Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita laihduttajia?

Vierailija
24.07.2015 |

Olen nainen 25v. Olen 170cm ja 110kg. Ruokavalio on muuttunut täysin ja salilla tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan normaalipaonon sisällä, tavoite saada paino alkamaan vitosella, lähtöpaino 63kg. Olen aina liikkunut lenkkeillen ja pyöräillen, nyt kiinnitän syömisiin huomiota ja se tehoaa. Salille en mene, painoja nostan kotona pari kertaa viikossa.

Vierailija
42/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Miksi jätät kananmunan keltuaiset syömättä? Niissähän se ravinto on. [/quote] Personal trainer sanoi siitä tulevan turhia kaloreita. Saan sen energian muualta. [/quote] Näinhän se on tehtävä kun PT käskee :)  Järkeä voisi myös käyttää. [/quote] PT osaa varmasti hommansa paremmin kuin joku av-mamma, joka yrittää päteä :D

[/quote]

Ap:n ruokavalion perusteella tällä PT:llä ei ole hajuakaan ravinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Yhteensä syön siis 5-6 kertaa päivässä. Ap. [/quote] Ja jokaisen syömisen yhteydessä hedelmä? [/quote] Aamupalalla ja iltapala iltapala on kevyt mehukeitto tai marjoja. Hedelmiä syön pääruuilla. Ap.

[/quote]

Tästä nyt ei saa mitään tolkkua :)

Vierailija
44/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Miksi jätät kananmunan keltuaiset syömättä? Niissähän se ravinto on. [/quote] Personal trainer sanoi siitä tulevan turhia kaloreita. Saan sen energian muualta. [/quote] Näinhän se on tehtävä kun PT käskee :)  Järkeä voisi myös käyttää. [/quote] PT osaa varmasti hommansa paremmin kuin joku av-mamma, joka yrittää päteä :D

[/quote]

Ap:n ruokavalion perusteella tällä PT:llä ei ole hajuakaan ravinnosta.
[/quote]

Edelleenkin laita esimerkki ruokavaliosta, kerta tiedät paremmin. Muuten tuo sun huuteli on aivan turhaa. Kyllä minulla on ainakin paino lähteny laskuun. Enkä kyllä kyseenalaista yhtään PT:n pätevyyttä. Toisin kuin sinun, kunnes tulee jotain järkevään faktaa. Ap.

Vierailija
45/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT:t on turhia ja kalliita. Luulis, että ihmiset osaavat ihan itsekin syödä ja liikkua, ioman että maksavat siitä.

Esinnäkin noi tarkat määrät ruoassa ja sekin ettei muka keltuaisia voi syödä, niin huhuh. Järjenkäyttö sallittua. Ihminen laihtuu ilmanki tommosta paskaa.

Vierailija
46/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Miksi jätät kananmunan keltuaiset syömättä? Niissähän se ravinto on. [/quote] Personal trainer sanoi siitä tulevan turhia kaloreita. Saan sen energian muualta. [/quote] Näinhän se on tehtävä kun PT käskee :)  Järkeä voisi myös käyttää. [/quote] PT osaa varmasti hommansa paremmin kuin joku av-mamma, joka yrittää päteä :D [/quote] Ap:n ruokavalion perusteella tällä PT:llä ei ole hajuakaan ravinnosta. [/quote] Edelleenkin laita esimerkki ruokavaliosta, kerta tiedät paremmin. Muuten tuo sun huuteli on aivan turhaa. Kyllä minulla on ainakin paino lähteny laskuun. Enkä kyllä kyseenalaista yhtään PT:n pätevyyttä. Toisin kuin sinun, kunnes tulee jotain järkevään faktaa. Ap.

[/quote]

Enpä viitsi vaivautua. Jo asenteesi, että et yhtään kyseenalaista PT:n pätevyyttä osoittaa, ettet edes ymmärtäisi oikeasta ravinnosta mitään. Hyvähän se on, että laihdut, mutta pystytkö loppuelämäsi syömään noin?

Vierailija
47/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:28"]Kertokaa nyt, miten sitä sitten pitäisi syödä. Helppo se on arvostella.
Ap.
[/quote]

Itse syön alle 1000 kcal/päivä, ja yhtenä päivänä viikossa syön ihan mitä huvittaa ja kuinka paljon huvittaa. Näin on lähtenyt 10 kiloa kahdessa kuukaudessa. Alkupaino oli 88 kg, ja nyt painan 78 kg. Pituutta 165 cm. Sinulta tällä tyylillä samassa ajassa lähtisi varmasti vähintään 15 kg.

Tuohon 1000 kilokaloriin syön mahdollisimman paljon täyttäviä ruokia, eli paljon proteiinia, ja jonkin verran rasvaa. Hiilihydraatit minimiin! Tavoitteenani on laihtua vielä toiset 10 kiloa - sen jälkeen sitten kokeilua, että minkä verran kaloreita kestän lihomatta. Luulen, että kalorimäärästä tulee jotain 1500, sillä en juurikaan liiku hyötyliikuntaa ja vaunuilua enempää.

Tuo 1000 kcal/päivä on aika passeli, painoa lähtee mukavan sutjakkaasti, eilä nälästä tarvi kärsiä, kunhan syö oikein. Ja jerran viikossa kun saa mässäillä, niin ei elämä käy liian ankeaksi. Mutta ei sitä mässäilypäivänäkään sitten enää syö niin paljon, kun on jo tottunut vähempään.

Vierailija
48/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut syömällä hiukan valokoiden, mutta kaikkea. Syön vain pienemmän annoksen ja yritän syödä hitaammin. Toki olen jättänyt sokeriset ja kovin rasvaiset ruuat vähemmälle, mutta en nipota. Hedelmiä syön yksi tai kaksi, niisä on yllättävän paljon kaloreita. Syön niiden sijasta pikkutomaatteja yms. 

Vierailija
49/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:45"]PT:t on turhia ja kalliita. Luulis, että ihmiset osaavat ihan itsekin syödä ja liikkua, ioman että maksavat siitä.

Esinnäkin noi tarkat määrät ruoassa ja sekin ettei muka keltuaisia voi syödä, niin huhuh. Järjenkäyttö sallittua. Ihminen laihtuu ilmanki tommosta paskaa.
[/quote]

Edelleenkin odotan sitä SINUN versiota ruokavaliosta. Kyllähän se PT maksaa, mutta niin maksaa moni muukin tässä elämässä. Eikä sen pitäis olla muilta pois jos satsaan rahaa omaan terveyteen. PT:lta saan myös henkistä tukea ja potkimista urakassa. Lisäksi ohjaa liikunnassa.

Vierailija
50/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:49"]

Mä olen laihduttanut syömällä hiukan valokoiden, mutta kaikkea. Syön vain pienemmän annoksen ja yritän syödä hitaammin. Toki olen jättänyt sokeriset ja kovin rasvaiset ruuat vähemmälle, mutta en nipota. Hedelmiä syön yksi tai kaksi, niisä on yllättävän paljon kaloreita. Syön niiden sijasta pikkutomaatteja yms. 

[/quote]

Minulla on laihdutus urakkaa takana reilu kuukausi ja olenkin nyt päässyt jo normaalipainon puolelle. Lähtö oli 74 kg, nyt 70 kg, pituutta on 169 cm. (tavoite 65 kg)

Olen jättänyt turhat herkuttelut pois, en kuitenkaan ole totaalikieltäytyjä. Olen juonut muutaman siiderinkin viikossa jne. Syön perusruokaa, mutta nyt täytän puolet lautasesta tomaatilla, kurkulla, salaatilla ja vähän raejuustoa  tai turkkilaista jugurttia. Pyrin juomaan 2 litraa vettä päivittäin ja olen alannut lenkkeilemään.

Latasin puhelimeen asicsen juoksu-ohjelman ja tavoitteeksi 10 km, lähtötilanne oli sohvaperuna. Aluksi juokseminen (hölkkä) oli tiodella vaikeeta, kun juoksin 5 min , luulin että olisin juossut jo ainakin 20 min... oli tuskaista, mutta kävelin ja hölkkäsin vuorotellen. Kuljin samaa reittiä joten huomasin kuinka jaksoin seuraavalla kerralla vähän pidemmälle jne.. Nyt jaksan juosta 30 min ja olen ylpeä itsestäni vaikka matkaa vielä onkin siihen 10 km!

Pari ekaa viikkoa painossa ei tapahtunut mitään, mutta sitten on alkanut tapahtumaan ja tulee tasaisesti koko ajan alaspäin.

Vierailija
51/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:45"]PT:t on turhia ja kalliita. Luulis, että ihmiset osaavat ihan itsekin syödä ja liikkua, ioman että maksavat siitä.

[/quote]

Edelleenkin odotan sitä SINUN versiota ruokavaliosta. Kyllähän se PT maksaa, mutta niin maksaa moni muukin tässä elämässä. Eikä sen pitäis olla muilta pois jos satsaan rahaa omaan terveyteen. PT:lta saan myös henkistä tukea ja potkimista urakassa. Lisäksi ohjaa liikunnassa.
[/quote]
Äskeinen oli ap.

Vierailija
52/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen alkuun Jutan superdieettiä(se 6viikkoa ainakin). Sieltä saat hyviä ohjeita ja vertaistukea.

Muuten ajattelen ruokavalion niin että
aamulla iso annos puuroa marjoilla,
lounaaksi salaatti+lihaa+hedelmä,
välipala voisi olla porkkanaa, omena, muutama hyvä pähkinä,
Päivällinen kasvista, lihaa, täysjyvä makaroonia/riisiä/perunaa, (hiilareita kohtuudella),
Iltapala (tai aamiainen) smoothie(maustamaton jogurtti, rahka ja sekaan marjoja, avokadoa.

Sokerit pois, kun sokerikoukku helpottaa niin alkaa sujua.
Ota liikunta kaveriksi, mielenterveydenkin kannalta hyväksi.

Onnea matkaan!

Vierailija
53/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita nyt ensin ainakin vedellä. Juo päivittäin 3litraa vettä, sekaan voi laittaa sitruunaa tehostamaan aineenvaihduntaa.

Vierailija
54/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:25"]Aloita nyt ensin ainakin vedellä. Juo päivittäin 3litraa vettä, sekaan voi laittaa sitruunaa tehostamaan aineenvaihduntaa.
[/quote]

En ole tietääkseni sanonut missään vaiheessa etten joisi vettä :) juon sitä n. 3l päivässä :) Ap.

Vierailija
55/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmasti laihtuu tuolla ruokavaliolla tiettyyn pisteeseen saakka. Sen sijaan hän ei opi tuosta yhtään mitään loppuelämää varten. Sitä laihdutustulosta pitää myös ylläpitää, joten todennäköisin lopputulos on se, että sitten kun PT ei ole tekemässä enää ruokavalioita, AP palaa syömään entiteen malliin ja aina välillä laihdututtelee tuolla tutuksi tulleella metodilla niitä lihottuja kiloja taas pois. Tuollaisella ruokavaliolla ei opi tekemään itsenäisesti oikeanlaisia valintoja ruoan suhteen, vaan hän ainoastaan päättää ennalta määrättyjen ohjeiden neuvomana syökö tänään kanaa vai possun ulkofilettä.

Jossain vaiheessa myös pääkoppa sanoo ei. Todella harva ihminen jaksaa tiukasti määriteltyä ruokavaliota pidemmän päälle. Mielestäni tämä on aika avaava kirjoitus aiheesta: http://patrikborg.blogspot.fi/2014/04/syomisen-katkeamispiste.html

AP peräänkuuluttaa kokoajan "sinun versiota ruokavaliosta". Ei laihduttaminen tarvitse mitään erityisesti suunniteltua ruokavaliota. Hyvät raamit riittävät. Ei minullakaan ole antaa mitään "minun ruokavaliota". Sen sijaan kannattaa tutustua esimerkiksi ilmaiseen Kiloklubiin, joka tarjoaa ne oikeanlaiset raamit syömiselle. Siellä oppii tekemään itse niitä oikeita valintoja. Myös Patrik Borgin blogi ja miksei kirjatkin kannattaa lukaista läpi. Hän ei ole mikään pikadiettien kannattaja, vaan suosii rentoa painonhallintaa ja sitä, että opetellaan loppuelämää varten oikeat ruokailutottumukset.

Vierailija
56/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Miksi jätät kananmunan keltuaiset syömättä? Niissähän se ravinto on. [/quote] Personal trainer sanoi siitä tulevan turhia kaloreita. Saan sen energian muualta. [/quote] Näinhän se on tehtävä kun PT käskee :)  Järkeä voisi myös käyttää. [/quote] PT osaa varmasti hommansa paremmin kuin joku av-mamma, joka yrittää päteä :D [/quote] Ap:n ruokavalion perusteella tällä PT:llä ei ole hajuakaan ravinnosta. [/quote] Edelleenkin laita esimerkki ruokavaliosta, kerta tiedät paremmin. Muuten tuo sun huuteli on aivan turhaa. Kyllä minulla on ainakin paino lähteny laskuun. Enkä kyllä kyseenalaista yhtään PT:n pätevyyttä. Toisin kuin sinun, kunnes tulee jotain järkevään faktaa. Ap.

[/quote]

Enpä viitsi vaivautua. Jo asenteesi, että et yhtään kyseenalaista PT:n pätevyyttä osoittaa, ettet edes ymmärtäisi oikeasta ravinnosta mitään. Hyvähän se on, että laihdut, mutta pystytkö loppuelämäsi syömään noin?
[/quote]

Miksi en pystyisi syömään. Syön monipuolisesti kaikkea. Annoskoko on vain pienempi. Hiilareita vähemmän ja rehuja enemmän :) en edelleenkään ymmärrä, mikä tässä voi olla niin väärin. Ne kananmunan keltuaiset? En varmaan kuole, jos ne jätän pois :D Edelleenkin odotan faktaa tuolle sun pätemiselle. Pelkkä se, että minä en kuitenkaan ymmärtäisi, ei riitä. Toki monia tapoja laihduttaa, mutta en rupea kyseenalaistamaan omaa PT:tä kenenkään av mamman vuoksi, joka ei osaa edes perustella mielipiteitään ;) Ap.

Vierailija
57/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:34"]AP varmasti laihtuu tuolla ruokavaliolla tiettyyn pisteeseen saakka. Sen sijaan hän ei opi tuosta yhtään mitään loppuelämää varten. Sitä laihdutustulosta pitää myös ylläpitää, joten todennäköisin lopputulos on se, että sitten kun PT ei ole tekemässä enää ruokavalioita, AP palaa syömään entiteen malliin ja aina välillä laihdututtelee tuolla tutuksi tulleella metodilla niitä lihottuja kiloja taas pois. Tuollaisella ruokavaliolla ei opi tekemään itsenäisesti oikeanlaisia valintoja ruoan suhteen, vaan hän ainoastaan päättää ennalta määrättyjen ohjeiden neuvomana syökö tänään kanaa vai possun ulkofilettä.

Jossain vaiheessa myös pääkoppa sanoo ei. Todella harva ihminen jaksaa tiukasti määriteltyä ruokavaliota pidemmän päälle. Mielestäni tämä on aika avaava kirjoitus aiheesta: http://patrikborg.blogspot.fi/2014/04/syomisen-katkeamispiste.html

AP peräänkuuluttaa kokoajan "sinun versiota ruokavaliosta". Ei laihduttaminen tarvitse mitään erityisesti suunniteltua ruokavaliota. Hyvät raamit riittävät. Ei minullakaan ole antaa mitään "minun ruokavaliota". Sen sijaan kannattaa tutustua esimerkiksi ilmaiseen Kiloklubiin, joka tarjoaa ne oikeanlaiset raamit syömiselle. Siellä oppii tekemään itse niitä oikeita valintoja. Myös Patrik Borgin blogi ja miksei kirjatkin kannattaa lukaista läpi. Hän ei ole mikään pikadiettien kannattaja, vaan suosii rentoa painonhallintaa ja sitä, että opetellaan loppuelämää varten oikeat ruokailutottumukset.
[/quote]

Sulla on tainnu nyt sisälukutaito unohtua :) ruokavalio ei ole millään tavalla tiukka tai yksi puolinen. Väännetään nyt rautalangasta. Oletko kuullut "lautasmallista"? Syön sen mukaan, annoskoon punnitsemaan vain. Sen sisältöä vaihtelee päivittäin omien mielihalujen mukaan. Saan syödä KAIKKEA! Eikö näin pitäisi kaikilla muutenkin syödä? Kyse ei ole mistään laihdutuksen aikaisesta dieetistä, vaan LOPPUELÄMÄN ruokavaliosta. Ap.

Vierailija
58/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Miksi jätät kananmunan keltuaiset syömättä? Niissähän se ravinto on. [/quote] Personal trainer sanoi siitä tulevan turhia kaloreita. Saan sen energian muualta. [/quote] Näinhän se on tehtävä kun PT käskee :)  Järkeä voisi myös käyttää. [/quote] PT osaa varmasti hommansa paremmin kuin joku av-mamma, joka yrittää päteä :D [/quote] Ap:n ruokavalion perusteella tällä PT:llä ei ole hajuakaan ravinnosta. [/quote] Edelleenkin laita esimerkki ruokavaliosta, kerta tiedät paremmin. Muuten tuo sun huuteli on aivan turhaa. Kyllä minulla on ainakin paino lähteny laskuun. Enkä kyllä kyseenalaista yhtään PT:n pätevyyttä. Toisin kuin sinun, kunnes tulee jotain järkevään faktaa. Ap. [/quote] Enpä viitsi vaivautua. Jo asenteesi, että et yhtään kyseenalaista PT:n pätevyyttä osoittaa, ettet edes ymmärtäisi oikeasta ravinnosta mitään. Hyvähän se on, että laihdut, mutta pystytkö loppuelämäsi syömään noin? [/quote] Miksi en pystyisi syömään. Syön monipuolisesti kaikkea. Annoskoko on vain pienempi. Hiilareita vähemmän ja rehuja enemmän :) en edelleenkään ymmärrä, mikä tässä voi olla niin väärin. Ne kananmunan keltuaiset? En varmaan kuole, jos ne jätän pois :D Edelleenkin odotan faktaa tuolle sun pätemiselle. Pelkkä se, että minä en kuitenkaan ymmärtäisi, ei riitä. Toki monia tapoja laihduttaa, mutta en rupea kyseenalaistamaan omaa PT:tä kenenkään av mamman vuoksi, joka ei osaa edes perustella mielipiteitään ;) Ap.

[/quote]

Lue vastaus 39 ja ihan ajatuksen kanssa.

Vierailija
59/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:00"]Minkälainen on ap:n ruokavalio? [/quote] Syön kaikkea, mutta ruokavalio on tarkasti punnittu. Esim. Aamupala sisältää 25g kaurapuuro (raakapaino), 120g raejuusto, 2dl kevyt marjakeitto. Yksi ruoka sisältää 100g salaattia, 90g potkua, 25g hiilareita (täysjyvä). Aina ennen ruokaa syön hedelmän. Ensimmäinen iltapala: 5 kananmunan valkuaista, salaatti, ruisleipä (25g). Toinen iltapala Maitorahka+mehukeitto. Miltä kuulostaa? Ap. [/quote] Miksi jätät kananmunan keltuaiset syömättä? Niissähän se ravinto on. [/quote] Personal trainer sanoi siitä tulevan turhia kaloreita. Saan sen energian muualta. [/quote] Näinhän se on tehtävä kun PT käskee :)  Järkeä voisi myös käyttää. [/quote] PT osaa varmasti hommansa paremmin kuin joku av-mamma, joka yrittää päteä :D [/quote] Ap:n ruokavalion perusteella tällä PT:llä ei ole hajuakaan ravinnosta. [/quote] Edelleenkin laita esimerkki ruokavaliosta, kerta tiedät paremmin. Muuten tuo sun huuteli on aivan turhaa. Kyllä minulla on ainakin paino lähteny laskuun. Enkä kyllä kyseenalaista yhtään PT:n pätevyyttä. Toisin kuin sinun, kunnes tulee jotain järkevään faktaa. Ap. [/quote] Enpä viitsi vaivautua. Jo asenteesi, että et yhtään kyseenalaista PT:n pätevyyttä osoittaa, ettet edes ymmärtäisi oikeasta ravinnosta mitään. Hyvähän se on, että laihdut, mutta pystytkö loppuelämäsi syömään noin? [/quote] Miksi en pystyisi syömään. Syön monipuolisesti kaikkea. Annoskoko on vain pienempi. Hiilareita vähemmän ja rehuja enemmän :) en edelleenkään ymmärrä, mikä tässä voi olla niin väärin. Ne kananmunan keltuaiset? En varmaan kuole, jos ne jätän pois :D Edelleenkin odotan faktaa tuolle sun pätemiselle. Pelkkä se, että minä en kuitenkaan ymmärtäisi, ei riitä. Toki monia tapoja laihduttaa, mutta en rupea kyseenalaistamaan omaa PT:tä kenenkään av mamman vuoksi, joka ei osaa edes perustella mielipiteitään ;) Ap.

[/quote]

Lue vastaus 39 ja ihan ajatuksen kanssa.
[/quote]

NIIN? Missään vaiheessa en ole puhunut myöskään pikadieeteistä. Jos stoppi tulee painonpudotukseen, ruokavaliota voi aina muokata uudelleen sen mukaan. En nyt ymmärrä, mikä edelleenkään tuossa on niin väärin. Syön yhtä monipuolisesti kuin kuka tahansa muukin terveellisesti syöjä. Selventäisitkö kiitos! Ap.

Vierailija
60/75 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:35"]

[/quote]

Sä nyt takerruit noihin keltuaisiin.  Et kuole, mutta jäät paljosta ravinnosta paitsi. Mutta sähän välität vain kaloreista. Ja PT käskee syödä vain valkuaiset. Eikö tämä jo osoita, että PT ei ymmärrä ravinnosta?

No, syö ihan huoleti siten kuin käsketään ja heitä aivot narikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme