33v sinkkumies maalaiskaupungista/ kysyttävää?
Otsikossahan jo tulikin tärkeimmät, lisäyksenä vielä että näytän ikäistäni nuoremmalta,
moni luulee mua alle kolmekymppiseksi...
Vastaan kaikkiin asiallisiin ja ehkä vastaan asiattomiinkiin kysymyksiin....heh
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:40"]
Mitä haluaisit meille itsestäsi kertoa ja miksi?
[/quote]
Oon ehkä vähän valtavirrasta poikkeava mies. Pidän kukista ja puutarhajutuista (olen ammatiltani puutarhuri), poltan kynttilöitä pimeinä syysiltoina. Asuntoni on siisti ja järjestyksessä. En syö eineksiä vaan laitan ruokani itse, leivon leivänkin itse plus kaikki muut leivonnaiset jos tarpeen.
Ja muuten vaan halusin jakaa tämän muille, kun on tylsää...
-Ap
[/quote]
No ajattelinkin että taustalla jokin juttu minkä haluat itsestäsi tuoda esiin. Jatka ihmeessä asioiden parissa joista nautit, ja toivottavasti löydät vielä puoliskon jonka kanssa yhdessä jakaa arjen ilot! Se jos jokin on rikkautta :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:51"]
Ootko Akaalta? Sovitaanko saunatreffit?
[/quote]
En ole myöskään Akaalta. Sanotaanko näin että olen myös uskovainen joten en voi heti rynnätä
treffeille...
-Ap
[/quote]
Mitä pahaa treffeillä käymisessä on?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:53"]
[/quote]
En ole myöskään Akaalta. Sanotaanko näin että olen myös uskovainen joten en voi heti rynnätä
treffeille...
-Ap
[/quote]
Mitä pahaa treffeillä käymisessä on?
[/quote]
Ei kai treffeissä sinänsä mitään vikaa olekaan, mutta ei nyt sentään ihan saunatreffejä :)
Mulla on muutenkin korkeat moraaliarvot, esimerkiksi seksi kuuluu vasta avioliittoon.
-Ap
[/quote]
treffeille...
-Ap