Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee suihkuun oman orgasmin jälkeen.

Vierailija
23.07.2015 |

Luin äsken keskustelun, jossa puhuttiin, kuinka mies lopettaa seksin oman orgasmin saannin jälkeen. Meidän suhteessa tämä on normaalia joka kerta, mies lähtee suihkuun heti kun on itse tullut. Onko muilla vastaavaa, vai tyydyttääkö miehesi sinut joka kerta loppuun asti?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:35"]

Sitä paitsi käytit sanaa orgasmi. Tiesitkö, että miehen siemensyöksy ei tarkoita välttämättä, että hän olisi saanut orgasmin, kuten liian usein kuvitellaan. Miehen orgasmi ei sekään ole mikään itsestäänselvyys.

[/quote]

Kertoisitko kokemattomalle/ymmärtämättömälle naiselle, miten siemensyöksy EI ole orgasmi? Ja voiko mies saada orgasmin ilman siemensyöksyä?

Vierailija
22/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]Itse tumputan samalla kun mies panee [/quote] siis mitä?

[/quote]

Miehen ei tarvitse huolehtia mun saamisesta. Yleensä mä ruiskin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"]

On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä!

[/quote]

Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta?
I
[/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :)
[/quote]
Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen.
[/quote]
Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua?
[/quote]
Olen viestin 26 kirjoittaja. Kyllä minä aktiivisesti omaa klittaa hinkkaan/vibra hinkkaa yhdynnässä mutta joskus mieheltä kerkiää tulla ennenkuin minä saan. Ja josnäin käy, ei mies lähde suihkuun vaan jää siihen minun kanssani hoitelemaan minut loppuun. Yleensä hoidamme kyllä minulle ne orkut jo esileikin aikana ennen yhdyntää. Joko mies nuolee tms...

Vierailija
24/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:35"]Ap, oletko kertonut miehellesi asiasta? Oletko kertonut, mitä vielä häneltä odotat?

Minusta on kummallista, että kovin usein naiset tyytyvät siihen, mitä saavat, sen sijaan, että itse ottaisivat ohjat käsiinsä tai edes kertoisivat kumppanilleen toiveistaan. Eivät miehet ole ajauksenlukijoita.

Sitä paitsi käytit sanaa orgasmi. Tiesitkö, että miehen siemensyöksy ei tarkoita välttämättä, että hän olisi saanut orgasmin, kuten liian usein kuvitellaan. Miehen orgasmi ei sekään ole mikään itsestäänselvyys.

Nyt kannattaisi vaikka miehen kanssa yhdessä tutustua aiheeseen, jotta saisitte tyydyttävämmän seksielämän.
[/quote] en ole ap, mutta kyllä mjn mies huutaa lauetessaan että en voi olla tietämättä.

Vierailija
25/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]Itse tumputan samalla kun mies panee
[/quote] siis mitä?
[/quote]hieroo klittaa

Vierailija
26/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä nukahdan oman orgasmin jälkeen. Se erittää unihormonia ja väsyttää ihan älyttömästi. Ei siinä sen jälkeen jaksa toista enää panna, kun silmät meinaa väkisin painua kiinni. Jokainen huolehtikoon itse orgasmistaan ja siitä että orgasmi tulee molemmille samaan aikaan.

Ja niin, olen nainen. 

Vierailija
27/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:56"]

Mun nykyinen on tuollainen, ja olen ihmeissäni. Entiset kumppanit ovat huolehtineet, että olen loppuun saakka tyydytetty. Orgasmilla tai ei, mutta niin ettå olen saanut tarpeeksi.

[/quote]

¨Joo kun ei pysty kunnolla, siis vaappumatta, suihkuun kävelemään niin tietää saaneensa. Silloin hyvö. 
[/quote]
Näinkin on kyllä joskus käynyt...

Vierailija
28/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täällä, mä en voisi kuvitella kovin kauaa jatkavani spermat sisällä, sen verran paljon se muuttaa tuntemusta ja alkaa valua lakanoille. Ja lopahtaa se mielenkiintokin laukeamiseen. Mutta onko nää ap-tyypit sitten sellaisten miesten kanssa, jotka on niitä minuuttimunia? Itse hallitsen sen verran kroppaani että laukean vasta kun itse haluan, kun nainen on saanut riittävästi, hyvin kun menee niin samaan aikaan. Naiselle riittävästi lämppää ja niin edelleen. Normijuttuja.

Toinen vaihtoehto on sitten siistiytymisen jälkeen pienen tauon perään jatkaa tai jos lauetuttaa niin voihan sitä ruikata ulkopuolellekin.

Vierailija
29/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]Itse tumputan samalla kun mies panee [/quote] siis mitä? [/quote]hieroo klittaa

[/quote]

Enpä ole ikinä kuullut kenenkään kutsuvan sitä tumputtamiseksi.

Vierailija
30/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus miehellä on menettää mielenkiinto seksiin tultuaan? Entä jos nainen ottaisi oman orkun eka ja painelisi suihkuun?

Vierailija
31/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyydyttää minut ennen yhdyntää sormilla tai dildolla ja haluaa vielä antaa yhdyntäorkun. Aina en sitä saa, mutta onhan se seksin aatelia tulla yhtaikaa. Nuolemalla en saa ikinä.

Vierailija
32/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisellakin on oma osuutensa orgasminsa saamiseen. Vai onko tarkoitus vain maata aloillaan ja odottaa nuolemista tai panoa oikeasta kulmasta?

Vierailija
33/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasummapeliä näyttää teillä olevan.

Minulle on mukavaa, jos vaimokkeeni saa orkun, vaikka itse jäisin ilmankin. Näin on käynyt useita kertoja, eikä se harmita. Saan siitäkin nautintoa,kun kumppani nauttii. 

Mies salomailta

Vierailija
34/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:55"]Kyllä naisellakin on oma osuutensa orgasminsa saamiseen. Vai onko tarkoitus vain maata aloillaan ja odottaa nuolemista tai panoa oikeasta kulmasta?
[/quote]
Joo kyllä, mutta jos mies tulee liian nopeasti!! Niin kyllä ottaa päähän jäädä nuolemaan näppejään jos toinen häipyy vaan suihkuun. Ei huvita pian koko seksi enää ja vaikea antautua nauttimaan, kun toinen tulee liian nopeasti. En myöskään uskalla tehdä sängyssä mitään liian "stimuloivaa" jolloin mies tulisi vielä entistä nopeammin.

Vierailija
35/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:36"]

Nuolee naisen ensin kerran huipulle. Sen jälkeen ei paineita ja nainenkin tulee helposti uudelleen. Tietysti voi itsekin pyytää poskihoitoa niin ei tarvi itseään hikeen hässiä.

[/quote]

Itse en saa tyydytystä suuseksistä, vain yhdynnällä saan sen tyydytyksen. Miehen pitääkin tämän takia kestää riittävän kauan jotta saan tyydytyksen.

Vierailija
36/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan nimenomaan yhdyntää ja harmittaa jos homma loppuu kesken.

Vierailija
37/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"] On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä! [/quote] Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta? I [/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :) [/quote] Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen. [/quote] Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua?

[/quote]

Sen takia, että niin voi tehdä ilman miestäkin. Miksi edes naida jonkun kanssa, jos se naiminen on pelkkää itsetyydyytystä? Itsetyydytystä voi harrastaa yksinkin.

Vierailija
38/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan nro 54. Olen mieluummin ilman seksiä kuin harrastan sitä jonkun sellaisen kanssa, jota ei kiinnosta kumppanin tyydytys.

Vierailija
39/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 13:22"]

Nimenomaan nro 54. Olen mieluummin ilman seksiä kuin harrastan sitä jonkun sellaisen kanssa, jota ei kiinnosta kumppanin tyydytys.

[/quote]

Ei taida olla ihan noin yksioikoista? Meillä aina sillointällöin jompikumpi jää ilman. Ja kumpaakin kiinnostaa toisen "hyvinvointi".

Toisaalta on myös henkilöitä, jotka eivät tahdo millään saada orgasmia, ei sitten millään, vaikka kuinka yrittäisi.

Kuitenkin parisuhde ja rakkaus on, ainakin itselleni, muutakin kuin orgasmin tavoittelua. Hellyyskin on tavoittelemisen arvoista. Ja seksiäkin voi harrastaa, vaikkei aina/joskus saisi O:ta!

Vierailija
40/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse aina o:ta, mutta haluan tuntea että kumppaniani kiinnostaa tyydytykseni. En halua seksiä henkilön kanssa, jota kiinnostaa vain oma tyydytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi