Miten suhtautua miehen käskyyn " en halua kuulla"?
Minua ärsyttää sellainen että tokaistaan tylysti ettei halua kuulla tai sanotaan pilkallisesti " Kun mua ei kiiiinnostaa"! Yksi tapa on myös se, että toinen ei vastaa mihinkään ja puhut yksinäsi. Sitten muissa tilanteissa sanoo että " enhän mä sua koskaan kuuntele". Olen alkanut epäillä että olen epänormaalin vaativa tai puhun liikaa. Minusta on äärimmäisen tuskallista olla vain hiljaa sanomatta mitään tuntikausia kun toinen on paikalla.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:08"]
Kyllähän sussa jotain epänormaalia onin. Normaali nainen ei viettäisi aikaa jonkun kanssa, joka puhuu hänelle noin, tai oka ei halua kuulla hänen juttujaan.
[/quote]juuri näin. miksi aloit suhteeseen tuollaisen juntin kanssa?
Minun edellinen mies oli samanlainen joten minä en oikeasti muista. Niin kauan jaksetaan puhua vaikka mistä ja mieskin sanoi että on niin paljon asioita mistä haluaisi puhua kunnes pistetään hynttyyt yhteen. Heti alkaa se puhut liikaa valitus. Kieltämättä minua hämmensi tämä äkillinen muutos aluksi. Sitten olen alkanut pohtia että mahdanko vain olla outo..
Ap
Lauseessa "En halua kuulla" ei ole imperatiivimuotoista predikaattia, joten kyseinen lause ei ole käskylause.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:18"]Lauseessa "En halua kuulla" ei ole imperatiivimuotoista predikaattia, joten kyseinen lause ei ole käskylause.
[/quote]
Ihan kuin ketään kiinnostaisi joku kielioppi..
Jos toista ei kiinnosta sinun jutut ollenkaan, niin voit varmasti kadota kokonaan hänen näköpiiristään ja ikävä ei tule kummallekaan. Ei minulle ainakaan tarvitsisi noin sanoa kuin pari kertaa niin tajuaisin ja katoaisin. Kauan olette yhdessä olleet?
Kyllähän sussa jotain epänormaalia onin. Normaali nainen ei viettäisi aikaa jonkun kanssa, joka puhuu hänelle noin, tai oka ei halua kuulla hänen juttujaan.