''todella komea'' mies 22v kysyy naisilta
Eli olen vetänyt kalsonkikännit koska naisen piti tulla yöksi mutta tuli este. Lähirunkkuräkälä''baari'' olisi puoli kahteen auki. Menenkö sinne iskemään milfin, hypäänkö parvekkeelta vai käynkö nukkumaan?
Kommentit (36)
Jos on naisellesi ok että sekstaat muidenkin kanssa, niin voithan mennä baariin koettamaan onneasi. Varminta olisi tietysti mennä vaan nukkumaan, etenkin jos kännin aste on jo kova.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:32"]
Jos on naisellesi ok että sekstaat muidenkin kanssa, niin voithan mennä baariin koettamaan onneasi. Varminta olisi tietysti mennä vaan nukkumaan, etenkin jos kännin aste on jo kova.
[/quote]
Mulla ei ole naista. Kyseessä oli vain ''pano''.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:37"]
Jos meet vaan nukkumaan
[/quote]
Ei vaan vittu jaksas
ap
Kuva, jotta voimme sanoa varmaksi, että olet komea. Muuten voi mennä neuvot pieleen :D
En usko et olet todella komea. Suomessa tosi harvinaista. Oletko pitkä, lihaksikas, trendikäs, komea ja epäjuntti yms?
Komeutta voi testata siten että jos Lauri Tilkanen seisoisi vieressäsi niin kumpaa naiset katsoisivat? Tosin saatta olla joitain naisia joille L T ei ole komeuden nollapiste.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:56"]
Komeutta voi testata siten että jos Lauri Tilkanen seisoisi vieressäsi niin kumpaa naiset katsoisivat? Tosin saatta olla joitain naisia joille L T ei ole komeuden nollapiste.
[/quote]
Joo ei tosiaan :D Mulle se olis just se toinen ääripää! Mielestäni Lauri on liian feminiininen piirteiltään. Mieluummin sitten vaikka suomalaisista Samuli Vauramo vertailuun.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"]
En usko et olet todella komea. Suomessa tosi harvinaista. Oletko pitkä, lihaksikas, trendikäs, komea ja epäjuntti yms?
[/quote]
Epäjuntti joo. Kohtuu pitkä (184cm), trendikäs, erittäin ''komea'' naisten mielestä.
ap
Menet tietenkin sinne jos kalsonkijurri vituttaa ja sua panettaa.