Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee suihkuun oman orgasmin jälkeen.

Vierailija
23.07.2015 |

Luin äsken keskustelun, jossa puhuttiin, kuinka mies lopettaa seksin oman orgasmin saannin jälkeen. Meidän suhteessa tämä on normaalia joka kerta, mies lähtee suihkuun heti kun on itse tullut. Onko muilla vastaavaa, vai tyydyttääkö miehesi sinut joka kerta loppuun asti?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:36"]

Nuolee naisen ensin kerran huipulle. Sen jälkeen ei paineita ja nainenkin tulee helposti uudelleen. Tietysti voi itsekin pyytää poskihoitoa niin ei tarvi itseään hikeen hässiä.

[/quote]

Itse en saa tyydytystä suuseksistä, vain yhdynnällä saan sen tyydytyksen. Miehen pitääkin tämän takia kestää riittävän kauan jotta saan tyydytyksen.
[/quote]
Miksi laukeat liian hitaasti? Onko vika AINA miehessä? AV:lla näyttää olevan.

Vierailija
42/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:36"] Nuolee naisen ensin kerran huipulle. Sen jälkeen ei paineita ja nainenkin tulee helposti uudelleen. Tietysti voi itsekin pyytää poskihoitoa niin ei tarvi itseään hikeen hässiä. [/quote]

Itse en saa tyydytystä suuseksistä, vain yhdynnällä saan sen tyydytyksen. Miehen pitääkin tämän takia kestää riittävän kauan jotta saan tyydytyksen. [/quote] Miksi laukeat liian hitaasti? Onko vika AINA miehessä? AV:lla näyttää olevan.

[/quote]

Ei kyse ole hitaasti laukeamisesta vaan siitä, että ITSE yhdyntä tuntuu todella hyvältä. Sen takia haluan nauttia siitä, miltä yhdyntä tuntuu. Nautin siitä kun penis liikkuu emättimessä, se tuo suurta nautintoa, vaikken saisikaan orgasmia. Onneksi myös mies rakastaa yhdyntää ja kestää kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:35"]

Ap, oletko kertonut miehellesi asiasta? Oletko kertonut, mitä vielä häneltä odotat?

Minusta on kummallista, että kovin usein naiset tyytyvät siihen, mitä saavat, sen sijaan, että itse ottaisivat ohjat käsiinsä tai edes kertoisivat kumppanilleen toiveistaan. Eivät miehet ole ajauksenlukijoita.

Sitä paitsi käytit sanaa orgasmi. Tiesitkö, että miehen siemensyöksy ei tarkoita välttämättä, että hän olisi saanut orgasmin, kuten liian usein kuvitellaan. Miehen orgasmi ei sekään ole mikään itsestäänselvyys.

Nyt kannattaisi vaikka miehen kanssa yhdessä tutustua aiheeseen, jotta saisitte tyydyttävämmän seksielämän.

[/quote]

Kyllä taas on mahtava kirjoitus. Siis mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä (tämä etenkin jos laukeamisia on useita lyhyellä ajalla), mutta siemensyöksy ilman orgasmia on kyllä taas ihan paskapuhetta.

[/quote]

3. Onko orgasmeja erityyppisiä?
Jokainen orgasmi on omanlaisensa eli sama ihminen voi saada hyvin erilaisia orgasmeja. Useimmiten orgasmi syntyy klitoriksen ja/tai vaginan stimulaatiosta, mutta sen voi saada myös unissaan tai pelkistä mielikuvista. Niin kestossa kuin voimakkuudessa voi olla isoja eroja.
Orgasmi on reaktio, jonka kokemisen voi oppia. Kokemuksen ja oman kehonsa tuntemisen kautta ihminen kyllä huomaa, että orgasmi on yhdellä kertaa erilainen kuin toisella.
Miehen orgasmi ei ole yhtä monisyinen asia, mutta myös miehillä laukeamiskokemus voi olla erilainen. Välillä voi niin sanotusti tulla ja toisella kertaa TULLA. Siemensyöksy voi tapahtua ilman orgasmia, mikä on monelle miehelle yllätys. Mies voi myös saada orgasmin, vaikkei siemensyöksyä tapahtuisikaan. Useimmiten ne kuitenkin tapahtuvat samaan tai lähes samaan aikaan.

Vierailija
44/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"] On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä! [/quote] Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta? I [/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :) [/quote] Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen. [/quote] Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua?

[/quote]

Sen takia, että niin voi tehdä ilman miestäkin. Miksi edes naida jonkun kanssa, jos se naiminen on pelkkää itsetyydyytystä? Itsetyydytystä voi harrastaa yksinkin.
[/quote]
Miksi mies haluaisi seksi jos se on ensin työt omaan orgasmiin ja siitä kiitoksena joko vittuilua tai velvoite nuolu- tai sormetusorjaksi? Voihan mieskin vetää käteen jos naisesta ei ole kuin laiskaksi oman edun tavoittelijaksi.

Vierailija
45/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään aina huoli että minä tulen ensin. Tulen onneksi aina

Vierailija
46/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]Itse tumputan samalla kun mies panee [/quote] siis mitä? [/quote]hieroo klittaa

[/quote]

Kullia tietenkin :D

Vierailija
47/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:06"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"] On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä! [/quote] Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta? I [/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :) [/quote] Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen. [/quote] Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua? [/quote]

Sen takia, että niin voi tehdä ilman miestäkin. Miksi edes naida jonkun kanssa, jos se naiminen on pelkkää itsetyydyytystä? Itsetyydytystä voi harrastaa yksinkin. [/quote] Miksi mies haluaisi seksi jos se on ensin työt omaan orgasmiin ja siitä kiitoksena joko vittuilua tai velvoite nuolu- tai sormetusorjaksi? Voihan mieskin vetää käteen jos naisesta ei ole kuin laiskaksi oman edun tavoittelijaksi.

[/quote]

HÄH? En minä naisena tykkää sormetuksesta enkä nuolemisesta. Sen sijaan yhdynnän on kestettävä niin kauan että minäkin saan tyydytyksen. Molemmat ovat aktiiviisa yhdynnässä, ei vain mies. Jos mies on kiinnostunut vain omasta tyydytyksestään, ei ole järkeä harrastaa seksiä.

Vierailija
48/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:06"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"] On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä! [/quote] Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta? I [/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :) [/quote] Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen. [/quote] Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua? [/quote]

Sen takia, että niin voi tehdä ilman miestäkin. Miksi edes naida jonkun kanssa, jos se naiminen on pelkkää itsetyydyytystä? Itsetyydytystä voi harrastaa yksinkin. [/quote] Miksi mies haluaisi seksi jos se on ensin työt omaan orgasmiin ja siitä kiitoksena joko vittuilua tai velvoite nuolu- tai sormetusorjaksi? Voihan mieskin vetää käteen jos naisesta ei ole kuin laiskaksi oman edun tavoittelijaksi.

[/quote]

HÄH? En minä naisena tykkää sormetuksesta enkä nuolemisesta. Sen sijaan yhdynnän on kestettävä niin kauan että minäkin saan tyydytyksen. Molemmat ovat aktiiviisa yhdynnässä, ei vain mies. Jos mies on kiinnostunut vain omasta tyydytyksestään, ei ole järkeä harrastaa seksiä.

[/quote]

Eli jos mies ei kestä tai halua kestää TÄSMÄLLEEN niin kauan kuin SINÄ haluat niin mies ajattelee VAIN itseään? Miksi et opettele nauttimaan nopeammin ja lyhyemmin? Miksi vika olisi aina miehessä?

Vierailija
49/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colourbox

Voiko mies näytellä orgasmin?

Miehen orgasmi on eri asia kuin siemensyöksy, eikä orgasmiin aina liity siemensyöksyä. Moni mies toki kuvailee, että nämä asiat tapahtuvat yhtä aikaa. Usein ajatellaan, ettei mies voi näytellä, ja selitys siihen on juuri siemensyöksy.

Näytteleminen on kuitenkin mahdollista supistelemalla peniksen alueen lihaksia. Eritteet, joita naisen kiihottuessa syntyy emättimeen, menevät kyllä täydestä myös siemennesteenä.

Jotkut miehet näyttelevät, koska pelkäävät miehisyytensä puolesta tai haluavat säästää kumppaniaan mielipahalta.

Vastaajana kliininen seksologi Tarja Sandberg.

seksi

orgasmi

näyttely

FacebookTwitter

Tykkää

Kommentit (6)

Ilmoita asiattomaksi 
Vierailija
31.7.2013 klo 21:37

Vierailija
 04.03.2012 klo 08:09

On tullut teeskenneltyä kortsu päällä, eikä huomannut nainen yhtään mitään.

Nainen vain ihmetteli ,että tulipas vain vähän kun edellisellä edes säiliö täyttyi ja pystyi heiluttamaan kortsua sen ukon naamalla - kun nauroi vauvamehujen olevan matkalla jääkaappiin 

ylös0
alas0

VASTAA

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi 
Vierailija
12.3.2012 klo 19:54

Miksi teeskennellä? Siksi että se nyt vaan on helpompaa vähän näytellä kuin selitellä loppuyö pettynyttä itkua tuhertavalle naiselle kuinka hän on ihana ja seksikäs ja haluttava vaikkei nyt juuri nalli palanutkaan väsymyksestä tms. johtuen.

En ole tuota parisuhteessa tehnyt, mutta joillekin yhden yön tutuille kyllä. Ei siinä kukaan mitään häviä.

ylös0
alas0

VASTAA

LAINAA

Katso kaikki kommentit

Nimesi
SähköpostiTämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.

Kommentti *

◢ 

Vierailija
50/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:09"]

[/quote]

[/quote]

Eli jos mies ei kestä tai halua kestää TÄSMÄLLEEN niin kauan kuin SINÄ haluat niin mies ajattelee VAIN itseään? Miksi et opettele nauttimaan nopeammin ja lyhyemmin? Miksi vika olisi aina miehessä?

[/quote]

Koska tottakai siitä hyvästä olosta minkä yhdyntä saa aikaan haluaa nauttia mahdollisimman kauan! eikä meillä ole mitään minuutilleen tarkennettua aikaa, paljonko yhdynnän pitäisi kestää, kyllä se aika vaihtelee. Voin kuitekin paljastaa, että kyseessä ei todellakaan ole koskaan mikään minuutin parin yhdyntä. Ja miehen pitää pystyä hillitsemään laukeamisensa niin ettei minuutin päästä jo ruikkasa. Mutta onneksi minulla on mies joka myös nauttii itse yhdynnästä ja harrastaa sitä mielellään.

Vierailija
51/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan rupee sellasen ukon tyydytysvälineeksi, joka ei huomioi mua. Vastaavasti tietenki huomioin miestä.

Vierailija
52/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:22"]

Nimenomaan nro 54. Olen mieluummin ilman seksiä kuin harrastan sitä jonkun sellaisen kanssa, jota ei kiinnosta kumppanin tyydytys.

[/quote]

Ei taida olla ihan noin yksioikoista? Meillä aina sillointällöin jompikumpi jää ilman. Ja kumpaakin kiinnostaa toisen "hyvinvointi".

Toisaalta on myös henkilöitä, jotka eivät tahdo millään saada orgasmia, ei sitten millään, vaikka kuinka yrittäisi.

Kuitenkin parisuhde ja rakkaus on, ainakin itselleni, muutakin kuin orgasmin tavoittelua. Hellyyskin on tavoittelemisen arvoista. Ja seksiäkin voi harrastaa, vaikkei aina/joskus saisi O:ta!

[/quote]

Minkälaista tyyppiä vituttaa tämäkin kommentti?

Vierailija
53/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni saa orgasmin hän lähtee heti pitkään suihkuun ja sen jälkeen tarvitsee omaa aikaa. Kaikki kosketus tuntuu liian voimakkaalta ja ärsyttää. Ja tämä o kaiketi ihan yleistä miehillä. Ennen se sattui ku en tiennyt miksi hän vain lähtee mutta sitten selvii asiaa ja kysyin mieheltä. Minulle taas kun tulee halpa olo kun toinen jättää minut itsekseni makaamaan mutta olemma yrittäneet jotenki luovia sillä tavalla että annan miehelle omaa rauhaa seksin jälkeen mutta tunnin sisällä seksistä saan ainakin pari halia. :)

Vierailija
54/77 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:00"]Kun mieheni saa orgasmin hän lähtee heti pitkään suihkuun ja sen jälkeen tarvitsee omaa aikaa. Kaikki kosketus tuntuu liian voimakkaalta ja ärsyttää. Ja tämä o kaiketi ihan yleistä miehillä. Ennen se sattui ku en tiennyt miksi hän vain lähtee mutta sitten selvii asiaa ja kysyin mieheltä. Minulle taas kun tulee halpa olo kun toinen jättää minut itsekseni makaamaan mutta olemma yrittäneet jotenki luovia sillä tavalla että annan miehelle omaa rauhaa seksin jälkeen mutta tunnin sisällä seksistä saan ainakin pari halia. :)
[/quote]
Kuulostaa laihalta sovulta. Kai miehesi on hoidellut sut tyytyväiseksi ensin?

Vierailija
55/77 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle hoitaa orkut aina ensin.

Vierailija
56/77 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kertonut miehellesi asiasta? Oletko kertonut, mitä vielä häneltä odotat?

Minusta on kummallista, että kovin usein naiset tyytyvät siihen, mitä saavat, sen sijaan, että itse ottaisivat ohjat käsiinsä tai edes kertoisivat kumppanilleen toiveistaan. Eivät miehet ole ajauksenlukijoita.

Sitä paitsi käytit sanaa orgasmi. Tiesitkö, että miehen siemensyöksy ei tarkoita välttämättä, että hän olisi saanut orgasmin, kuten liian usein kuvitellaan. Miehen orgasmi ei sekään ole mikään itsestäänselvyys.

Nyt kannattaisi vaikka miehen kanssa yhdessä tutustua aiheeseen, jotta saisitte tyydyttävämmän seksielämän.

Vierailija
57/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään mies ei suihkuun lähde jos hommat ovat kesken. Eikä siinä mitään kysellä tarvitse, kyllä mies huomaa jos nainen on vielä viimeistelyä vaille. Ja jos ei pöljä huomaa, niin siinähän katselee kun pidän omaa kivaa ilman häntä. Jos mies siis karkaa suihkuun kesken kaiken, niin joko alat miehen ollessa lähdössä sormettamaan itseäsi tai sitten olet täydessä touhussa kun mies suihkusta tulee. Voit myös jättää miehen viittä vaille valmiiksi ja jatkat omin käsin onneen hänen katsellessa siinä vieressä. Sitten sinä painelet sinne suihkuun. Kyllä pitäisi pöljänkin miehen tajuta kerralla ja jos ei tajua, niin mihin sinä miestä tarvitset?

Vierailija
58/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä, itse ainakin pyrin siihen että nainen laukeaa ennen itseäni. Kun olen tullut, lähden hetken päästä suihkuun. Miten kauan siinä pitäisi pyöriä? Paljon mukavampi makoilla suihkun jälkeen.

Vierailija
59/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut yhden miehen kanssa aiheesta ja hän sanoi, ettei halua olla mitenkään tyly tai sellaista. Kertoi, että kun mälli ruiskahtaa, niin välittömästi sen jälkeen kaikki mielenkiinto kosketukseen tai jatkamiseen katoaa. Eli hän tarvitsi tauon, samalla tavoin kuin jotkut naisetkin. Jos tästä on kyse, niin voihan sitä jatkaa myöhemmin tai tosiaan hoitaa naisen ensin. Halia ja pusutella sitten vähän ajan päästä.

Vierailija
60/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee naisen ensin kerran huipulle. Sen jälkeen ei paineita ja nainenkin tulee helposti uudelleen. Tietysti voi itsekin pyytää poskihoitoa niin ei tarvi itseään hikeen hässiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän