Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskin kesäloma ikinä

Vierailija
23.07.2015 |

Mä en enää jaksa tätä kesää ja lomaa. Säät on mitä on, aina kylmää ja märkää. 3,5 viikkoa takana loputonta lastenhoitoa, 5 ateriointihetkeä päivässä, päiväunille laittoa, loputonta kuuntelua kuinka aikuisen ihmisen pitäisi muka leikkiä, kun ei ole kavereita, mies huitelee jossain koko ajan enkä mä enää jaksa viikata puhtaita vaatteita kaappeihin. Paistan jo kananmunia lounaaksi. Mä oon ihan loppu ja vielä pitää 1,5 viikkoa jaksaa. Tahdon takaisin toimistolle, jossa ei tarvitse antaa kenellekään maitoa tai pestä kakkaa pepusta. Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:43"]Teidän kannattaa hankkia vähän perspektiiviä. Paskin kesä ikinä ois, jos ois sairastunut syöpään, läheisiä ois kuollut, koti ois palanut, ois jäänyt työttömäks tms. En paljon valittais vähän kurjista keleistä ja omien rakkaiden kanssa puuhailusta. Kyllä tuo on omasta asenteesta kiinni
[/quote]
Tämä on suhteellista. Ap:n kuvaama kesä oli hänelle paskin. Ei se tarkoita sitä, että hänen kesänsä olisi kaikkien meidän kesistä paskin. Ei aina tarvita syöpää tai kuolemaa paskaan fiilikseen. Ja valittaa pitää voida. Ärsyttäviä olette te hurskastelijat, jotka ette muka koskaan valita mistään hieman pienemmästä.

Vierailija
22/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluonnollisen vähän on nykyäideillä lapsia ja epäluonnollista, ettei niitä hoida itse ympäri vuoden.
.
Tämä historian mittakaavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa terveenä terveiden lastensa kanssa. Viekö puoliso voimavarat?

Vierailija
24/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:37"]

Jos haluat kunnolla (isohkoa) munaa, ota yhteyttä!

[/quote]

Minne?

Vierailija
25/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:23"]

Haluisitko salaista seuraa 29 vuotiaasta miehestä?

[/quote]

Nimenomaan näin!

Kaksikymmentäyhdeksänvuotias mies tuohon kaikkeen lisäksi, laukaisisi tämän toimettomuuden kyllästämän kesäloman elämän riemua pirskahtelevaksi auvoisaksi onnelaksi.

Tämä on niin hyvä idea, että tälläsin oikein yläpeukkua. Ja minä en suinkaan ole helppo peukuissani.

Vierailija
26/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:27"]

Ajattele niitä, jotka ruokkii, hoitaa ja pesee kakkoja vielä työpaikalle palattuaankin, päivästä toiseen.

[/quote]

Erinomainen vastaus.

Toisille se on työtä, aapeelle se on "vain" kesälomaa.

Vierailija
27/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi maanantaina parin viikon loma ja samalla armoton raskauspahoinvointi. Juoksen vessassa vartin välein laattaamassa. Tärisen kylmästä ja heikotuksesta, mikään ei pysy sisällä. Ja ei saa valittaa, kun en ole kipeä! Paras kesäloma ikinä.

Vierailija
28/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä kesä on paskin ikinä siksi, että maailman rakkain, eka ja ainokaiseni, pikku lemmikkini lopetettiin keväällä. Siitä lähtien olen ollut masentunut ja monet muut asiat ovat vain lisänneet masennustani. Kaverit ovat kaikonneet, suurimman osan olen toki itse vain sulkenut ulkopuolelle, jotkut ovat sulkeneet minut ulkopuolelle. En ole tällä hetkellä kiinnostunut ihmisistä, nyt jo ties kuinka mones kuukausi meneillään samaa fiilistä. Ei jaksa, ei kiinnosta. Elämä on niin tyhjää ilman rakasta lemmikkiäni.