Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin kesäloma ikinä

Vierailija
23.07.2015 |

Mä en enää jaksa tätä kesää ja lomaa. Säät on mitä on, aina kylmää ja märkää. 3,5 viikkoa takana loputonta lastenhoitoa, 5 ateriointihetkeä päivässä, päiväunille laittoa, loputonta kuuntelua kuinka aikuisen ihmisen pitäisi muka leikkiä, kun ei ole kavereita, mies huitelee jossain koko ajan enkä mä enää jaksa viikata puhtaita vaatteita kaappeihin. Paistan jo kananmunia lounaaksi. Mä oon ihan loppu ja vielä pitää 1,5 viikkoa jaksaa. Tahdon takaisin toimistolle, jossa ei tarvitse antaa kenellekään maitoa tai pestä kakkaa pepusta. Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitko salaista seuraa 29 vuotiaasta miehestä?

Vierailija
2/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoista se uusperheen äitin elämä on.. Et kai sentään omien, harkittujen lasten peppujen pesua sure?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kipeänä koko ajan ja työt on paskaa. Jaksan sen voimalla, että yliopiston ovet aukesivat viimein ja syksyllä alkaa.

Vierailija
4/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista Suomi elämää. Jatkakaa, minä lähden Espanjaan. 

Vierailija
5/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin perseestä kesä 15.

Vierailija
6/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:24"]Tuommoista se uusperheen äitin elämä on.. Et kai sentään omien, harkittujen lasten peppujen pesua sure?
[/quote]
Uusperheen? Ei, kyllä nämä ovat omia. Ja kyllä, omienkin lastennpeppujen pesu puuduttaa välillä. Ap

Vierailija
7/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niitä, jotka ruokkii, hoitaa ja pesee kakkoja vielä työpaikalle palattuaankin, päivästä toiseen.

Vierailija
8/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:23"]

Haluisitko salaista seuraa 29 vuotiaasta miehestä?

[/quote]

Mitähän sä oikein kuvittelet, että joku lomaleski maksais lapsenlikalle että sais 5 minuutin munaa?

Täysi komppaus AP:lle: ennen lomaa luulin että meillä olis lasten kanssa kivaa. Nyt tuntuu siltä että en vaan osaa :(

Vierailija
9/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:24"]Tuommoista se uusperheen äitin elämä on.. Et kai sentään omien, harkittujen lasten peppujen pesua sure?
[/quote]
Itse ymmärsin aloituksen niin, että ongelmana on ennemmin miehen saamattomuus ja osallistumisen puute kuin se, kenen römpsästä lapset ovat tähän maailmaan putkahtaneet. Toki voin olla väärässäkin.

Vierailija
10/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:20"]

Mä en enää jaksa tätä kesää ja lomaa. Säät on mitä on, aina kylmää ja märkää. 3,5 viikkoa takana loputonta lastenhoitoa, 5 ateriointihetkeä päivässä, päiväunille laittoa, loputonta kuuntelua kuinka aikuisen ihmisen pitäisi muka leikkiä, kun ei ole kavereita, mies huitelee jossain koko ajan enkä mä enää jaksa viikata puhtaita vaatteita kaappeihin. Paistan jo kananmunia lounaaksi. Mä oon ihan loppu ja vielä pitää 1,5 viikkoa jaksaa. Tahdon takaisin toimistolle, jossa ei tarvitse antaa kenellekään maitoa tai pestä kakkaa pepusta. Kiitos ja anteeksi.

[/quote]

Käy nyt heti kaupassa, osta muutama purkki Tuttelia ja jätä ne sekä pesty tuttipullo keittiön pöydälle. Kun mies tulee kotiin, luikahda ovesta ulos ja voit huikata olevasi matkalla kesälomalle. Sitten ajat taksilla lähimpään kaupunkiin ja alat suunnitella miten voisit lomasi viettää. Esimerkiksi pitkä viikonloppu Berliinissä voisi olla kiva. 

Vierailija
11/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se loma avioeron keskelläkään niin mukavaa ole. Ei ole juurikaan kiinnostanut onko satanut vai paistanut.

Vierailija
12/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh... odota aikaa kun nuo mukulat ovat kasvaneet. Meidän esikoinen on nyt 11 ja häntä ei kesällä juurikaan näy. Aamusta lähtee futiskentälle, sitten tulee kotiin syömään, lähtee kavereiden kanssa ja tulee illalla syömään. Voi kunpa hän viettäisi vielä aikaa meidän kanssamme... nyyh. Mutta toisaalta hyvä että hänellä on kavereita ja liikkuu ja touhuaa.

Vierailija
13/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:20"]

[/quote]

Käy nyt heti kaupassa, osta muutama purkki Tuttelia ja jätä ne sekä pesty tuttipullo keittiön pöydälle. Kun mies tulee kotiin, luikahda ovesta ulos ja voit huikata olevasi matkalla kesälomalle. Sitten ajat taksilla lähimpään kaupunkiin ja alat suunnitella miten voisit lomasi viettää. Esimerkiksi pitkä viikonloppu Berliinissä voisi olla kiva. 

[/quote]

komppi tälle !

Vierailija
14/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä varten on puistoruokailu.

Jos ei ole teidän kunnassa niin suosittelen muuttoa Helsinkiin.

Vierailija
15/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eo kiva loma. Eka lomapäivänä satutin selkäni ( ei eka kerta) puutarhatöissä, ja nyt vaivaa kova iskias, yölläkään saa nukuttua. Miehen veli kuoli yllättäen, ja mies on palasina. Muut sen lapsuudenperheestä ovat kuolleet aiemmin, kaikki aika nuorina. Huolestuttaa miehen puolesta monintavoin. 

Vierailija
16/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kunnolla (isohkoa) munaa, ota yhteyttä!

Vierailija
17/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas menisi töihin millään vaikka työstäni tykkäänkin. On ollut ihana olla lasten kanssa, rennosti vaan. Kohta alkaa taas pimeä vuodenaika, työ, päiväkoti ja se arkinen oravanpyörä jossa lapsia näkee illasta vaan sen kolmisen tuntia :( Onneksi on viikonloput! Ja kohtahan on joulu! :D

Vierailija
18/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaa hankkia vähän perspektiiviä. Paskin kesä ikinä ois, jos ois sairastunut syöpään, läheisiä ois kuollut, koti ois palanut, ois jäänyt työttömäks tms. En paljon valittais vähän kurjista keleistä ja omien rakkaiden kanssa puuhailusta. Kyllä tuo on omasta asenteesta kiinni

Vierailija
19/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:36"]

Tätä varten on puistoruokailu.

Jos ei ole teidän kunnassa niin suosittelen muuttoa Helsinkiin.

[/quote]

Paskaa, siellä sataa ja on  helvetin kylmä.

Vierailija
20/28 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, kyllä se loma kohta loppuu. Päästät vain vähän höyryjä välillä, niin lähes jokainen tekee. Lukuunottamatta näitä palstan täydellisiä äitejä, mutta on täällä meitä ihan normaalejakin, joiden kuppi kaatuu kanssa välillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä