Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienen vauvan äiti jonka ainoa juttukaveri on oma äiti.

Vierailija
11.07.2015 |

No mies tietenkin on ja hän on paras ystäväni, mutta minulla ei ole yhden yhtä "naisystävää" jonka kanssa vaihtaa kuulumisia tai jutella lapsista, käydä kahvilla tms. Surullista. Vanhat opiskelu- tai harrastuskaverit ovat jääneet vanhoihin asuinkaupunkeihin, nyk. kaupungissa on muutama lapseton kaveripariskunta joita tavattiin ennen lasta kevyissä merkeissä pariskuntina.

Aika yksinäistä on. Äidilleni soittelen päivittäin, mutta olisipa kiva jos olisi ystävä.

Ei minulla muuta. Nyt jatkamaan vauvan kanssa lauleskelua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialle pitäisi kai tehdä jotain :) harrastus? kirjekaveri?

Vierailija
2/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 19:08"]asialle pitäisi kai tehdä jotain :) harrastus? kirjekaveri?
[/quote]

Harrastukset ovat nyt katkolla äitiysloman ajan. Ei ole vain aikaa. Ehkä sitten joskus, mutta tähän hätään se ei auta.

Olen koettanut kerätä rohkeutta lähteä jonnekin mamma-/vauvakerhoon mutta onkohan sellaisia kesällä ja siellä on kai kaikilla jo ystävät valmiina?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekerhoon! Ei kannata tuntea ennakkoluuloja, siellä on muitakin kaltaisiasi. Toki nyt kesällä monet perhekerhot on tauolla, mutta syksyn tullen kannattaa mennä. Jos paikkakunnallanne on jotain leikkipuistotoimintaa ym., niin kannattaa mennä. Katso myös paikkakuntasi MLL:n fb-sivut!

Vierailija
4/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Vierailija
5/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne, tosin äiti asuu eri kaupungissa ja soittelemme päivittäin, mutta anoppi asuu lähellä ja näemme usein. Muuten joo, olen minäkin aika yksinäinen.
Minkä ikäinen olet ja mistä päin?

Vierailija
6/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30, vauva alle 6kk. Perhekerhoon siis, en kehtaa/uskalla av-palstan kautta antaa omia yhteystietojani kenellekään :( Toivottavasti te joilla on sama tilanne ilmestyttyään myös perhekerhoihin niin on juttukaveria sitten meille kaikille valmiiden "porukoiden" ulkopuolisillekin!

Oma äitini asuu siis myös toisella puolella suomea, puhelimessa jutellaan.

Ap

Vierailija
7/7 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Pirkanmaan seutu on alue. Mitä kerhoja tms suosittelisitte?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi