oletko käynyt psykoanalyytikolla?
Kommentit (13)
Käyn 5 kertaa viikossa. Mitä haluat tietää?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:50"]
Käyn 5 kertaa viikossa. Mitä haluat tietää?
[/quote]
Kuinka pitkään olet käynyt ja miten prosessi on edennyt? Makaatko sohvalla? Antaako analyytikko yhtään omia mielipiteitään?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:50"]Käyn 5 kertaa viikossa. Mitä haluat tietää?
[/quote]. Mistä saat rahat analyysiisi?
Isossa nojatuolissa istuin, psyko ei anna mielipiteitä, ei oikeastaan juuri edes johdattele. Kysyy mitäs mielessä mitä kuuluu ja itse siinä saa homman tehdä. Enempää kuin "miltä se tuntuu tai miksi" ei tuosta ihmisestä irtoa.
Käytännössä itsekseen jaarittelua.
Kela maksaa kaiken. En makaa sohvalla ja et antaa myös omia mielipiteitään
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:09"]Kela maksaa kaiken. En makaa sohvalla ja et antaa myös omia mielipiteitään
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:09"]Kela maksaa kaiken. En makaa sohvalla ja et antaa myös omia mielipiteitään [/quote] Miksi alapeukku?
[/quote]
Kela ei maksa viittä kertaa viikossa vaan max 2.
Olen käynyt 2 vuotta omilla rahoilla. Ei ollut mun juttu joten lopetin. En ikinä käyttäisi toisten verovaroja terapiaan.
Maksaa, koska kyseessä ei ole harkinnanvarainen kuntoutuspsykoterapia, vaan kyseessä on vaikeasti vammaisen lääkinnällinen kuntoutus.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:46"]Maksaa, koska kyseessä ei ole harkinnanvarainen kuntoutuspsykoterapia, vaan kyseessä on vaikeasti vammaisen lääkinnällinen kuntoutus.
[/quote]
Miksi alapeukku? Asiallista ja oikeaa tietoa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:46"]
Olen käynyt 2 vuotta omilla rahoilla. Ei ollut mun juttu joten lopetin. En ikinä käyttäisi toisten verovaroja terapiaan.
[/quote]
Mitä jos potilaalla on sairaus joka vaatii psykoterapiaa jotta potilas voi paremmin tai paranee? Mitä jos potilas joutuu olemaan eläkkeellä koko elämänsä ilman psykoterapiaa.