Olen 17v, ja mulla on kaksoset. Kysyttävää?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:07"]
Miksi isä ei asu teidän kanssanne? Epäilen tätä provoksi.
[/quote]
Asun vanhempieni luona kaksosten kanssa. Heillä on tosi iso kämppä, joten mahtuu hyvin, ja äitini toivookin että olisin vielä kotona kun olen kuitenkin alaikäinen ;) Lasten isä on aika usein yötä kyllä
[/quote]
Asutte heidän nurkissaan ja vanhemmat elättävät koko lapsikatraan...?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:18"]
[/quote]
Asun vanhempieni luona kaksosten kanssa. Heillä on tosi iso kämppä, joten mahtuu hyvin, ja äitini toivookin että olisin vielä kotona kun olen kuitenkin alaikäinen ;) Lasten isä on aika usein yötä kyllä
[/quote]
[/quote]
Mä saan tietty lapsilisän jne, mutta joo, periaatteessa. Mutta näin äitini halusi asian olevan. Olen ainut lapsi ja vanhemmat hyvä tuloisia lääkäreitä, joten maksavat mielellään, ja kun sanon et ei tarvitse, niin maksavat kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä saan tietty lapsilisän jne, mutta joo, periaatteessa. Mutta näin äitini halusi asian olevan. Olen ainut lapsi ja vanhemmat hyvä tuloisia lääkäreitä, joten maksavat mielellään, ja kun sanon et ei tarvitse, niin maksavat kuitenkin.
[/quote]
Jaa miten niin ei tarvitse? Millä sitten eläisitte?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:06"]
Kannattiko tehdä ne? Vituttaako ankarasti?
[/quote]
Vahinko oli, mutta en kyllä kadu. On ihanaa olla äiti. Tiesin jo 5-vuotiaan että haluan äidiksi :)
[/quote]MInäkin halusin 5-vuotiaana koiranhoitajaksi, mutta nykyään en pidä lainkaan koirista.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa miten niin ei tarvitse? Millä sitten eläisitte?
[/quote]
Tarkoitan että ei tarvitse ostaa kaikkea "turhaa". Äitini ostaa esim. lapsille enemmän vaatteita kun kerkeevät käyttää, ja kaikkea muuta joka ei ole välttämätöntä.
Kiva, että teidän elämä sujuu hyvin. Harjoittelethan siellä lukiossa oikein ahekrasti yhdyssanoja.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:06"]
Kannattiko tehdä ne? Vituttaako ankarasti?
[/quote]
Vahinko oli, mutta en kyllä kadu. On ihanaa olla äiti. Tiesin jo 5-vuotiaan että haluan äidiksi :)
[/quote]MInäkin halusin 5-vuotiaana koiranhoitajaksi, mutta nykyään en pidä lainkaan koirista.
[/quote]
Miten se liittyy tähän? Mä kyllä salaa haaveilin lapsesta jo kun olin 13v, mutta tajusin tietty että olen ihan liian nuori, ja sitten kun tulin raskaaksi niin olin iloinenkin. Äitikin oli riemuissaan kun hänestä tuli mummi, ja tiesi että olisin hyvä äiti vaikka olenkin nuori.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:26"]
Kiva, että teidän elämä sujuu hyvin. Harjoittelethan siellä lukiossa oikein ahekrasti yhdyssanoja.
[/quote]
Hehheh, joo. Mä olen kaksikielinen joten mulla nämä suomen kielen yhdyssanat välillä vähän hukassa :D
Huoh. Ja jälleen joku leikkimässä tärkeää :DD
Mutta mä menen nyt nukkumaan, koska naperot herää yleensä kahden aikaan, niin kerkeen nukkumaan vähän ennen sitä :) Öitä teille muillekin
Öitä ja onnea lasten kanssa! Itsekin olen jo pitkään halunnut isäksi mutten ihan noin nuorena ajatellut. Hyvä että sujuu kumminki
M17v
Et saa pitää kaksosia. Minullakaan ei ole. T. Narsisti
Kaikkea hyvää teidän perheelle! <3
Vanhemmat ovat lukeneet lääkäreiksi asti, mutta lukioikäinen tytär ei osaa yhdyssanoja...
Mitä lasten isä oli mieltä kun kuuli raskaudestasi?
tuleeko hyvin kahvimaitoa / rintamaitoa =D ?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:52"]
Ovatko identtiset? Onko lasten isä kuvioissa?
[/quote]
Ei ole identtiset, vaan tyttö ja poika, ja mun mielestä on kiva kun sain molemmat. Lasten isä on 20v ja opiskelee. Hän ei asu saman katon alla, mutta käy usein auttamassa ;)
[/quote]
Tiedäthän että myös veli ja sisko voivat olla identtiset kaksoset ?
Jos jotkut on sitä mieltä ettei homoparitkaan voi kasvattaa kunnollisia lapsia nii miten ihmeessä voisi näin tehdä henkilö, joka on edelleen lapsi? Lasten hankinnalle pitäisi asettaa joku alaikäraja.. Lapsia ei pitäisi hankkia ellei pysty tarjoamaan niille hyvää elämää saatika jos ei pysty elättämään edes itseään.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:35"]17-vuotias ei tasan tarkkaan pysty täysimettämään kaksosiaan 5 kk, kun siihen eivät pysty aikuisetkaan äidit.
[/quote]
Ööö? Tai sitten sä et pystyny ja hän pystyy? Oot varmaan n. 35v joka on juuri saanut ensimmäisen lapsensa? Ja et pystyny häntä imettämään ja nyt harmittaa?
[/quote]