Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yrittänyt tuhansia naisia parin viime vuoden aikana, mutta edelleen sinkku. Enkä ole edes seksiä saanut

Vierailija
28.02.2022 |

Olen komea, pitkä, mukava, fiksu, huumorintajuinen 35v mies.

Mitä tässä enää voi tehdä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa lääkkeet.

Vierailija
2/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kohta ei täsmää tai saisit parisuhteen sekä seksiä. Tai sitten sinulla on joku tosi miinus, jota et meille kerro.

Parisuhteen löytäminen ON vaikeaa mutta ei kuitenkaan ihan noin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikurssille ja sieltä lavoille. Kesä lähestyy.

Vierailija
4/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, yrität ketä tahansa. Sen haistaa.

Vierailija
5/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi tulla aika reilusti lapin lisää noihin lukuihin. 

Vierailija
6/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 viikkoa kahdessa vuodessa. 700 päivää. Siis yrittänyt palttiaralla joka päivä kahta kolmea. Hmm.

Vierailija
7/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap puhuisi totta, naiset tulisivat hänen luokseen. Kuvaus ei pidä paikkaansa.

Vierailija
8/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi mennä yhteen miehen kanssa joka kiinnostuu ja ihastelee useisiin naisiin. Mitenkähän luotettava tuollainen on suhteessa, varmaan haikailee jatkuvasti muiden perään.

Itse kiinnostun vain harvoista ja valituista, niitä sattuu vastaan harvemmin kuin 1 kymmenessä  vuodessa. Haluan itsekin olla miehelle jotain spesiaalia, en vain yksi jonossa.

Vierailija
9/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voisi mennä yhteen miehen kanssa joka kiinnostuu ja ihastelee useisiin naisiin. Mitenkähän luotettava tuollainen on suhteessa, varmaan haikailee jatkuvasti muiden perään.

Itse kiinnostun vain harvoista ja valituista, niitä sattuu vastaan harvemmin kuin 1 kymmenessä  vuodessa. Haluan itsekin olla miehelle jotain spesiaalia, en vain yksi jonossa.

Pakko sitä on vain jatkaa yrittämistä, ehkä joskus tärppää.

ap

Vierailija
10/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei huoli miestä, joka yrittää jokaista naista.

Vierailija
11/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on ihan tosissaan, niin ehkä se yrittäminen on se turnoff. Esim. olisi ihan kauheaa, jos joku tulisi heti kukkapuskan kanssa ja vannoisi rakkauttaan.

Vierailija
12/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap puhuisi totta, naiset tulisivat hänen luokseen. Kuvaus ei pidä paikkaansa.

Ihan rauhassa saa suomessa olla vaikka olisi minkälainen adonis. Ei kukaan nainen tuu kaupassa tms hakeen.

Vierailija
13/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se ongelma tiivistyikin otsikossa: tuhansia.

Näin. Oliko muuta? Ei kukaan halua olla sinulle se random muija, jonka perimmäinen tarkoitus on vain antaa t00saa ja olla kotipalvelija. Ja vielä viis siitä, että millainen on oikeasti ihmisenä, tuntevana sellaisena. Nöyp. Älä unta näe. 

Vierailija
14/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin eli tuhannet naiset yrittänyt minua, mutta kuitenkin jääneet ilman seksiä. En tiedä, olivatko tai ovatko sinkkuja.

Vierailija
15/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sitä on vain jatkaa yrittämistä, ehkä joskus tärppää.

ap

Syy huonoon menestykseen voi olla juuri siinä kovassa yrittämisessä. Jos olet yrittänyt tuhansia naisia parin viime vuoden aikana ilman tulosta, sinun epätoivoisuutesi paistaa läpi. Ja sen jokainen nainen tunnistaa.

Ota rennommin, ole cool, niin voit onnistua.

Vierailija
16/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittaja

Vierailija
17/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillinen juttu sinänsä, jos tuhannet naiset eivät ole yrittäneet sinua.

Jospa ymmärtäisit katsoa sinne suuntaan, missä halutaan sinua?

Seksi ja suhteet ovat sivuseikkoja. 

Ota ensin tavoitteeksi olla aito, äläkä murehdi ollenkaan seksin tai suhteen saamisesta.

Himo ja halu- strategia pettää sinut joka kerta.

Vierailija
18/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toisinpäin eli tuhannet naiset yrittänyt minua, mutta kuitenkin jääneet ilman seksiä. En tiedä, olivatko tai ovatko sinkkuja.

Yäk, luulet siis, että nainen kävelee sinun ohitsesi tai sanoo sinulle hei on yrittämistä, ja vieläpä ihan sen yrittämistä? Ja tummennettu kohta ei ole edes oikein sanottu...

Vierailija
19/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lakkaisit yrittämästä kaikkea, mikä liikkuu, ja sen sijaan tutustuisit ihmisiin ajan kanssa. Sieltä voi sitten löytyä joku erityinen, ja hänkin tuntee, että juuri hänet haluat, et ketä tahansa.

Vierailija
20/64 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aistii epätoivon.. Naiset haluaa voittajan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan