Motivoi mut mustikalle
Kommentit (16)
Tuun teille mustikkapiirakalle tänä iltana. Nammmm...
Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:21"]
Pitäisi löytää piirakkamarjat.
[/quote] katso myös pankkirtilin saldoa ja sitä mitä vielä materiaalista puuttuu elämästä
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:21"]
Pitäisi löytää piirakkamarjat.
[/quote] katso myös pankkirtilin saldoa ja sitä mitä vielä materiaalista puuttuu elämästä
[/quote]
Anteeks, nyt en ymmärtänyt?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:55"]
Joko mettässä on hirvikärpäsiä?
[/quote]
Oi ei, just aloin motivoitua noista edellisistä ja sit tuli tämä! :D
ap
Kuvittele päässäsi ne kaljut mustikanvarvut, jotka on tyhjennetty poimurilla. Ehkä viis marjaa saat suuhun. Ei kannata ainakaan isoa ämpäriä ottaa.
Jos et sinä niitä kerää, niin thaikut tulee ja kerää.
Siellä on ihan älyttömästi sitä marjaa. Varvut taipuu maahan asti niiden painosta ja ne marjat on isoja. Kun löytää hyvän paikan, niin niitä kerää tosi nopeastikin.
Paras mustikkavuosi pariinkymmeneen vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:55"]
Joko mettässä on hirvikärpäsiä?
[/quote]
Ei ole vielä. Eikä vähään aikaan tulekaan. Vasta sitten puolukankeruun aikoihin.
Mä voisin ostaa ämpärillisen mustikoita jos joku keräisi. Haluaisiko joku kerätä?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:06"]Mä voisin ostaa ämpärillisen mustikoita jos joku keräisi. Haluaisiko joku kerätä?
[/quote]
Minä olen tässä nyt pari päivää miettinyt että jos yritän löytää ja kerätä niitä niin miten saan ne myytyä. Mutta torissa huomasin muutamankin ilmoituksen olevan joten kai ne saisi myytyä. Vielä kun saisi ne pari ämpäriä ostettua ja sitten lähdettyä tuonne jonnekin metsään...
2 mummoa meni mustikkaan mutta toinen ei mahtunu.