Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella nuorella naisella on kainalo- ja häpykarvat?

Vierailija
23.07.2015 |

Mitä ajattelet jos 20-30v nainen ei sheivaa itseään? Kainaloissa tupot ja häpyalueella iso pehko?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:56"]

Lukekaa hygienian historiaa netistä. Jo antiikin roomassa ja kreikassa ihokarvat nähtiin saastaisina.

http://www.saunalahti.fi/arnoldus/henkhyg1.htm

Lukekaa nyt tämä ainakin kokonaisuudessaa. Erityisesti ihokarvaosiot. Ei tömä karvattomuus ole mikään 2000 luvun ilmiö.

[/quote]

Nykyisessä maailmassa karvattomuus on todellakin 2000-luvun ilmiö. Mitä luulet, paljonko piika tai emäntä 1800-luvun Suomessa nyhräsi pillukarvojensa kanssa?

Sitä paitsi, antiikin roomalaiset olivat hyvin väärässä siinä ovatko karvat saastaisia. Pillukarvojen poistolla ei ole yhtään mitään etua verrattuna luonnolliseen häpykarvoitukseen. Posliini ei ole millään tavalla parempi kuin karvallinen. Erikoinen näkemys, että tytöstä tulee saastainen ja likainen teininä kun karvat pimperon ympärille kasvavat. :/ surullista.

Vierailija
22/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat ei innosta yhtään, mutta häpykarvoitusta kuuluu naisella olla.

Ja parempi siis että on nimenomaan vain jalkovälissä karvoitusta.....jotenkin tylsää jos nainen voi sanoa että mulla on karvaa vähän kaikkialla.....on hienoa kun muuten on karvatonta, mutta sitten siellä pyhimmässä onkin yllätys/poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sheivaimlut enkä aiokaan.Hyvin pärjäillyt karvoineni.

Vierailija
24/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl kainalokarvoista varmaan vähä kavahtaisin... Mutta en muista karvoista ajattelisi mitään. Mä ajelen karvani kainaloista ihan hygieniasyistä, olen aina ällönnyt niitä

Vierailija
25/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm, murrosiän ylittäneellä? Karvat alkavat kasvaa kun saavuttaa tietyn kehitysvaiheen. Meille tää opetettiin jo koulussa joten ei ole tarvinnut ihmetellä. Naisilla on karvoitusta siinä missä miehilläkin. Ajeleminen on makuasia, mutta niille jotka sanovat että karvoitus on epähygieeninen sanottakoon, että sittenhän miestenkin pitäisi sheivata. Miksi naisten kainalokarvat olisivat epähygieenisemmät kuin miesten?

Vierailija
26/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:14"]

Lukekaa hygienian historiaa netistä. Jo antiikin roomassa ja kreikassa ihokarvat nähtiin saastaisina.

Lukekaa nyt tämä ainakin kokonaisuudessaa. Erityisesti ihokarvaosiot. Ei tömä karvattomuus ole mikään 2000 luvun ilmiö.

[/quote]

Nykyisessä maailmassa karvattomuus on todellakin 2000-luvun ilmiö. Mitä luulet, paljonko piika tai emäntä 1800-luvun Suomessa nyhräsi pillukarvojensa kanssa?

Sitä paitsi, antiikin roomalaiset olivat hyvin väärässä siinä ovatko karvat saastaisia. Pillukarvojen poistolla ei ole yhtään mitään etua verrattuna luonnolliseen häpykarvoitukseen. Posliini ei ole millään tavalla parempi kuin karvallinen. Erikoinen näkemys, että tytöstä tulee saastainen ja likainen teininä kun karvat pimperon ympärille kasvavat. :/ surullista.

[/quote]

Erikoista myös että pojista ei tule samalla tavalla saastaisia. Karvat saavat kasvaa kainaloissa ja perseessä ja rinnassakin.

Vierailija
27/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen esitellä itseni. Olen sosiaalinen, iloinen, kaunis ja perheellinen valtiotieteidenmaisteri ja asun ulkomailla parhaillaan. Lopetin turhaksi kokemani karvojen ajelun viitisen vuotta sitten. Tajusin, että pidän itsestäni enemmän juuri sellaisena kuin olen.

Vierailija
28/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:34"]

Kainalot kyllä sheivaan aina, mutta alhaalta vain bikinirajan. Muuten siistin, että ei mikään reuhka kasva tuolla jalkovälissä. Mutta ihan rehelliset karvat, koska mielestäni aikuisella naisella kuuluu olla karvat, lapset on paljaita sieltä.

[/quote]

Aika hassua, miten alapään karvoja aina puolustellaan sillä, että ne kuuluvat aikuiselle naiselle. Samalla tavalla ne kainalon karvat kuuluvat aikuiselle naiselle, eikös sekin ole aika tyttömäistä, jos kainalo on sileä kuin vauvan peppu? Mahtaa kiihottaa pedofiilejä XD

Vierailija
29/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Jaanalla on tosi irstaat tissi,pillu ja kainalokarvat, ei ole ajanut niitä koskaan, se etupuska on kyllä tuuhea ryteikkö, kunnon majava, ja sinne voidakkoon sitten laitan käärmeeni.
-mies 31v

Vierailija
30/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:14"]

[/quote]

[/quote]

Erikoista myös että pojista ei tule samalla tavalla saastaisia. Karvat saavat kasvaa kainaloissa ja perseessä ja rinnassakin.
[/quote]
Kyllä tuossa linkissä (mitä nyt äkkiä vilkaisin) puhuttiin oliko nyt Rufuksen ällöttävistä kainalopehkoista) jossakin runossa. Siis, että älä Rufus ihmettele miksi neito ei lanteitaan sinulle tarjoa kun kainaloissasi on haisevat puskat tjsp. :'D

Vierailija
31/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa on epähygieenisempää ajella ne alapään karvat kokonaan pois kuin pitää puska. Karvoitus suojaa monilta pöpöiltä ja tulehduksilta.

Itse ajan kainalokarvat, koska ällöän ajatusta hienhajusta. Alapäässä taas siistin bikinirajaa tilanteen mukaan.

Vierailija
32/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leski-äiti 28v, karvaa löytyy joka paikasta.. toki siistin välillä mutta en pakkaskeleillä rupea karvojani kynimään; ompahan lämmikettä omasta takaa.

Karvat eivät ole olleet suhteiden este.. pikemminkin se etten sisarpuolia lapsilleni halua on eroja aiheuttanut. Ja mieheni tapaturmaisesta kuolemasta on nyt kohta 5 vuotta aikaa.. :(

Vierailija
33/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:31"]Itseasiassa on epähygieenisempää ajella ne alapään karvat kokonaan pois kuin pitää puska. Karvoitus suojaa monilta pöpöiltä ja tulehduksilta.

Itse ajan kainalokarvat, koska ällöän ajatusta hienhajusta. Alapäässä taas siistin bikinirajaa tilanteen mukaan.
[/quote]
Niin. Siellä sun alapäässähän ei niitä hikirauhasia ja näin ollen myöskään hien hajua ei ole. :'D

Vierailija
34/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä miten jotku alapään karvatkin puhuttaa nykynuorisoa näin paljon! Ihan pimeetä sakkia nuoriso nykyisin. Ei voi kuin ihmetellä, miten alapään karvoistakin on tullut niin iso asia. Mä olen reilusti yli 30v ja mun nuoruudessani ei kukaan sheivaillut ja kaikki sai ne miehetkin. Enemmänkin sillle karvattomuudelle naureskeltiin.

Tää on ihan sairas maailma. Onneksi mulla on jo mies ja se onneksi tykkää normaaleista naisista, niin ei tarvi tästäkään stressata.

Vierailija
35/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, itselläni tarrautuu valkovuodot yms vuodot tuheroon ja itseäni se ällöttää, siksi sheivaan. Ihana ajatus tässä syödessä.

Vierailija
36/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:41"]

Yök, itselläni tarrautuu valkovuodot yms vuodot tuheroon ja itseäni se ällöttää, siksi sheivaan. Ihana ajatus tässä syödessä.

[/quote]

Mullakin jää aina toffee hampaisiin, joten otin kaikki hampaat pois, kun ällötti.

Vierailija
37/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:41"]

[/quote]

Mullakin jää aina toffee hampaisiin, joten otin kaikki hampaat pois, kun ällötti.

[/quote]

Mä en välttämättä vertais valkovuotoa toffeeseen. Jos suusta/kurkusta tulis jotain valkovuotoa hampaisiin niin ymmärtäisin kyllä, jotainhan sille pitäisi tehdä. 

Vierailija
38/38 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele alapäätä lainkaan. Miksi pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi