Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereelle avataan syksyllä Suomen ensimmäinen topless-parturikampaamo.

Vierailija
24.07.2015 |

Hyvä vai mauton?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:24"]

Löytyykö jostain juttu, josta selviää, että kyseessä on yläosattomat NAISET? Puhutaan parturi-kampaamosta ja topless -parturikampaajista, mutta itselle ainakin jäi epäselväksi, onko siellä duunissa miehet vai naiset?

[/quote]

Jossain muistan lukeneeni, että yritetään saada naisia töihin, mutta ei miehiäkään suoraan kielletä tulemasta töihin.

[/quote]

no eihän sitä voikaan kieltää, koska se olisi lain vastaista työsyrjintää.

Vierailija
62/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pirttihirviömammat pillaatuu uutisesta. Saavat raivokohtauksia, jos mies näkeekin kiinteät tissit..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä jos mikä on selvä laman merkki

Vierailija
64/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama jos joku haluaa leikata hiuksia hinkit paljaana tai käydä hinkit paljaana leikkaavalla parturilla. Ihan vapaasti. Ensimmäinen ajatus kun kuulin tästä oli, että miten kamalaa olisi olla koko työpäivä ilman rintsikoita! Minulla on vieläpä suht pienet c-kupin rinnat, mutta aina käytän hyvin tukevia ja istuvia liivejä, useimmiten urheiluliivejä arkikäytössäkin. Ajatus päivät pitkät ilman rintsikoita olemisesta on kammottava. T. kampaaja

Vierailija
65/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:24"] Miehenä sanon, että onneksi täällä Suomessakin tehdään jotakin joskus oikein. :) Toivottavasti ovat kauniita, sopivan hoikkia hyvävartaloisia naisia, joilla on isot, kiinteät ja pyöreät luonnolliset rinnat. Silloin olisi parturin asiakaspalvelu täydellisesti kohdallaan. [/quote] Juntti. [/quote] Huora.Te naiset oletta vain esineitä kulutustavaraa.

[/quote]

Juuri tuollaiset naisten vihaajat siellä topless-parturissa istuvat korvat punaisina ja mykkinä kun kerrankin pääsee ulos mamman peräkammarista. Säälittävää.

Vierailija
66/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:24"]

Miehenä sanon, että onneksi täällä Suomessakin tehdään jotakin joskus oikein. :)

Toivottavasti ovat kauniita, sopivan hoikkia hyvävartaloisia naisia, joilla on isot, kiinteät ja pyöreät luonnolliset rinnat. Silloin olisi parturin asiakaspalvelu täydellisesti kohdallaan.

[/quote]

Juntti.
[/quote]
Huora.Te naiset oletta vain esineitä kulutustavaraa.
[/quote]
Katkarapukulli. Sinä ja vehkeesi olette kalan syötti. Kulutustavaraa.

Vierailija
67/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:28"]Nyt kyllä pirttihirviömammat pillaatuu uutisesta. Saavat raivokohtauksia, jos mies näkeekin kiinteät tissit..
[/quote]

Kampaajilla kiinteät tissit? XD

Vierailija
68/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:28"]

Nyt kyllä pirttihirviömammat pillaatuu uutisesta. Saavat raivokohtauksia, jos mies näkeekin kiinteät tissit..

[/quote]

Juurikin näin. Mutta jos parturikampaajina olisikin paidattomia, öljyttyjä, lihaksikkaita adoniksia, niin silloin olisivat isoon ääneen ylistämässä tällä palstalla.

Vierailija
69/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin se 90-luku tulee tullessaan. Silloinhan laman aikana topless-baarit ja -kampaamot suorsastaan kukoisti: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/12/15/topless-ja-tissikulttuuri

Joko nyt ymmärrätte millaisessa pulassa tämä maa on?

Seuraavaksi kohdataan lääkäreiden työttömyyttä. Toivottavasti olen itse jo siinä vaiheessa saanut tutkintoni valmiiksi ja olen ulkomailla.

Vierailija
70/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mennä tähän paikkaan siksi, koska varmaan monet miehet runkuttelevat sen parturin lakanan alla enkä halua mitään tahmeaa lakanaa ylleni.

Vierailija
71/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:45"]En voisi mennä tähän paikkaan siksi, koska varmaan monet miehet runkuttelevat sen parturin lakanan alla enkä halua mitään tahmeaa lakanaa ylleni.
[/quote]
Ja varmaan myös ikkunan takana

Vierailija
72/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:41"]

Ja niin se 90-luku tulee tullessaan. Silloinhan laman aikana topless-baarit ja -kampaamot suorsastaan kukoisti: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/12/15/topless-ja-tissikulttuuri

Seuraavaksi kohdataan lääkäreiden työttömyyttä. Toivottavasti olen itse jo siinä vaiheessa saanut tutkintoni valmiiksi ja olen ulkomailla.

[/quote]

Iron law of AV: jokaisessa etäisestikään yhteiskunnallisia asioita käsittelevässä ketjussa on paikalla lääkäri(opiskelija) ja/tai sitten tulevaisuudessa ulkomaille lähdöllä uhoava tyyppi.

Vierailija
73/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:41"]

[/quote]

Iron law of AV: jokaisessa etäisestikään yhteiskunnallisia asioita käsittelevässä ketjussa on paikalla lääkäri(opiskelija) ja/tai sitten tulevaisuudessa ulkomaille lähdöllä uhoava tyyppi.

[/quote]

Olen jo aloittanut kielikurssit, ja suunnitelmien mukaan tulen olemaan neljännen vuoden vaihdossa. Sitten vain gradu ja joitakin jämäkursseja niin tutkinto on läjässä.

Vierailija
74/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin matkustaa Tampereelle leikkauttamaan hiukset. Mmm... olisi ihanata kun terhakat parturin tissit painautuisivat "vahingossa" poskeani vasten työn tiimellyksessä <3

Vierailija
75/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mahtavaa! Olen yrittänyt vuosia saada mieheni parturiin, kun toi aukeaa niin lahjakortin ostoon jos vihdoin suostuisi mennä :D Asutaankin ihan Tampereen vieressä.

Vierailija
76/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja runkuttelisin lakanan alla !

Vierailija
77/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä rikkaiden länsimaiden rappiota. Seksiä ja väkivaltaa pitää saada koko ajan ja joka tuutista. Kohta tulee varmaan topless ruokakaupat ja kirjastot, kun ei kaikkeen tyytymätön valkoinen heteromies saa muuten tarpeeksi kiksejä elämäänsä. Ei tiedä itkiskö vai naurais, ällöttää joka tapauksessa.

Vierailija
78/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:32"]

Onko tämä nyt sitä rikkaiden länsimaiden rappiota. Seksiä ja väkivaltaa pitää saada koko ajan ja joka tuutista. Kohta tulee varmaan topless ruokakaupat ja kirjastot, kun ei kaikkeen tyytymätön valkoinen heteromies saa muuten tarpeeksi kiksejä elämäänsä. Ei tiedä itkiskö vai naurais, ällöttää joka tapauksessa.

[/quote]

On.

Vierailija
79/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
80/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän koko mieskunnan puolesta jos tonne joku asiakkaaksi menee ja säälin naista joka alentuu tuollaseen työhön.sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan