''todella komea'' mies 22v kysyy naisilta
Eli olen vetänyt kalsonkikännit koska naisen piti tulla yöksi mutta tuli este. Lähirunkkuräkälä''baari'' olisi puoli kahteen auki. Menenkö sinne iskemään milfin, hypäänkö parvekkeelta vai käynkö nukkumaan?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"]
En usko et olet todella komea. Suomessa tosi harvinaista. Oletko pitkä, lihaksikas, trendikäs, komea ja epäjuntti yms?
[/quote]
Epäjuntti joo. Kohtuu pitkä (184cm), trendikäs, erittäin ''komea'' naisten mielestä.
ap
[/quote]Mutta vain suomalaisittain komea. Ollaan nyt realisteja kuitenkin. Ja kun aivoja ei näytä juurikaan olevan niin
Tuu tänne, pääset viereenkin nukkumaan. Olis kiva saada seuraa:) N18
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:19"]
[/quote]
N18/työtön/157kg/pari lävistystä pillussa ja naamassa
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:07"]
En usko et olet todella komea. Suomessa tosi harvinaista. Oletko pitkä, lihaksikas, trendikäs, komea ja epäjuntti yms?
[/quote]
Epäjuntti joo. Kohtuu pitkä (184cm), trendikäs, erittäin ''komea'' naisten mielestä.
ap
[/quote]Mutta vain suomalaisittain komea. Ollaan nyt realisteja kuitenkin. Ja kun aivoja ei näytä juurikaan olevan niin
[/quote]
Ihan sama keneittäin komea. Olen puoliksi italialainen ja olen omasta mielestä komea. Koskaan elämässäni en ole kuullut haukkuja ulkonäöstä. Paskin juttu mitä olen kuullut on, että olen ''ihan komea''. Muutoin olen vain ''komea'' tai ''vitun komea''
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"]En usko et olet todella komea. Suomessa tosi harvinaista. Oletko pitkä, lihaksikas, trendikäs, komea ja epäjuntti yms?
[/quote]
No mut siinä olikin jo heittomerkit valmiina. Ap itse myönsi ettei ole.
Rukka en käteen ja runkkaamaan , tuntuu kun sais vierasta. Nukahdat aika pian
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:07"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ihan sama keneittäin komea. Olen puoliksi italialainen ja olen omasta mielestä komea. Koskaan elämässäni en ole kuullut haukkuja ulkonäöstä. Paskin juttu mitä olen kuullut on, että olen ''ihan komea''. Muutoin olen vain ''komea'' tai ''vitun komea''
ap
[/quote]
No hyvä että on ulkonäköä, kun muuta ei taida paljon olla...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:07"]
[/quote]
ap
[/quote]
ap
[/quote]
Oot niin täynnä itseäs, että taidat olla rasittavaa seuraa. Sen vuoksi se nainen teki oharit. Viisaasti teki.
Milf-tarjonta torstai-iltana lähipubissa.. huhhuh. ..
Hyi helv# millainen herrasmies. Narcissos itse. Siinä ei kuule paljon italialaiset sukujuuret auta enää, kun sisältö on ehtaa pääsiäisherkkua. Kun kerta pidät itseäsi niin herkkuna, niin ei muuta kuin toinen käsi poskea sivelemään, ja toisella otat sopivan tuntuisen otteen peniksestä. Lopun osannet itsekin.
=-O ...... hui mikä ketju ..... :-D:-D:-D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:19"]
[/quote]
Epätoivonen lortto. Kosiskelee tätä ja sitä 18v miestä täällä. Mene vaan visvapillusi kanssa muualle
Mikä paikkakunta? Jos voisin auttaa...
Kuva ois kiva