Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei tykkää kondomeista?

Vierailija
23.07.2015 |

Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna paljaalla. Miksi?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:47"]

Mun vastuu päättyy siihen kun mällinen kyrpä suljahtaa pillusta pihalle. Tehkööt ämmä sen jälkeen mitä haluaa.

[/quote]

Joo, esimerkiksi kupata seuraavat 18 vuotta elareita sulta.

[/quote]

Mitään isyyksiä en tule tunnustamaan vapaaehtoisesti ja lupaan tehdä asiasta kaikinpuolin vittumaista ja hankalaa.
[/quote]

Ahhahahhahaa... Jos luulet tuolla vastuun välttäväsi, niin väärin luulet. Muinoin maailmassa olisi ehkä onnistunut, mutta ei enää DNA-aikana. Voit kiemurrella, mutta kiinni jäät, koska yhteislunta ei suostu maksamaan maksuja, jotka kuuluvat sinulle hintana paljaasta nautinnostasi ja omasta valinnastasi. Voi, voi. Oikein odotan ilolla, että huomaat olevasi kusessa tyhmyytesi takia.

Vierailija
42/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:28"]

Ja taas samat terveysvouhkaajat asialla! Huoh! Vuosikymmenestä toiseen. Ensinnäkin sukupuolitaudit ovat järjestään (klamydiaa lukuun ottamatta) hyvin hyvin harvinaisia. Ja ne voidaan parantaa, hiviä lukuun ottamatta (ja LGV on joskus vaikea). Ja esiintyvyys on selvästi suurempaa homoilla kuin heteroilla. Jos löydät sen kuppasen pubiruusun, niin olet käytännössä voittanut loton päävoiton.

[/quote]

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/175974-sukupuolitaudit-lisaantyvat-miksi-kondomi-ei-kiinnosta

[/quote]

Niinpä niin. Ja samaa höttöä tarjotaan toistamalla kuin vähä-älyisille. Pitkän ajan seurannassa sukupuolitaudit ovat olleet suurin piirtein samalla tasolla jo pitkään. Tosi pitkällä aikavälillä sukupuolitautien esiintyvyys on laskenut dramaattisesti (lähti kuin kuppa Töölöstä, ja tämä tarina on tosi). Klamydia on ainoa vähänkään esiintyvä sukupuolitauti, ja sekin parannetaan tehokkaasti.

Tosiaankin jostain ei-ongelmasta kuten sukupuolitaudit keuhkotaan aivan saatanasti, mutta verenmyrkytys, joka on vakavampi ongelma, niin ihan hissukseen ollaan. Tosin verenmyrkytykselle ei oikein mitään voi, sekin tosin useimmiten onnistutaan parantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmukelmu sai alapeukutuksia vaikka ei ollut vitsi vaan suositellaan suuseksiin.

Vierailija
44/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä tykkää? Mutta minä en helvetissä naiskentele minkään yhden illan juttujen kanssa ilman kumia, ties minkä kupan muuten sais. Parisuhteessa se onkin sitten ihan toinen juttu.

Vierailija
45/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumit on ihan ok. Mut xl kumeja ei oo ultra ohuina niin se vähän harmittaa. Normi koon kumit tykkää lähtee lentämään kun on niin kireenä päällä. Puristaa ja lähtee rullaamaan ja flop on kateissa jossain syvällä ja eikun kaivelemaan... :D
Kumit vielä lisäävät kestävyyttä. Toki on naisia jolle viisikin minuuttia on aivan liikaa. Eikä kumi päällä ole aina niin helppoa tulla jos nainen on jo tyytyväinen. Onneksi on sitten muita keinoja ja se lisää jännitystä parisuhteeseen. Naisen ehdoilla mennään täällä ja kaikki rakastelu on aina hyvää.

Vierailija
46/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:45"]

Kuka niistä tykkää? Mutta minä en helvetissä naiskentele minkään yhden illan juttujen kanssa ilman kumia, ties minkä kupan muuten sais. Parisuhteessa se onkin sitten ihan toinen juttu.

[/quote]

Näinpä. Minusta on ihan omalla terveydellä leikkimistä harrastaa seksiä ilman kondomia, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En pidä ihan penaalin terävimpinä kyninä noita tyyppejä.

Parisuhteessa asia on tosiaan eri. Itse en kyllä nyt naimisissa olessanikaan suostu harrastaan seksiä ilman kortsua, kiitos exän joka aikoinaan tartutti minuun klamydian. Oli käynyt vieraissa. Onneksi tämä asia on ok miehellekin. Ei ole ainakaan toistaiseksi valittanut kortsusta.

Vierailija
47/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia on kivempi kun esinahka saa liikkua vapaasti.

Vierailija
48/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:19"]

> En ota mitään riskejä että saisin jotain tauteja.

Mites olet suojautunut verenmyrkytystä vastaan? Verenmyrkytys on yleisempi ja vaarallisempi tauti kuin mikään sukupuolitauti. Kuolleisuus on 15 %. Joo, just se ruostunut naula, joka repäs käteen haavan.

[/quote]

Mä selvisin ruostuneen naulan päälle astumisestakin. Jalkapohjasta valu vaan sellasta kirkasta nestettä. Yöks. Toki menin myös lääkäriin. Jäykkäkouristusrokotus kannattaa pitää voimassa.

Vierailija
49/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Mutta joo, pankoot ilman kortsua.  Ehkä se on evoluution tapa karsia idiootit.

Ehehehe! Tajuatko lainkaan, mitä kirjoitit? Koska kortsun kanssa panevat eivät lisäänny, niin he juurikin ovat niitä idiootteja.

Vierailija
50/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:44"]Mahtoikohan otsikon aloittaja olla trolli/provo vai kysyykö hän tosissaan. Ei luulisi olevan niin vaikeaa ymmärtää että kondomi vähentää peniksen herkkyyttä eikä tuntoa ole enää samalla lailla yhdynnässä.  [/quote] Ihan tosissani kysyn. Ihmettelen miten se on niin iso ongelma että mielummin ovat ilman. Minä en siinä asiassa jousta. En ota mitään riskejä että saisin jotain tauteja. Mutta miehille tuntuu olevan niin iso juttu että mielummin sitten tyytyvät omaan käteen. Ap

[/quote]

Omaan käteen tai sitten vakisuhteeseen. Siinä oikeastaan yksi syy lisää, miksi en harrasta yhden illan panoja.

Vierailija
51/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini väitti joskus teininä, että hän ja hänen silloinen poikaystävänsä eivät käyttäneet kumia siksi, että edes XL-kortsut eivät kuulemma mahtuneet tyypin anakondalle. Ja pah sanon minä - oltiin muiden kanssa jo silloin ja edelleenkin sitä mieltä, että he vain rullasivat kortsut väärin päin. Kaveri ei kuitenkaan ole tätä ikinä suostunut uskomaan :D

Vierailija
52/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:51"]

> Mutta joo, pankoot ilman kortsua.  Ehkä se on evoluution tapa karsia idiootit.

Ehehehe! Tajuatko lainkaan, mitä kirjoitit? Koska kortsun kanssa panevat eivät lisäänny, niin he juurikin ovat niitä idiootteja.

[/quote]

Ei vaan ilman panevat ovat idiootteja. Tulevat luultavasti kuolemaan aikaisemmin jos ei sukupuolitautiin niin johonkin muuhun lieveilmiöön. Tuskin holtiton elämäntyyli vain seksiin jää.

Vierailija
53/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset naiset ovat siksi parhaita, käyttävät pillerejä ja siksi eivät vaadi kortsua. Samoin puumat jotka ei voi saada lapsia suostuvat seksiin ilman kumia. Onhan se riskiä, varsinkin kun yksi kertoi jälkikäteen olleensa laivalla vastikään 3 miehen kanssa kimppaa paljaaltaan...

Vierailija
54/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:19"]

> En ota mitään riskejä että saisin jotain tauteja.

Mites olet suojautunut verenmyrkytystä vastaan? Verenmyrkytys on yleisempi ja vaarallisempi tauti kuin mikään sukupuolitauti. Kuolleisuus on 15 %. Joo, just se ruostunut naula, joka repäs käteen haavan.

[/quote]

Mä selvisin ruostuneen naulan päälle astumisestakin. Jalkapohjasta valu vaan sellasta kirkasta nestettä. Yöks. Toki menin myös lääkäriin. Jäykkäkouristusrokotus kannattaa pitää voimassa.

[/quote]

Facepalm... En tiedä, ehkä teille daijuille ei voi kirjoittaa mitään, kun ette lue ajatuksella ja propaganda (= terveystiedotus tässä tapauksessa) menee kybällä kalloon kuin väärä raha. Ei se yksi ruostunut naula aina (lähes koskaan) aiheuta verenmyrkytystä, mutta paljon varmemmin siitä sen verenmyrkytyksen saa kuin pubiruusua puikottamalla kupan. Mut joo, ihan turhaan mä tätä daijuille selitän.

Ignorance is bliss!

Vierailija
55/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:45"]

[/quote]

Näinpä. Minusta on ihan omalla terveydellä leikkimistä harrastaa seksiä ilman kondomia, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En pidä ihan penaalin terävimpinä kyninä noita tyyppejä.

Parisuhteessa asia on tosiaan eri. Itse en kyllä nyt naimisissa olessanikaan suostu harrastaan seksiä ilman kortsua, kiitos exän joka aikoinaan tartutti minuun klamydian. Oli käynyt vieraissa. Onneksi tämä asia on ok miehellekin. Ei ole ainakaan toistaiseksi valittanut kortsusta.

[/quote]

Itse olen ainakin sen verran paranoidi, että vaadin kortsua jo oman mielenrauhani vuoksi. Kerran menin paniikkiin kun tajusin erään baari-illan jälkeisenä aamuna, ettei oltu yhden illan jutun kanssa hetken huumassa muistettu kortsua. Olin varma, että nyt mulla on vähintäänkin joku HIV :D

Vierailija
56/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut on teinien juttuja kun opetellaan pyllyttelemään, joka on sinänsä ihan hyvä juttu koska estää teiniraskauksia ja seksitauteja mutta ei ole kokeneiden juttu , ei minun eikä monen muunkaan ja jopa monet naiset ovat samaa mieltä ! En koskaan pitänyt kortsuista en edes teininä ! Mieluummin vaikka runkkaan  kuin naisin  kumin kanssa , ainoan poikkeuksen jonka voisin tehdä on käyttää kumia anaaliseksin aikana , sen verran utelias olen ! Mutta vaimoni ei oikein innostunut asiasta !

Vierailija
57/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:00"]

Kortsut on teinien juttuja kun opetellaan pyllyttelemään, joka on sinänsä ihan hyvä juttu koska estää teiniraskauksia ja seksitauteja mutta ei ole kokeneiden juttu , ei minun eikä monen muunkaan ja jopa monet naiset ovat samaa mieltä ! En koskaan pitänyt kortsuista en edes teininä ! Mieluummin vaikka runkkaan  kuin naisin  kumin kanssa , ainoan poikkeuksen jonka voisin tehdä on käyttää kumia anaaliseksin aikana , sen verran utelias olen ! Mutta vaimoni ei oikein innostunut asiasta !

[/quote]

Kukin tavallaan. 

Itse yritän pitää terveydestäni huolta ja kondomi on yksi tapa. Ei tule ikäviä ylläreitä. Ei taudin eikä raskauden takia. Seksi ei ole niin tärkeää, että pilaisin terveyteni.

Vierailija
58/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän oon törmännyt sellasiin miehiin, joille kortsun käyttö ei ole mikään sen kummallisempi juttu, saati sitten jotain itkuvänkäyskohtauksia aiheuttava asia. Muutama "ei mulla mitään tauteja oo" -todistelija on joskus tullut vastaan.

Vierailija
59/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:51"]

[/quote]

Ei vaan ilman panevat ovat idiootteja. Tulevat luultavasti kuolemaan aikaisemmin jos ei sukupuolitautiin niin johonkin muuhun lieveilmiöön. Tuskin holtiton elämäntyyli vain seksiin jää.

[/quote]

Ei jumalauta teidän kanssa. Kuten joku muu jo ehti sanomaan, niin kyllä on juipit täällä daijuja...

Vierailija
60/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:44"]

Ne on itsekkäitä paskoja. Mielummin mahdollisesti tauti eteenpäin ja nainen paksuksi ja aborttiin.

[/quote] Niinpä niin. Itse menetin neitsyyteni 18 vuotiaana 30 vuotiaalle naiselle joka sanoi ettei tarvi kumia koska on puhdaus. No eipäs ollutkaan. Niin ja kondomi miehellä tuntuu aikalailla samalle kun se tuntuisi kun naiselle vedettäisiin kumia pilluseinille ja sitten mies hankaisi sitä paljaalla kyrvällä. Tunto menee eikä tunnu  mukavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän