Tampereelle avataan syksyllä Suomen ensimmäinen topless-parturikampaamo.
Kommentit (81)
Olen kyllä sitä mieltä että konkkaan menee. Ei miehet tuollaiseen mene ja ne ketkä menee niin haluaa jotain muuta. Tisssit ja hiusten leikkuu ei vaan sovi yhteen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:19"]
ONNEKSI AVATAAN! Tampereella ei kerta kaikkiaan ole riittävästi paikkoja, joissa näkisi naisten paljaita rintoja!
[/quote]
Itse tiedän ainakin kolme tissibaaria, vaikken yhdessäkään ole käynyt. Kuinka monta niitä muka oikeasti tarvitsee?
[/quote]
Milloin ne on avattu?
[/quote]
En ole perehtynyt, mutta voit tutkia itse. Tässä yhden kotisivu: http://www.ravintolabigtits.fi/
[/quote]
Tuo näyttäisi olevan tavallinen erotiikkaravintola. Nyt puhutaan tavallisista palvelualan ammateista joita joutuu tekemään nisät paljaana että edes saa työtä.
Ihan rauhassa saa avata. Se on nähty, mitä näille tapahtuu, kun lama on ohi.
ONNEKSI AVATAAN! Tampereella ei kerta kaikkiaan ole riittävästi paikkoja, joissa näkisi naisten paljaita rintoja!
[/quote]
Itse tiedän ainakin kolme tissibaaria, vaikken yhdessäkään ole käynyt. Kuinka monta niitä muka oikeasti tarvitsee?
[/quote]
Et sitten sarkasmia ymmärrä? Tampereellahan on joka kulmassa tissibaari tai thai-hieromo, parhaissa kulmissa molemmat.
Kauneudenhoitoalan peruskoulutus näyttäisi vielä olevan 10 huonoiten työllistävän ammattikoulutuksen joukossa.
Että arvatkaas saako ne tekijöitä palkasta riippumatta?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:35"]
[/quote]
[/quote]
Et sitten sarkasmia ymmärrä? Tampereellahan on joka kulmassa tissibaari tai thai-hieromo, parhaissa kulmissa molemmat.
[/quote]
Epäilin sarkasmiksi, mutta tuo nyt on vähän liioiteltu väite. On niitä paikkoja paljon lopetettukin.
Syksystä lähtien meillä leikataan miehen hiukset itse Fiskarsseilla.
eikös tuo topless-buumi ollut jo 80-90 lukujen vaihteessa. Silloin oli topless-baarejakin vaikka kuinka paljon. Siitä. Se sitten aika nopeasti kuihtui pois ja hyvä niin. En kaipaa uudelleenlämmittelyä. Mutta jis samaan hintaan leikkaavat kuin muutenkin, mikäs siinä.
Kukahan raukka tuohonkin hommaan suostuu? :O
Miehenä sanon, että onneksi täällä Suomessakin tehdään jotakin joskus oikein. :)
Toivottavasti ovat kauniita, sopivan hoikkia hyvävartaloisia naisia, joilla on isot, kiinteät ja pyöreät luonnolliset rinnat. Silloin olisi parturin asiakaspalvelu täydellisesti kohdallaan.
Löytyykö jostain juttu, josta selviää, että kyseessä on yläosattomat NAISET? Puhutaan parturi-kampaamosta ja topless -parturikampaajista, mutta itselle ainakin jäi epäselväksi, onko siellä duunissa miehet vai naiset?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:24"]
Löytyykö jostain juttu, josta selviää, että kyseessä on yläosattomat NAISET? Puhutaan parturi-kampaamosta ja topless -parturikampaajista, mutta itselle ainakin jäi epäselväksi, onko siellä duunissa miehet vai naiset?
[/quote]
Jossain muistan lukeneeni, että yritetään saada naisia töihin, mutta ei miehiäkään suoraan kielletä tulemasta töihin.
Kumpi on mauttomampaa, yläosattomat naiset vai yläosattomat miehet kampaajina?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:24"]
Miehenä sanon, että onneksi täällä Suomessakin tehdään jotakin joskus oikein. :)
Toivottavasti ovat kauniita, sopivan hoikkia hyvävartaloisia naisia, joilla on isot, kiinteät ja pyöreät luonnolliset rinnat. Silloin olisi parturin asiakaspalvelu täydellisesti kohdallaan.
[/quote]
Juntti.
Tuo voisi olla jollekin ihan jees työpaikka, olettaen että palkkakin on sen mukainen. Ei tuota normi partupalkalla kyllä tekisi.