18v pojalle auto syntymäpäivälahjaksi
Minun poikani täyttää elokuussa 18 vuotta. Nuori mies tarvitsee menopelin nyt millä kyyditä tyttöjä. Tässä alkaa olla kiire hankkia, kun poika saa pian kortin. Uutena ostetaan, koska käytetyistä paskoista ei ole mihinkään. Minkälaista autoa suosittelette? Hinnalla ei ole väliä, kun tätä varten on lapsilisät laitettu säästötilile. Kyllähän me tienataakin hyvin. Vaimoni on kirurgi ja minä hyvin tienaava lakimies. Mersut olis tyylikkäitä ja semmonen voisi olla passeli mun pojalle just. Tuotanii ehdotuksia kehiin?
M42
Kommentit (38)
Vähän pitäisi tietää pojan tyylistä. Meillä on tytöllä Hummer, koska hän on vähän säikky ja haluaa turvallisen koulumatkan. Kuulemma tuo auto tuo vähän särmää muuten turhankin hiirulaiseen lookiin.
Miksi auto? Miksei oma helikopteri ja sille lentäjä. Auto on loukkaus.
Meillä miehen tyttö sai itse valita auton. Tuli mieleinen, kun sai itse päättää.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:17"]
Miks porvareille maksetaa lapsilisiä? Ei niillä ole tarkoitus autoja hankkia. Rikkailta lapsilisät pois heti.
[/quote]
itsehän ne itsellee maksaa saatanan typerä!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:24"]Vähän pitäisi tietää pojan tyylistä. Meillä on tytöllä Hummer, koska hän on vähän säikky ja haluaa turvallisen koulumatkan. Kuulemma tuo auto tuo vähän särmää muuten turhankin hiirulaiseen lookiin.
[/quote]
Tykkää tehokkaista autoista. Paljon hevosvoimaa pitäisi olla kuulemma.
ap
Mersu on ehkä hitusen pappamainen, noin nuorelle. Audilta pian tulee uusi a4. Tätä nykyistä mallia en ostaisi kun pian tulee uus. Bmw 3 sarja ihan ok, nuorten miesten makuun. Jaguarilta uusi malli XE juuri tullut, aiomme sen tyttärelle ostaa, sopii hyvin hänelle. Oikeastaan on aivan sama minkä auton ostaa, kun ovat laadussa niin samanlaisia (siis ns. Premium merkit), makuasioita siis. Jos tykkää konservatiivisesta kulkijasta, tällöin Mersu. Jos sporttisuudesta bmw, Audi taas vähän kumpaakin.
Joku vanha ja mahdollisimman huono paska, että oppii ajamaan ja korjaamaan itse.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:28"]BMW i8 olis aika magee :)
[/quote]
Bemarit on amisten juttu. Poikani on abi.
Meille tuli Cadillac Escalade. Minusta se ei kyllä ollut oikein sopiva tytölle, mutta isi päätti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:27"]Meillä miehen tyttö sai itse valita auton. Tuli mieleinen, kun sai itse päättää.
[/quote]suosittelen tätä, meilläkin molemmat lapset saivat valita itselleen uudet autot ihan itse, tulee varmasti mieleinen kuin itse valitsee
Jospa kysysit siltä pojalta? Luultavasti, joku takaveto BMW jos annat pojan valita. Mikset osta vanhaa klassikko autoa? Arvo säilyy ja päät kääntyy. Mustang tms.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"]Joku vanha ja mahdollisimman huono paska, että oppii ajamaan ja korjaamaan itse.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:27"]Meillä miehen tyttö sai itse valita auton. Tuli mieleinen, kun sai itse päättää.
[/quote]
Joo. Täytyy ottaa poika mukaan autokauppaan. Valitkoon sieltä mieleisensä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:28"]BMW i8 olis aika magee :) [/quote] Bemarit on amisten juttu. Poikani on abi.
[/quote]
no mut tsekkaa kuitenki toi, saattais sopii sun pojalle :) jos raaskisin törsää ni ton ostaisin 18 v tyttärelleni
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"]Joku vanha ja mahdollisimman huono paska, että oppii ajamaan ja korjaamaan itse.
[/quote]
Ei tarvi oppia. En minäkään osaa. Viemme autonhuoltoon mikäli rupee reistaamaan. Auton renkaat vaihdan itse. En muuta.
Miks porvareille maksetaa lapsilisiä? Ei niillä ole tarkoitus autoja hankkia. Rikkailta lapsilisät pois heti.