muita laihduttajia?
Olen nainen 25v. Olen 170cm ja 110kg. Ruokavalio on muuttunut täysin ja salilla tulee käytyä 3-4 kertaa viikossa.
Kommentit (75)
Itsellä on nyt lähteny 3 viikon aikana 5kg. Hyvältä näyttää :) Ap.
Kun joku kirjoittaa, että AP:n ruokavalio ei todennäköisesti johda kovinkaan pitkälle, niin se todennäköisesti kumpuaa ihan ihmisten omista kokemuksista. Ei se ole mitään vittuilua tai pätemistä, vaan sitä, että ihmiset oikeasti ovat huomanneet, ettei joku tietty menetelmä oikeasti toimi paria kuukautta pidemmälle juuri kenelläkään ja haluavat estää toista tekemästä samoja virheitä. No, ehkä jokaisen pitää saada tehdä ne virheensä ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:55"]Kun joku kirjoittaa, että AP:n ruokavalio ei todennäköisesti johda kovinkaan pitkälle, niin se todennäköisesti kumpuaa ihan ihmisten omista kokemuksista. Ei se ole mitään vittuilua tai pätemistä, vaan sitä, että ihmiset oikeasti ovat huomanneet, ettei joku tietty menetelmä oikeasti toimi paria kuukautta pidemmälle juuri kenelläkään ja haluavat estää toista tekemästä samoja virheitä. No, ehkä jokaisen pitää saada tehdä ne virheensä ihan itse.
[/quote]
Miksi sinun mielestä tämä ei toimi? Tämähän on aika likellä normaalia ruokavaliota. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:45"]
PT:t on turhia ja kalliita. Luulis, että ihmiset osaavat ihan itsekin syödä ja liikkua, ioman että maksavat siitä. Esinnäkin noi tarkat määrät ruoassa ja sekin ettei muka keltuaisia voi syödä, niin huhuh. Järjenkäyttö sallittua. Ihminen laihtuu ilmanki tommosta paskaa.
[/quote]
Ihminen laihtuu, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Tämä on yllättävän vaikeaa monelle arvioida. Keltuaisessa on kaikki rasva ja nimenomaan ne kalorit. Jos haluaa proteiinia, mutta tarkkailee niitä saatavia kaloreita, on valkuaiset ihan hyvä vaihtoehto. Tietenkin, jos on tietämystä enemmän ja osaa leikata kaloreita jostain muualta tai osaa arvioida kuinka kauan ja kuinka rasittavaa liikuntaa tarvitaan niiden keltuaisten polttamiseksi, niin voi nekin syödä. Ei ne myrkkyä ole.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:55"]Kun joku kirjoittaa, että AP:n ruokavalio ei todennäköisesti johda kovinkaan pitkälle, niin se todennäköisesti kumpuaa ihan ihmisten omista kokemuksista. Ei se ole mitään vittuilua tai pätemistä, vaan sitä, että ihmiset oikeasti ovat huomanneet, ettei joku tietty menetelmä oikeasti toimi paria kuukautta pidemmälle juuri kenelläkään ja haluavat estää toista tekemästä samoja virheitä. No, ehkä jokaisen pitää saada tehdä ne virheensä ihan itse. [/quote] Miksi sinun mielestä tämä ei toimi? Tämähän on aika likellä normaalia ruokavaliota. Ap.
[/quote]
Ehkä se onkin niin sanottua "normaalia ruokavaliota" Ei kuitenkaan välttämättä hyvää ruokavaliota.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:55"]
Kun joku kirjoittaa, että AP:n ruokavalio ei todennäköisesti johda kovinkaan pitkälle, niin se todennäköisesti kumpuaa ihan ihmisten omista kokemuksista. Ei se ole mitään vittuilua tai pätemistä, vaan sitä, että ihmiset oikeasti ovat huomanneet, ettei joku tietty menetelmä oikeasti toimi paria kuukautta pidemmälle juuri kenelläkään ja haluavat estää toista tekemästä samoja virheitä. No, ehkä jokaisen pitää saada tehdä ne virheensä ihan itse.
[/quote]
Kaikille ei sovi kaikki. Itselleni ei sopinut aikoinaan karppaus ollenkaan, ei sitten tippaakaan. Täällä palstallakin olleille tulisieluisille karppauksen puolustajille se taas puolestaan on sopinut ilmeisen hyvin. Itse sain kilot tippumaan gofatgo:lla ja sitä pidän edelleen syömisen runkona, mutta tasaisin väliajoin pidän päiviä, jolloin saan joko hiilaria tai rasvaa vähän enemmän. Tuossahan niitä on melko vähän.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:45"]
PT:t on turhia ja kalliita. Luulis, että ihmiset osaavat ihan itsekin syödä ja liikkua, ioman että maksavat siitä. Esinnäkin noi tarkat määrät ruoassa ja sekin ettei muka keltuaisia voi syödä, niin huhuh. Järjenkäyttö sallittua. Ihminen laihtuu ilmanki tommosta paskaa.
[/quote]
Ihminen laihtuu, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Tämä on yllättävän vaikeaa monelle arvioida. Keltuaisessa on kaikki rasva ja nimenomaan ne kalorit. Jos haluaa proteiinia, mutta tarkkailee niitä saatavia kaloreita, on valkuaiset ihan hyvä vaihtoehto. Tietenkin, jos on tietämystä enemmän ja osaa leikata kaloreita jostain muualta tai osaa arvioida kuinka kauan ja kuinka rasittavaa liikuntaa tarvitaan niiden keltuaisten polttamiseksi, niin voi nekin syödä. Ei ne myrkkyä ole.
[/quote]
Samaa mieltä. Tällä hetkellä ne keltuaiset on vaan "ylimääräisiä" kaloreita minun ruuassa. Enkä niitä muutenkaan ikävöi, olen aina tykännyt valkuaisesta enemmän :) Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:55"]Kun joku kirjoittaa, että AP:n ruokavalio ei todennäköisesti johda kovinkaan pitkälle, niin se todennäköisesti kumpuaa ihan ihmisten omista kokemuksista. Ei se ole mitään vittuilua tai pätemistä, vaan sitä, että ihmiset oikeasti ovat huomanneet, ettei joku tietty menetelmä oikeasti toimi paria kuukautta pidemmälle juuri kenelläkään ja haluavat estää toista tekemästä samoja virheitä. No, ehkä jokaisen pitää saada tehdä ne virheensä ihan itse. [/quote] Miksi sinun mielestä tämä ei toimi? Tämähän on aika likellä normaalia ruokavaliota. Ap.
[/quote]
Ehkä se onkin niin sanottua "normaalia ruokavaliota" Ei kuitenkaan välttämättä hyvää ruokavaliota.
[/quote]
No voi hemmetti! Kuinka vaikea ihmisillä on antaa esimerkkejä heidän mielestään hyvästä ruokavaliosta? Pelkkä negatiiviset kommentit ei auta minua yhtään eteenpäin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:02"]
[/quote]
[/quote]
Olet asian ytimessä tuossa tummennetussa kohdassa. Kuinka voi ikinä oppia ravinnosta yhtään mitään, jos ei koskaan suunnittele, saa ahaa-elämyksiä ja opi virheistään ihan itse?
Täällä ilmoittautuu urakkaan mukaan Fatzotar jonka lähtölukemat olivat viime viikolla 107,0 kiloa ja nyt päivän paino on 105,4 kiloa. Olen sohvaperuna mutta se Asicsen juoksukoulu kiinnostaa minuakin.
Miksi kaikki ovat niin negatiivisia täällä? :(
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:02"]
[/quote]
[/quote]
Mutta tiedätkö sitä, että proteiinia ei kannata syödä energianlähteeksi. Keltuaisessa on tietty rasvat ja muutkin hyödylliset aineet. Laihdutuksessa ei kannata keskittyä pelkästään kaloreihin. Ei ihminen toimi koneen lailla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:16"]Täällä ilmoittautuu urakkaan mukaan Fatzotar jonka lähtölukemat olivat viime viikolla 107,0 kiloa ja nyt päivän paino on 105,4 kiloa. Olen sohvaperuna mutta se Asicsen juoksukoulu kiinnostaa minuakin.
[/quote]
Tervetuloa joukkoon suureen :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:16"]Miksi kaikki ovat niin negatiivisia täällä? :(
[/quote]
Sanos muuta :(
Ap
Mä taas alotin laihduttaa ja näyttää jo vartalo vähän laihemmalta mutta oon unohtanu käydä vaa´alla nii empä tiiä oonko oikeestikkaan laihtunu. Lähtöpaino oli 64 ja viimeks ku kävin kattoo nii 62. Pituutta ois 160cm. Tavoitepaino ois n.57
Joo, laihdutan. Olisikin varaa pt:n!! :(
Joo. Tässä sellanen laihduttaja että ei huvita enää syödä yhtään mitään ku vituttaa nii paljon. Mitata 164/73. Mut tsempii sulle!