarjottuna, suklaata ja kaakaota ja silittelyä ja ruuat tehtynä valmiiksi..

Hei valot päälle, ei se mikään sairaus ole... *huoh*

[/quote]

No mä olen muutaman kerran menkkojen aikaan niin kipeä etten oikein liikkumaan pysty eikä sellaisena päivänä kyllä olla pystyasennossa ruokkimassa aikuista miestä ja teini-ikäisiä lapsia. Eli kyllä, joskus kohtu vaan supistelee niin paljon että se tekee oikeasti niin kipeää että on maattava sängyssä ja ei, aina ei edes kipulääkkeet kunnolla auta. Enkä puhu mistään höpöhöpö-pikku panadolista vaan lääkärin määräämästä kipulääkkeestä kuukautiskipuihin. 

Sit on ihan parasta kun iskee tuo kouristelupäivä migreenin kanssa samaan syssyyn. <3

Vierailija
27/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoitakaan mitään ruumiillista vaivaa, vaan sitä oletusta - tai jopa vaatimusta - että miehen pitää passata ja paapoa ja hoivata ja hoitaa ja palvella ja tehdä kaikki naisen eteen silloin, kun on menkat... Että kaikki (aivo)toiminta lakkaa siksi aikaa...

Vierailija
28/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noi "oireet" ovat säälin ja huomion kerjäämistä. Huomiota olisi helpompi saada värjäämällä hiukset shokkivärillä, koska elämä sekä luonne on muuten väritön kuin 80v mummelin tukka (siinäkin saattaa olla violetti aka RÄVÄKKÄ raita).

Vierailija
29/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tietysti, että on älyttömiä vatsakramppeja ja fyysisestikin ihan tosi kipeä... Mutta asia erikseen nämä, että ihan vaan siksi, kun on menkat, pitää palvella kuin kuningatarta. Vaikkei siis olisi mitään konkreettisia vaivoja, kipuja tmv.

Vierailija
30/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälainen sä ap itse sitten olet miesflunssan iskiessä?

Vierailija
31/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miesflunssasta tiedä, kun olen nainen... =)

ap

Vierailija
32/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:44"]

En tarkoitakaan mitään ruumiillista vaivaa, vaan sitä oletusta - tai jopa vaatimusta - että miehen pitää passata ja paapoa ja hoivata ja hoitaa ja palvella ja tehdä kaikki naisen eteen silloin, kun on menkat... Että kaikki (aivo)toiminta lakkaa siksi aikaa...

[/quote]

Taidat, ap, olla aika nuori? Menkkojen aikana nainen testaa isäkandidaattia, että osaako tämä hoivata. Jos pyyteetöntä rakkautta ei pysty antamaan edes yhtenä päivänä kuussa, niin pisteet karisevat, kunnes monon kuva koristaa miehen persausta.

t. mies itsekin

Vierailija
33/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v, että en ihan nuorikaan..

ap

Vierailija
34/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menkka-aikaan erityisen kipeä, eikä miehen todellakaan tarvii passata. Ei se edes tietäisi, että on se aika, ellen kieltäytyisi seksistä siihen vedoten. Mutta en silti epäile, etteikö olisi ihmisiä, joilla oikeasti on kivut järkyttävät menkka-aikaan. Siskoni lukeutuu näihin. Hänellä ei kyllä ole miestä, joten joutuu ihan itsekseen kärsimään joka kuukausi. Krampit on niin pahat, että oksentelee pari ensimmäistä päivää ja buranaa kuluu kipuihin. Ei tulisi mieleenkään vähätellä vain siksi, että itsellä on helpot menkat.

Vierailija
35/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole paapottu vaikka kärsin kivuista. Ei ole tuotu namia tai tehty mitään muutakaan.

Vierailija
36/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:lle: Tarkennan vielä, että en mitenkään vähättele näitä järkkyjä menkkakipuja, kramppeja jne. Ja  ymmärrän, että niihin tarvii lääkkeitä ja jos on joku, joka niitä voi käydä ostamassa ja tuoda vaikka suoraan sänkyyn esim. sen kaakaon =) kanssa, niin mikäs sen parempi.

Asia erikseen on nämä aiemmassa kommentissa mainitut huomionkerjääjät...

Vierailija
37/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:44"]

[/quote]

Anna mä arvaan, sä teit tämän päätelmäsi AV-ketjun perusteella. Mulla on sulle yksi neuvo: jatkossa vältä tällaista päätelmäntekoa. Noihin ketjuihin vastaavat ne naiset, jotka jotain paapomista kaipaavat ja toisaalta ne, joilla jotain kremppoja on. Mua on pari naispuolista ystävää hoivaillut silloin, kun mulla oli noita hirveitä kuukautisoireita, mutta nyt en tarvitse yhtään mitään hoivaa yhtään keltään, kun kuukautisista ei ole mulle muuta haittaa kuin se, että joskus saattaa housut tai lakanat sotkeentua. Minä en vastannut siihen ketjuun, en edes avannut sitä, koska ei vain kiinnosta. Niin tekivät todennäköisesti lukemattomat kaltaiseni.

Niin - tosin mulla on hormonaalista ehkäisyä käyttäessäni ja pari kertaa kuukautisten alettua uudestaan raskauden jälkeen ollut migreeni, ja silloin olen kyllä tarvinnut hoivaa, koska olen oksennellut ym. Tämä migreeni ei ole tullut kuukautisten aikana (pl. käyttäessäni hormonaalista ehkäisyä), mutta kuukautiskiertoon se kyllä liittyy. Olen joutunut tippaankin sen takia, joten jonkinlaista hoivaa joo olen saanut.

5

Vierailija
38/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:38"]

Oletko homo vai miksi huohotat?

[/quote]

Homoilla ei ole mitään syytä miettiä menkkoja

Vierailija
39/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, nro 19, että palstan aikaisempi avaus oli inspiraationa tähän. Olis ehkä pitänyt avaukseen mun laittaa lisäys, että suuri osa PALSTAN naisista..

Vierailija
40/40 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion kerjäämistä mitättömästä vaivasta. Ihan nitä alkeellisimpia juttuja naisen manipulointi yrityksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän