Kuvaile persettäsi
Kommentit (56)
Se on sellainen monimutkainen juttu, eräänlainen kone siis tai ainakin koneen osa, jossa vako, jossa on reikä, josta tulee pahanhajuisia juttuja. Siis lähinnä sellaisia kaasuryöpsähdyksiä ja erilaisia heterogeenisia kolloidisia dispersioita. Oikeastaan se persekin on sellainen eräänlainen kolloidinen dispersio. Sitten siinä ulkopinnalla on myös karvoja. Sitä vakoa ja eritoten reiän seutua pitää pyyhkiä ja pestä. Myös koko ulkopintaa pitää välillä pestä.
Olipa kömpelö selitys. Älkää saako väärää kuvaa! Tämä on siis kuitenkin ihan kätevä rakkine. Onpa se niinkin tärkeä minulle, että ilman sitä luultavasti kuolisin.
Oh man, I could put Nicki Minaj out of business if I wanted!
En olisi uskonut, että tämäkin tulee joskus muotiin.:)
Nuorena (mistä on jo hyvin kauan aikaa) vihasin takamustani, koska se on aina ollut pyöreä, sellainen räystäsperse", kuten tuolloin halveeraavasti sanottiin. No, nykyään jokainen haluaa samanlaisen ja tekee vaikkas mitä sen eteen. Mulla moinen on ihan ilmatteeks ja luonnostaan, yhä edelleen, vaikka ikää on jo koko lailla. :)
Sanoisin että ylikypsä persikka.
Sen muotoinen mutta löysä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:13"]
Lättänä roikko päärynä
[/quote]
Mulla myös. Valahtanut polvitaipeiden puoliväliin. Mutta ei siinä hirveesti ole sellua kumminkaan.
Kovasti on kehuja kerenny.olen hoikka mut pehva on aina ollu erottuva,miehet tykkää kun on luonnostaan se thigh gap vai mikä se oli.
Salitreeniä takana useampi vuosi niin alkaa kyykkäys näkyä.
Mies tykkää. Mun mielestä läskiperse. Tällä hetkellä vihaan sitä, koska se ripuloi.
Kiinteä "afrikkalais tyylinen" palloperse vaikka en treenaa, viistää maata lyhyiden jalkojen takia.
Ruma maskuliininen lommoperse. Vihaan
Ai kameralla?
Niitähän on jo instagram täynnä.
Ihraisa ja täyteläinen valkeakuulas
Melko iso ja paksu, lihaksikas, mutta lihakset eivät varsinaisesti erotu. Joskus olen miettinyt, että voisikohan se näyttää jotenkin naiselliselta, mutta luultavasti näin voi käydä vain huomioimatta kokonaisuutta eli selkää ja hartioita suhteessa takapuoleen.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:15"]Melko iso ja paksu, lihaksikas, mutta lihakset eivät varsinaisesti erotu. Joskus olen miettinyt, että voisikohan se näyttää jotenkin naiselliselta, mutta luultavasti näin voi käydä vain huomioimatta kokonaisuutta eli selkää ja hartioita suhteessa takapuoleen.
-Mies 29v + 1v-
[/quote] sä olet mies hauska