Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyhitkö seisaaltaan vai istualtaan?

Vierailija
17.08.2015 |

Järkytyin, kun sain tietää, että muutama tuttu pyyhkii seisten. Mitä ihmettä? Kokeilin tuota taktiikkaa ja tuntui todella typerältä. Siinähän voi tippua käkkää ja pissitippoja lattialle/housuihin. 

Miten sinä teet ja miten olet opettanut lapsillesi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Både och. Lapsille en ole opettanut vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mit vit? Kuinka ja MIKSI joku pyyhkisi seisaaltaan? Mielenkiintoista.

Vierailija
4/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyyhkii seisaaltaan, minä istun. 

Vierailija
5/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikäänhän kysyit samaa. Etkö vieläkään ole oppinut pyyhkimään? pyydä äiti apuun tai käytä vaippoja, pervo.

Vierailija
6/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko istualtaankin pyyhkiä? En tiennytkään!

Vierailija
7/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on usein sen verran isompi ja kankeampi, että istualtaan se tuntuu kovin hankalalta. Seisten on helpompaa. Ei tämä sen kummempaa ja ihmeellisempää ole.

Vierailija
8/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaaltaan, en tiedä miksi. Aina tehnyt niin.

Vierailija
9/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaaltaan tarkoittaa puoliseisaaltaan, oletan. Ja istuessa pyyhkivät pyyhkivät edestäpäin, mikä,in kätevintä.

Vierailija
10/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:55"]

Seisaaltaan tarkoittaa puoliseisaaltaan, oletan. Ja istuessa pyyhkivät pyyhkivät edestäpäin, mikä,in kätevintä.

[/quote]

Minä pyyhin istualtaan ja en todellakaan kakkoshädän jälkeen pyyhi edestäpäin. Kyllä se onnistuu erittäin kätevästi takaakin.

Vierailija
11/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nousee puoliseisovaan asentoon, on helpompi pyyhkiä takaapäin. Näin olen lapsesta asti tehnyt, enkä pidä sitä mitenkään kauhistuttavana.

En ymmärrä, kuinka av-palstalaisia voi näin monen keskustelun verran kiinnostaa toisten perseiden pyyhkimiset ja pesut, ja sitten vielä joillakin menee oikein kunnolla tunteisiin, kun joku tekee toisin kuin itse...

Vierailija
12/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 13:51"]

Vastikäänhän kysyit samaa. Etkö vieläkään ole oppinut pyyhkimään? pyydä äiti apuun tai käytä vaippoja, pervo.

[/quote]

Anteeksi nyt vain, mutta en ole aktiivikäyttäjä ja en tiennyt, että aiheesta on vastikään ollut ketju. Ihan mielenkiinnosta kysyn ja asian voi ottaa huumorilla.

Vierailija
13/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 14:00"]

Kun nousee puoliseisovaan asentoon, on helpompi pyyhkiä takaapäin. Näin olen lapsesta asti tehnyt, enkä pidä sitä mitenkään kauhistuttavana. En ymmärrä, kuinka av-palstalaisia voi näin monen keskustelun verran kiinnostaa toisten perseiden pyyhkimiset ja pesut, ja sitten vielä joillakin menee oikein kunnolla tunteisiin, kun joku tekee toisin kuin itse...

[/quote]

Ei mulla ainakaan tunteisiin mene, kunhan vain aidosti ihmettelen seisaaltaan pyyhkiviä, koska tää ilmiö oli mulle ihan uusi. :D -ap

Vierailija
14/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nousen ihan seisaalleni pyyhkimään, jos nousen, en puoliseisovaan asentoon. Ja kun pyyhin istualleni, en kyllä koskaan edestäpäin, en edes osaa pyyhkiä niin.

2

Vierailija
15/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No persettä on ihan pakko nostaa, jos pyyhkii selän puolelta. Itse en niin tee, ja olen nelikymppinen mies.

Vierailija
16/22 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli minullekin yllätys tämä seisaaltaan pyyhkiminen.

Vierailija
17/22 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöintä, mitä voi olla...varsinkin paskan ja paperin muruset lattialla.. :p

Vierailija
18/22 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jossain aiemmassa ketjussa, että seisaaltaan pyyhkiminen oli vitsi, eikä kukaan tee oikeasti niin. No, minulla onkin iso perse, niin ei olisi mahdollista pyyhkiä seisten kun pakarat on edessä. Takakauttakaan en tykkää pyyhkiä kun peppu on tiellä.

Vierailija
19/22 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opettelin tekniikan ilman vanhempia ja päädyin seisten pyyhintään. Perseeni on aika pieni, mutta jostain syystä en vain saa kättäni mahtumaan jos yritän pyyhkiä istuen :D

Vierailija
20/22 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä saatte sen käden mahtumaan sieltä takaa istuen pyyhkiessä? Perseeni on ihan mitätön, mutta ja silti isoperseisetkin jaksavat uskotella pyyhkivänsä istuen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan