Olen 17v, ja mulla on kaksoset. Kysyttävää?
Siinä se jo tulikin otsikossa ;)
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:00"]
Mitä lasten isä oli mieltä kun kuuli raskaudestasi?
[/quote]
Hän oli vähän järkyttynyt ensin, mutta sitten kun vauvat syntyi niin oli kyllä tosi onnellinen. Hän on onneksi kuitenkin jo aikuinen, ja vastuullinen semmoinen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:50"]
Kuka ne hoitaa?
[/quote] olisit käyttänyt ehkäisyä, lukiokin kesken. Toivottavasti on provo.
Ihan itse hoidan! Rakastan lapsiani yli kaiken, ja he ovat ykkös sijalla elämässäni. En ole mikään bile tyyppi. Olen ollut nyt vuoden lukiosta pois. Äitini toki auttaa myös jos tarvii.
[/quote]
Kultsi, tyttö ja poikakin voivat olla identtiset kaksoset :) Että tiedät seuraavan kerran kun joku kysyy :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:26"]
Kiva, että teidän elämä sujuu hyvin. Harjoittelethan siellä lukiossa oikein ahekrasti yhdyssanoja.
[/quote] sullakin opeteltavaa, ahekrasti, huutonaurua
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:07"]
Miksi isä ei asu teidän kanssanne? Epäilen tätä provoksi.
[/quote]
Asun vanhempieni luona kaksosten kanssa. Heillä on tosi iso kämppä, joten mahtuu hyvin, ja äitini toivookin että olisin vielä kotona kun olen kuitenkin alaikäinen ;) Lasten isä on aika usein yötä kyllä
[/quote]
Asutte heidän nurkissaan ja vanhemmat elättävät koko lapsikatraan...?
[/quote]
Mä saan tietty lapsilisän jne, mutta joo, periaatteessa. Mutta näin äitini halusi asian olevan. Olen ainut lapsi ja vanhemmat hyvä tuloisia lääkäreitä, joten maksavat mielellään, ja kun sanon et ei tarvitse, niin maksavat kuitenkin.
[/quote]
Jaa miten niin ei tarvitse? Millä sitten eläisitte?
[/quote]
Esim kuten muutkin. Lapsilisällä, asumistuella, kotihoidontuella, miehen opintotuella ja mahdollisesti olisi sitten töissä koulunsa ohella. Eli eläisivät ihan kuten aikuisetkin tuossa tilanteessa olevat. Esim meillä oli juuri tämä tilanne, että mies opiskeli ja minä lapsen kanssa vanhempainvapaalla. Tosin ikää on enemmän, mutta silti.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:29"]
Missä asut? Ollaanko kavereita? T nuori äiti
[/quote]
Asun pääkaupunkiseudulla. Minkä ikäinen sulla on?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]
Kultsi, tyttö ja poikakin voivat olla identtiset kaksoset :) Että tiedät seuraavan kerran kun joku kysyy :)
[/quote]
Mun kaksoset eivät ole identtisiä. Hyvin saman kokoisia ovat just nyt, mutta eivät saman näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:39"]
Saitko itse päättää synnytystavan ?
[/quote]
Mä toivoin sektiota, ja sain sen. Se taitaa olla kaksosten kanssa turvallisempaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:52"]
Ovatko identtiset? Onko lasten isä kuvioissa?
[/quote]
Ei ole identtiset, vaan tyttö ja poika, ja mun mielestä on kiva kun sain molemmat. Lasten isä on 20v ja opiskelee. Hän ei asu saman katon alla, mutta käy usein auttamassa ;)
[/quote]Great!
Odotin sun ikäisenä ensimmäistä lasta. Sittemmin meille (nykymiehen kanssa) odotettiin epäidenttisiä kaksosia, mutta meni kesken-snif. Saimme kyllä pojan, lopulta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:33"]
Huoh. Ja jälleen joku leikkimässä tärkeää :DD
[/quote]Kadekadekade.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]
[/quote]
No ei todellakaan voi olla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]
[/quote]
[/quote]
voi olla mutta tämä on äärettömän harvinaista.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
EI VOI. Identtiset kaksoset on kun yksi hedelmöittynyt munasolu jakaantuu kahdeksi, ei siinä jakaantumisessa se hedelmöittynyt XX tai XY voi muuttua toiseksi!!! Toivottavasti tämä oli provo.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
EI VOI. Identtiset kaksoset on kun yksi hedelmöittynyt munasolu jakaantuu kahdeksi, ei siinä jakaantumisessa se hedelmöittynyt XX tai XY voi muuttua toiseksi!!! Toivottavasti tämä oli provo.
[/quote]
Identtisistä kaksosilla on TASAN SAMA geeniperimä, myös sukusolut. Eli toisella ei voi olla XX ja toisella XY.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"]
Ovatko pentusi äpäräpenikoita?
[/quote]
Huoh. Eihän alaikäinen lapsi voi olla naimisissa :D
[/quote]
Pakko vähän viilata pilkkua, mutta alaikäinen voi mennä naimisiin erikoisluvalla. T: 17-vuotiaana naimisiin mennyt
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:53"]
Kaikkea hyvää teidän perheelle! <3
[/quote]
Kiitos! :)