Kuinka homoparit saavat lapsia? ov
Jossakin aito avioliitto- keskustelussa joku jumalatarkoittiblabla- jankkaaja kyseli, kuinka homot muka lisääntyvät. Vastaus oli tyyliin "on naispari, on miespari- he nusuttelevat, syntyy lapsi".
.
Miten tämä käytännössä siis menee? Lesbopareilla tuo ei tietenkään ole temppu eikä mikään, mutta entä miehet? Käyttävätkö he tosiaan ns. sijaissynnyttäjiä, ja sitten biologinen isä on valtion silmissä yksinhuoltaja? Minä en tosiaan tunne yhtäkään homoa niin hyvin että tietäisin tai kehtaisin kysellä, mutta olen utelias.
Kommentit (11)
Muutaman vuoden päästä Viroon voi homo mennä leikkauttamaan kertakäyttöisen kohdun perseeseen.
Tapoja on monia. Ei tarvita seksiä raskautumiseen, riittää kun on purkki ja neulaton lääkeruisku. Olen kuullut myös, että nainen teki miesparille lapsen, ja on yhä mukana lapsen elämässä eräänlaisena kummina, mutta lapsi ei kutsu häntä äidiksi vaikka tietääkin hänet biologiseksi vanhemmakseen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:32"]Muutaman vuoden päästä Viroon voi homo mennä leikkauttamaan kertakäyttöisen kohdun perseeseen.
[/quote]
Kahdesta siittiöstä ei tule vauvaa.
Jotkut nais- ja miesparit tekevät tosiaan yhdessä lapsen, käytännössä koti-inseminaatiolla eli muumimukimenetelmällä. Jotkut yksinelävät naiset voivat olla kiinnostuneita etä-äitiydestä ja synnyttävät siis miesparin hoidettavaksi lapsen.
Lisäksi homot voivat adoptoida yksin, mutta lapsen saaminen on tietysti silloin hyvin epätodennäköistä.
Ihan kuten heterotkin. Eli haikara tuo ;)
Hm. Olisi pitänyt tehdä kunnon provo, niin johan olisi löytynyt rautalankaa :-) AP