Kuvaile persettäsi
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"] Mallia laatikko, kuten suurimmalla osalla suomalaisia naisia. [/quote] Onko sinne hyvä laittaa jotain jos on laatikkomallinen? [/quote] Voihan sinne jotain panna piiloon.
[/quote]
Jahas, kuulisin mielelläni lisää.
Liian pieni, kaksi pikku pientä kumparetta kaukana toisistaan kun seison. Luut tuntuu läpi kun istun. Mulla on vielä super pitkät jalat niin peppua ei edes huomaa :,(
Tahtoisin bubble butin
N22
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:02"]Kaksi puolikasta kannattelee jalkoja. Kelpaa istumiseen ja paskomiseen oikein hyvin
[/quote]
Sama! :0
Hyvät housut päällä:Kim Kardashianin pikkusisko, huonot housut tai ei housuja: laatikkomainen löysä fatass
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:31"]
Mallia laatikko, kuten suurimmalla osalla suomalaisia naisia.
[/quote]
Onko sinne hyvä laittaa jotain jos on laatikkomallinen?
[/quote]
Voihan sinne jotain panna piiloon.
[/quote]
Esim pikkupullon, niin saa omat viinakset kätevästi baariin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:11"]Kaksi kankkua ja keskellä reikä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:11"]Kaksi kankkua ja keskellä reikä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:11"]Kaksi kankkua ja keskellä reikä.
[/quote] mulla onkin kaksi pers vakio. Toinen 10 cm
On niin ruma että ei kannata. : /
Sellainen mistä tulee pierut hyvin ilmaan.
Kaksi lihasta, jotka pehmentävät sopivasti jokapäiväistä istuntotuokiotani.
Periaatteessa sillä olisi mahis olla hyvä, sellainen melkein muhkea ja naisellinen. Mutta kun en jaksa urheilla niin se on enää löllyvä ja koko ajan littanampi. Ihanaa.
Iso ja selluliittinen. Sain raskausarvetkin ilokseni jo 12-vuotiaana vaikken ollut lihava. Kateellisena katselen muiden persikkapyllyjä.
Pyöreä, täyteläinen, sopivan kokoinen, vahva, köyhä mutta rikas, ihailtu, naiset ihailevat, athleettinen ja eikä haise pahalle.
Mikä perse? Mun selkäranka päättyy reikään :)
Poikaystävä käski mun laittaa tänne että mulla on herkkupeppu. Sillä seisoo koko ajan kun laitan treenihousuni, joissa lukee perseen päällä BOOTY BABE.... Kävelee mun perässä ja kuolaa....
Salilla kans herättää huomiota.... siis miehissä.... naiset on enempi närkästyneen näköisiä....
Pieni se on, vaikka kuinka koitan kehittää peppustani kyykkäämällä joka päivä useaan kymmeneen kertaan. Voi surkeus :( No on se ainakin söpö, jos tykkää pikkupepuista!