Olen 17v, ja mulla on kaksoset. Kysyttävää?
Kommentit (84)
Ovatka kaksoset d--kuppia? SIISTIÄ!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:55"]
Vanhemmat ovat lukeneet lääkäreiksi asti, mutta lukioikäinen tytär ei osaa yhdyssanoja...
[/quote]
Onko pakko takertua heikkouteen? Hänellä on kaksoset. Osaa siis ainakin porsia jos ei muuta, niin kuin hienosti myös osasi tulla kuuluttamaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:55"]Vanhemmat ovat lukeneet lääkäreiksi asti, mutta lukioikäinen tytär ei osaa yhdyssanoja...
[/quote]
Tai käyttää ehkäisyä..
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:26"]
Mikä oli eka ajatus kun kuulit, että pikkuisia on kaksi
[/quote]
Järkytys! Meillä ei ole ihan lähisuvussa kaksosia, joten en osannu odottaa. Nyt se on kuitenkin ihan hyvä asia, koska tykkäävät puuhailla yhessä :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:07"]
Jos jotkut on sitä mieltä ettei homoparitkaan voi kasvattaa kunnollisia lapsia nii miten ihmeessä voisi näin tehdä henkilö, joka on edelleen lapsi? Lasten hankinnalle pitäisi asettaa joku alaikäraja.. Lapsia ei pitäisi hankkia ellei pysty tarjoamaan niille hyvää elämää saatika jos ei pysty elättämään edes itseään.
[/quote]
Mistä tiedät etteivät lapseni voi saada hyvää elämää sen takia että minä olen nuori. Mä olen ihan yhtä hyvä äiti kun monet kolmekymppisetkin. Lapsistani näkee että he ovat hyvin hoidettuja, ja onnellisia lapsia. On tottakai totta, ettei rahaa hirveesti ole, mutta kyllä me tullaan taloudellisesti pärjäämään.
On tosi paljon vanhempiakin äitejä, jotka on niin itsekeskeisiä, että lapset jää sen takia kasvattamatta, kun omat asiat menee edelle.... Mun käy sääliksi niitä lapsia. No, mun lapsilla ei ole sitä ongelmaa. Mut on kasvatettu hyvin, ja niin aijon kasvattaa lapsenikin. Vaikka emme olisikaan hirveän rikas perhe, niin se ei tarkoita että lapet olisivat onnettomia!
ap
Vaikutat tosi mukavalta ja reippaalta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! Sain itse esikoiseni kun olin 19v ja vietin paljon aikaa 17-20v äitien kanssa, ja he olivat kaikki ihan täysipäisiä ja hyviä äitejä. En ymmärrä saamiasi ilkeitä kommentteja, toivottavasti et välitä niistä! Aurinkoista kesää teille <3
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:03"]
Vaikutat tosi mukavalta ja reippaalta. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! Sain itse esikoiseni kun olin 19v ja vietin paljon aikaa 17-20v äitien kanssa, ja he olivat kaikki ihan täysipäisiä ja hyviä äitejä. En ymmärrä saamiasi ilkeitä kommentteja, toivottavasti et välitä niistä! Aurinkoista kesää teille <3
[/quote]
En välitä ilkeistä kommenteista, ne ei tee musta huonoa äitiä.
Hyvää kesää sinnekkin! :)
Mitkä etunimet kaksoset ovat saaneet?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:34"]
Mitkä etunimet kaksoset ovat saaneet?
[/quote]
Ovat Elsa ja Edvin :). Se että molemmat alkavat eellä ei ollut tahallista ;)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:03"]
Ja tulevaisuudesta. Aijon käydä lukion, ja sen jälkeen psykologian opiskeleminen kiinnostaisi. Haluan ehkä tulevaisuudessa vielä yhden lapsen, mutta ehkä nämä kaks nyt riittä vähäks aikaa ;)
[/quote]
Kannattaa lukiossa opiskella äidinkieltä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:37"]
Ja tulevaisuudesta. Aijon käydä lukion, ja sen jälkeen psykologian opiskeleminen kiinnostaisi. Haluan ehkä tulevaisuudessa vielä yhden lapsen, mutta ehkä nämä kaks nyt riittä vähäks aikaa ;)
[/quote]
[/quote]
Tiedän erittäin hyvin, että mun oikeinkirjoitus ei ole paras mahdollinen, mutta lukiossa sitä pitäisi oppia ;)Eikä se liity mitenkään mun lapsiin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:46"]
[/quote]
[/quote]
Tiedän erittäin hyvin, että mun oikeinkirjoitus ei ole paras mahdollinen, mutta lukiossa sitä pitäisi oppia ;)Eikä se liity mitenkään mun lapsiin.
[/quote]
Ei pahalla tai mitään, mutta tiedätkö mitä psykologia on? Kuulin muutamia vuosia sitten, että yliopistossa psykologia on pelkkää lukemista, eikä oikeastaan sellaista pohdintaa tai keskustelua. Kuulemma käytännössä luetaan ja opiskellaan kirjoja.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei pahalla tai mitään, mutta tiedätkö mitä psykologia on? Kuulin muutamia vuosia sitten, että yliopistossa psykologia on pelkkää lukemista, eikä oikeastaan sellaista pohdintaa tai keskustelua. Kuulemma käytännössä luetaan ja opiskellaan kirjoja.
[/quote]
Tiedän. Olen opiskellut psykologiaa jo kaksi kurssia lukiossa. Mä tykkään lukea.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tiedän. Olen opiskellut psykologiaa jo kaksi kurssia lukiossa. Mä tykkään lukea.
[/quote]
Yliopistossa pitää lukea enemmän kuin kaksi kurssia. Pystytkö selättämään 500-1000 sivuisia oppikirjoja?
Mullakin on kaksoset! Kuva <3 http://bbrashh.com/wp-content/uploads/2015/06/boobs-920-4.jpg
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yliopistossa pitää lukea enemmän kuin kaksi kurssia. Pystytkö selättämään 500-1000 sivuisia oppikirjoja?
[/quote]
Tarkotin sitä, että olen lukenut psykologiaa sen verran että olen kiinnostunut (olin kyllä ennenkin). Pystyn selättämään jos haluan, ja tääkään ei liity tähän mitenkään!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:55"]
Mullakin on kaksoset! Kuva <3 http://bbrashh.com/wp-content/uploads/2015/06/boobs-920-4.jpg
[/quote]
Säälittävää!!!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]Kultsi, tyttö ja poikakin voivat olla identtiset kaksoset :) Että tiedät seuraavan kerran kun joku kysyy :)
[/quote] *Rolling on the floor laughing*
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:35"]
17-vuotias ei tasan tarkkaan pysty täysimettämään kaksosiaan 5 kk, kun siihen eivät pysty aikuisetkaan äidit.
[/quote]
Kyllä mä vaan pystyin. Imetän vieläkin, mutten niin usein. Yleensä ottavat maitoa ennen nukkumaan menoa. ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:07"]Jos jotkut on sitä mieltä ettei homoparitkaan voi kasvattaa kunnollisia lapsia nii miten ihmeessä voisi näin tehdä henkilö, joka on edelleen lapsi? Lasten hankinnalle pitäisi asettaa joku alaikäraja.. Lapsia ei pitäisi hankkia ellei pysty tarjoamaan niille hyvää elämää saatika jos ei pysty elättämään edes itseään.
[/quote]
Ja myös asettaa yläikäraja! Eihän mummot voi lapsia tehdä!