Millaisella nuorella naisella on kainalo- ja häpykarvat?
Mitä ajattelet jos 20-30v nainen ei sheivaa itseään? Kainaloissa tupot ja häpyalueella iso pehko?
Kommentit (38)
Sellaisella, joka ei aja niitä pois. Ja jos jotain ajattelen, niin ajattelen että hän on rohkeasti oma itsensä eikä alistu ulkonäköpaineiden alla.
Lesbolla. Googleta esim. Abby Winters. Löytyy karvatyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:14"]
Lesbolla. Googleta esim. Abby Winters. Löytyy karvatyttöjä.
[/quote]
Miksi lesboilla?
Ajattelisin että sillä ei ole varmaan miestä. Eipä se mulle kuulu tai hetkauta mihinkään suuntaan, antaa kasvaa vaan jos ei itseään häiritse.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:21"]
Ajattelisin että sillä ei ole varmaan miestä. Eipä se mulle kuulu tai hetkauta mihinkään suuntaan, antaa kasvaa vaan jos ei itseään häiritse.
[/quote]
Miten mies tähän liitty? Nainen aikuinen, ei voi olla miestä? Onko liha pilalla kun siihen kasvaa karvoja?
Täällä ainakin pyörii suorastaan hengästyttävän komea mies, vaikken kaiken aikaa ole nyppimässä ja sheivaamassa, vaan luen sen ajan vaikka laatukirjallisuutta. Mikseihän se älyä lähteä, pakko kai heittää ulos sitten...
Normaalilla/normaalisti kehittyneellä naisella.
Taas näitä lapsellisia ja typeriä "Millainen ihminen sitä ja tätä"-kysymyksiä. Kiusaamisen aiheita etsimässä?
Kainalot kyllä sheivaan aina, mutta alhaalta vain bikinirajan. Muuten siistin, että ei mikään reuhka kasva tuolla jalkovälissä. Mutta ihan rehelliset karvat, koska mielestäni aikuisella naisella kuuluu olla karvat, lapset on paljaita sieltä.
Mulla! Kainalot sheivaan pari kolme kertaa kuussa, alapään ehkä kerran kahdessa tai kolmessa kuussa. Enpä niitä kellekään esittele niin ihan sama.
Ihmislajiin kuuluvalla? Kato niillä kasvaa karvoja ja kuuluukin kasvaa. Mutta ihmisillä on myös joskus neurooseja, epävarmuutta itsestä ja liikaa aikaa pyöriä itsensä ympärillä ja muita ongelmia. Silloin voi esim. alkaa nyppiä aikansa kuluksi omia karvojaan ja puunaamaan itseään sairaalloisesti, peilaamaan ja tarkkailemaan ulkonäkönsä jokaista milliä jatkuvasti ja ottamaan pyllyselfieitä jokaisesta kulmasta. Sekä kadottamaan ajatuksen siitä, mistä elämässä ja ihmisenä olemisessa on oikeasti kyse.
Tosi monella on häpykarvat, kainalokarvat taas aika harvoilla
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:34"]Kainalot kyllä sheivaan aina, mutta alhaalta vain bikinirajan. Muuten siistin, että ei mikään reuhka kasva tuolla jalkovälissä. Mutta ihan rehelliset karvat, koska mielestäni aikuisella naisella kuuluu olla karvat, lapset on paljaita sieltä.
[/quote]
Sama täällä. Mieheni on myös siistii itseään, ei sheivailla paljaaksi.
Hän ei ainakaan turhia ujostele. Itsevarma neitokainen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:21"]
[/quote]
Miten mies tähän liitty? Nainen aikuinen, ei voi olla miestä? Onko liha pilalla kun siihen kasvaa karvoja?
[/quote]
Sillä ajattelin kun itsekin sinkkuaikana annoin rehottaa ja parisuhteessa olen vähän tarkempi ja pidän muutenkin ulkonäöstä vähän paremmin huolta. Sori jos pahoitin jonkun mielen, ei ollut tarkoitus provota eikä muiden karvoitukset mua häiritse millään tapaa :)
Lukekaa hygienian historiaa netistä. Jo antiikin roomassa ja kreikassa ihokarvat nähtiin saastaisina.
http://www.saunalahti.fi/arnoldus/henkhyg1.htm
Lukekaa nyt tämä ainakin kokonaisuudessaa. Erityisesti ihokarvaosiot. Ei tömä karvattomuus ole mikään 2000 luvun ilmiö.
No sellainen kuin minä. Ei ole ollut koskaan mitään intoa ajella karvoja (ja juu, niitä on runsaasti ja ne ovat melko tummia).
N30
kaikilla on, myös sulla :D ehkä jollain syöpäpotilailla ja muilla geenihäiriöisillä ei ole mut musta on ainakin ihan kiva olla terve eikä sairas, vai?
Aikaansa seuraavalla. Varsinkin karvaton alapää on todella wt.
Ei ole moista iljaketta vielä vastaan tullut, joten enpä osaa sanoa.