Lue keskustelun säännöt.
Olen yrittänyt tuhansia naisia parin viime vuoden aikana, mutta edelleen sinkku. Enkä ole edes seksiä saanut
28.02.2022 |
Olen komea, pitkä, mukava, fiksu, huumorintajuinen 35v mies.
Mitä tässä enää voi tehdä?
Kommentit (64)
Joku lähtee, jos kaikilta kysyy. Ei kannata olla ronkeli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taidan olla antanut vairiololupauksen. Pidän siis suuni lupussa.
Minä yritin muutama vuosi sitten vain yhtä miestä ja sain häneltä kaiken mitä toivoin ja enemmänkin. Olen syrjäytynyt ja ylipainoinen nainen, mutta kuulemma fiksu, kaunis ja luonteeltani täysi 10.
Oppismiskäyrä on surkea. Yritys-erehdykselläkin tärppää vähitellen jotain, kunhan on valmis kehittämään edes jollain metodilla. En tarkoita mystiikkaa tai lentäjänlaseja silinterihatulla. Itsensä tiedostamista.
Triviaalisti moni tutustuminen kompastuu johonkin näistä:
Naama+pituus miehellä
Status
Ei cooleja harrastuksia
Ei cooleja kiinnostuksia
Ei-smoothi asenne (just en-kelpaa-kellekkään ja jokaikisen lähistön naisen yrittäminen), myös tylsä mies voi harrastaa, kiinnostua mistä kiinnostavatkin kiinnostuu (jo hienoa sanailua) tehdä ja kokea.
Moniko nainen kiinnostuu vähemmän leffatähdeltä näyttävästä miehestä joka arkisin elää niin että herää, syö, tekee työtä, tulee asunnolleen, syö ja sitten nukkuu- aika harvat.
Miksi tässä ei puolleta että jos tavistylsän miehen "aito oma itsensä" on tylsä, mitäänsanomaton, ei-kiinnostusta kipinällä herättävää niin jotain on kehitettävä tilanteen nostamiseksi plussalle pakkaselta.