18v pojalle auto syntymäpäivälahjaksi
Minun poikani täyttää elokuussa 18 vuotta. Nuori mies tarvitsee menopelin nyt millä kyyditä tyttöjä. Tässä alkaa olla kiire hankkia, kun poika saa pian kortin. Uutena ostetaan, koska käytetyistä paskoista ei ole mihinkään. Minkälaista autoa suosittelette? Hinnalla ei ole väliä, kun tätä varten on lapsilisät laitettu säästötilile. Kyllähän me tienataakin hyvin. Vaimoni on kirurgi ja minä hyvin tienaava lakimies. Mersut olis tyylikkäitä ja semmonen voisi olla passeli mun pojalle just. Tuotanii ehdotuksia kehiin?
M42
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:28"]BMW i8 olis aika magee :) [/quote] Bemarit on amisten juttu. Poikani on abi.
[/quote]
no mut tsekkaa kuitenki toi, saattais sopii sun pojalle :) jos raaskisin törsää ni ton ostaisin 18 v tyttärelleni
[/quote]
On toi hieno kyllä pakko sanoa. Kyllä olis muut kaatellisia minun pojalle, kun tommosella menopelillä ajelee pitkin kaupunkia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"]Joku vanha ja mahdollisimman huono paska, että oppii ajamaan ja korjaamaan itse.
[/quote]
Ei tarvi oppia. En minäkään osaa. Viemme autonhuoltoon mikäli rupee reistaamaan. Auton renkaat vaihdan itse. En muuta.
[/quote]Et edes öljyjä? Mikä auto?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:38"]
AP, eikö sulla äsken tuossa toisessa ketjussa ollut Audi A8?
[/quote] Niin, eikö samanlaisen luulis kelpaavan pojallekin?
PROVO paistaa niin peusteeelisesti läpi. Miksi ihmiset viitsitte vastailla jouatvaa , luletteko tosiaan että joku lakimies täällä moisia typeryyksia kyselee? tai elvistelee rahoillaan, lapsen kirjoitus.
Kunhan osaa eritellä ja sitten kerätä talteen kaikki yksinkertaisesti poljinta painamalla aiheuttamansa päästöt, niin ei muulla väliä!! :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:42"]http://www.auto1.fi/mercedes-benz/c/149168
Suosittelen.
[/quote]
Tuon aika edullinen. Siisti sekä tyylikäs on kyllä. Sopisi vaikka mullekin vara-autoksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:42"]PROVO paistaa niin peusteeelisesti läpi. Miksi ihmiset viitsitte vastailla jouatvaa , luletteko tosiaan että joku lakimies täällä moisia typeryyksia kyselee? tai elvistelee rahoillaan, lapsen kirjoitus.
[/quote]
Et tainnut huomata että aika moni on vastannutkin läpällä. Mm. toi hummer tyttö ja poika jolle ostettiin kaksi autoa.
Juntti
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:42"]http://www.auto1.fi/mercedes-benz/c/149168
Suosittelen.
[/quote]
Tuon aika edullinen. Siisti sekä tyylikäs on kyllä. Sopisi vaikka mullekin vara-autoksi.
[/quote] Tämän voisin ostaa itsellekin
Piti olla paljon hevosvoimaa. Eli ei ainakaan tuommosta dieselmersua.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:48"]Porvoossa pojat ei itse tiedä minkä auton tahtovat.
[/quote]
Olemme helsingin eirasta. Emme suinkaan porvoolaisia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:17"]
Miks porvareille maksetaa lapsilisiä? Ei niillä ole tarkoitus autoja hankkia. Rikkailta lapsilisät pois heti.
[/quote]
itsehän ne itsellee maksaa saatanan typerä!
[/quote]
Juu ja muutamalle tuhannelle muulle.
AP, eikö sulla äsken tuossa toisessa ketjussa ollut Audi A8?