Miksi miehet ei tykkää kondomeista?
Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna paljaalla. Miksi?
Kommentit (77)
Samat sanat. N40
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:24"]
No kyllä mieluummin panisin kumilla kuin olisin ilman. Mutta mieluiten tietysti paljaalla, jos voi olla varma ettei naisella ole tauteja ja ehkäisystä muuten huolehdittu. Kumi vie tuntoa kalun päästä, se vaan tuntuu paljon paremmalta paljaalla. -M40
[/quote]
En tykkää olla uimalakki päässä. Enkä myöskään munan uimalakista
Ei se ongelma ole eikä mikään rullata kortsu kulin päälle jos pakko on. mutta e ei tunnu miltään kun panee kortsu kullissa, sama melkeinpä vetää käteen jos pitäis kortsun kanssa säheltää.
Kertokaas joku hyvä merkki? Mikä ei mene rullalle kohti munan juurta koko ajan?
Älkää sitten harrastako seksiä jos ette kondomia kestä. Typerää edes verrata kondomin ja pillereiden haittoja.
Eivät ole käyttäneet tarpeeksi ohutta kortsua. Esim. ihan Sultanin Ultra Thin on hyvä
- laphilainen
Miksi naiset ei halua suuseksiä elmukelmun läpi vaikka se estää tauteja?
ITse ainakin olen koko ikäni pannut ilman kumia, kunhan vain nainen on sanunut että ei ole mitään tautia. Kun sen räplääminen on turhauttavaa ja laskee erektiota. Sitäpaitsi kun loppuhuipennuksen suorittaa niin että nainen on päällä niin spermat valuvat ulos eika raskaaksi tuleminen ole niin todennäköistä.
Ja taas samat terveysvouhkaajat asialla! Huoh! Vuosikymmenestä toiseen. Ensinnäkin sukupuolitaudit ovat järjestään (klamydiaa lukuun ottamatta) hyvin hyvin harvinaisia. Ja ne voidaan parantaa, hiviä lukuun ottamatta (ja LGV on joskus vaikea). Ja esiintyvyys on selvästi suurempaa homoilla kuin heteroilla. Jos löydät sen kuppasen pubiruusun, niin olet käytännössä voittanut loton päävoiton.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:44"]Mahtoikohan otsikon aloittaja olla trolli/provo vai kysyykö hän tosissaan. Ei luulisi olevan niin vaikeaa ymmärtää että kondomi vähentää peniksen herkkyyttä eikä tuntoa ole enää samalla lailla yhdynnässä.
[/quote]
Ihan tosissani kysyn. Ihmettelen miten se on niin iso ongelma että mielummin ovat ilman. Minä en siinä asiassa jousta. En ota mitään riskejä että saisin jotain tauteja. Mutta miehille tuntuu olevan niin iso juttu että mielummin sitten tyytyvät omaan käteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:28"]
Ja taas samat terveysvouhkaajat asialla! Huoh! Vuosikymmenestä toiseen. Ensinnäkin sukupuolitaudit ovat järjestään (klamydiaa lukuun ottamatta) hyvin hyvin harvinaisia. Ja ne voidaan parantaa, hiviä lukuun ottamatta (ja LGV on joskus vaikea). Ja esiintyvyys on selvästi suurempaa homoilla kuin heteroilla. Jos löydät sen kuppasen pubiruusun, niin olet käytännössä voittanut loton päävoiton.
[/quote]
http://www.turkulainen.fi/artikkeli/175974-sukupuolitaudit-lisaantyvat-miksi-kondomi-ei-kiinnosta
> En ota mitään riskejä että saisin jotain tauteja.
Mites olet suojautunut verenmyrkytystä vastaan? Verenmyrkytys on yleisempi ja vaarallisempi tauti kuin mikään sukupuolitauti. Kuolleisuus on 15 %. Joo, just se ruostunut naula, joka repäs käteen haavan.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:19"]
Mites olet suojautunut verenmyrkytystä vastaan? Verenmyrkytys on yleisempi ja vaarallisempi tauti kuin mikään sukupuolitauti. Kuolleisuus on 15 %. Joo, just se ruostunut naula, joka repäs käteen haavan.
[/quote]
Jottei siis totuus unohtuisi, niin se klamydia on kyllä yleisempi. Mut joo.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:19"]
[/quote]
Mä en tunne yhtäkään henkilöä, joka olisi saanut verenmyrkytyksen. Sen sijaan tunnen ainakin viisi, jotka ovat saanet sukupuolitaudin. Yksi heistä (mies) sai herpeksen. Kiva elää sen kanssa loppuelämä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:33"]Vievät tuntoa, kuka sellaisesta nyt pitäisi kun voisi tuntua paremmaltakin. Minäkään en niistä pidä kun tuli hiertymiä helposto. Mieheni kanssa käytettiin aika kauan ja mies ei lauennut kuin noin joka neljäs tai viides kerta. Sterilisaation jälkeen mies on saanut aina, liki satavarmasti.
[/quote]
Kummalle sterilisaatio tehtiin?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:47"]
Mun vastuu päättyy siihen kun mällinen kyrpä suljahtaa pillusta pihalle. Tehkööt ämmä sen jälkeen mitä haluaa.
[/quote]
Joo, esimerkiksi kupata seuraavat 18 vuotta elareita sulta.
[/quote]
Mitään isyyksiä en tule tunnustamaan vapaaehtoisesti ja lupaan tehdä asiasta kaikinpuolin vittumaista ja hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:24"]
No kyllä mieluummin panisin kumilla kuin olisin ilman. Mutta mieluiten tietysti paljaalla, jos voi olla varma ettei naisella ole tauteja ja ehkäisystä muuten huolehdittu. Kumi vie tuntoa kalun päästä, se vaan tuntuu paljon paremmalta paljaalla. -M40
[/quote]
no onko sulla tauteja? ja miksi naisen aina kuuluu ehkäistä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:04"]
Miksi naiset ei halua suuseksiä elmukelmun läpi vaikka se estää tauteja?
[/quote] mä en anna nuolla pillua ilman kelmua.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:50"]
Mun vastuu päättyy siihen kun mällinen kyrpä suljahtaa pillusta pihalle. Tehkööt ämmä sen jälkeen mitä haluaa.
[/quote]
[/quote]
Mitään isyyksiä en tule tunnustamaan vapaaehtoisesti ja lupaan tehdä asiasta kaikinpuolin vittumaista ja hankalaa.
[/quote]
Ei se kuule ole hankalaa. Lastenvalvoja laittaa asian eteenpäin ja sitten voipi poliisit tulla hakemaan vaikka työpaikalta kesken työpäivän.
Mutta joo, pankoot ilman kortsua. Ehkä se on evoluution tapa karsia idiootit.
[/quote]