Mies lähtee suihkuun oman orgasmin jälkeen.
Luin äsken keskustelun, jossa puhuttiin, kuinka mies lopettaa seksin oman orgasmin saannin jälkeen. Meidän suhteessa tämä on normaalia joka kerta, mies lähtee suihkuun heti kun on itse tullut. Onko muilla vastaavaa, vai tyydyttääkö miehesi sinut joka kerta loppuun asti?
Kommentit (77)
Aina olen pitänyt huolta että partnerikin saa. Jos ei ennen minua niin sitten jälkeen. Toki joitakin kertoja ollut jolloin toinen on todennut että anna olla nyt, mutta noita ei kyllä montaa kertaa tule mieleen.
Mies
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:35"]
Ap, oletko kertonut miehellesi asiasta? Oletko kertonut, mitä vielä häneltä odotat?
Minusta on kummallista, että kovin usein naiset tyytyvät siihen, mitä saavat, sen sijaan, että itse ottaisivat ohjat käsiinsä tai edes kertoisivat kumppanilleen toiveistaan. Eivät miehet ole ajauksenlukijoita.
Sitä paitsi käytit sanaa orgasmi. Tiesitkö, että miehen siemensyöksy ei tarkoita välttämättä, että hän olisi saanut orgasmin, kuten liian usein kuvitellaan. Miehen orgasmi ei sekään ole mikään itsestäänselvyys.
Nyt kannattaisi vaikka miehen kanssa yhdessä tutustua aiheeseen, jotta saisitte tyydyttävämmän seksielämän.
[/quote]
Kyllä taas on mahtava kirjoitus. Siis mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä (tämä etenkin jos laukeamisia on useita lyhyellä ajalla), mutta siemensyöksy ilman orgasmia on kyllä taas ihan paskapuhetta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:36"]
Nuolee naisen ensin kerran huipulle. Sen jälkeen ei paineita ja nainenkin tulee helposti uudelleen. Tietysti voi itsekin pyytää poskihoitoa niin ei tarvi itseään hikeen hässiä.
[/quote]
Tämäkin on aika erikoinen harhaluulo minusta miehiltä. Mieheltä menee mielenkiinto seksiin kun on itse saanut joten en oikein usko että naistakaan hirveästi kiinnostaa alkaa naimaan kun on saanut. Toki nainen voi saada uudestaan orgasmin, mutta kokemuksen mukaan ei tuosta kovin moni ole innostunut ollut. Naiset tuntuvat eniten innostuvan jos orgasmi tulisi kutakuinkin samaan aikaan seksin aikana (pl. että pelkkää suuseksiä voi tietysti olla eri aikaan).
Jos nainen ottaisi mieheltä ensin suihin ja sen vuoksi että voi rauhassa nauttia kun mies panee pitkään ja kun nainen olisi lauennut niin jättäisi miehen kalu pystyssä ja toteisi että sinähän sait jo joten ei mitään ongelmaan...niin asiahan olisi ihan sama ja tuskin kovin moni mies tykkäisi.
Mies
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:41"]
Kyllä ja kyllä; mulle ensin, sitten miehelle (ja sitten pesulle). Ymmärrän hyvin ettei mies laukeamisensa jälkeen enää jaksa > on parempi että naisen o hoidetaan ensi "alta pois".
[/quote]Miten miehelläsi on niin huono kunto ettei enää jaksa orkun jälkeen tehdä mitään? Treenaatte liian vähän tai sitten miestä ei kiinnosta. Ja jos naisen orkku on vain "hohhoijaa, kai se on pakko hoitaa akan orkku pois päiväjärjestyksestä", niin mies poistuisi aika nopeasti minun kalenteristani. Kun puuhaan aletaan ja molemmat ovat siinä ajatuksella, että loppuun saakka mennään, niin ei siitä kumpikaan liukene mihinkään ilman hyvää syytä. Jos mies haluaa mennä suihkuun limaista kaluaan pesemään ennen aikojaan, niin sitten mies voi käyttää kortsua ja vaikka vielä kertakäyttöhanskojakin käsissään jos niin puhtauden ystävä on. Hanskat päällä saa kortsun siististi itseään sotkematta pois ja hanskat sen jälkeen voi laittaa vaikka yöpöydän alle tuotuun roskikseen, kai mies sen verran jaksaa? Ihan oikeasti, etsikää itsellenne kunnon Mies, ei mitään neitejä! :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"]
On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä!
[/quote]
Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta?
En ymmärrä. Meillä mies vaatii, että minunkin on saatava. Tyydyttää minut kyllä sen jälkeen jos itseltään tulee ensin. Meillä ihan utopinen ajatus, että mies jättäisi minut ilman. Järkyttävää, että tuollaisia ukkoja on edes olemassa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"]
On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä!
[/quote]
Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta?
[/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:09"]Itse tumputan samalla kun mies panee
[/quote] siis mitä?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"]
[/quote]
[/quote]
Kannattaa olla harrastamatta seksiä jos se noin kovin työlästä ja vastenmielistä on. Tosin en usko, että sitä olet koskaan harrastanutkaan, ainakaan kenenkään elävän naisen kanssa.
Itse kauettua runkkaan vaimolle orgasmin.
Miehen siemen syöksy ja orgasmi kaksi eri asiaa . Itse harvoin saan orgasmin yhdynnässä
Kyllä meillä pidetään huoli, että kumpikin saa orgasmin joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:35"]En ymmärrä. Meillä mies vaatii, että minunkin on saatava. Tyydyttää minut kyllä sen jälkeen jos itseltään tulee ensin. Meillä ihan utopinen ajatus, että mies jättäisi minut ilman. Järkyttävää, että tuollaisia ukkoja on edes olemassa.
[/quote]
Minun mieheni on. Hänen kanssaan ei voi puhua seksistä koska on niin ahdistunut.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"]
[/quote]
I
[/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :)
[/quote]
Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"]
[/quote]
I
[/quote]
Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen.
[/quote]
Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:23"] On siinä varsinainen mies, kun ei anna sinulle orgasmia ensin! Minäkin olen vähän puhtausintoilija, joten pikapesun jälkeen on ihana mennä miehen kainaloon raukean tyydytettynä! [/quote] Mikä velvollisuus miehellä on tehdä työt vielä töiden jälkeen? Ensin nainen saa munaa ja sen päälle vielä ansaitsee kaikkea muuta? I [/quote]Mihin sinua tarvitaan? Otapa munasi omaan karvaiseen kouraasi ja mene vaikka nautiskelemaan ihanasta itsestäsi ison peilin eteen. Eipä sinulla kyllä naista ole koskaan ollutkaan. :) [/quote] Mihin mies tarvitsee naista jos mukana seuraa liuta velvollisuuksia? Ihmettelen miksi nainen ei hoida itse aktiivisesti itselleen orkkua? Niinhän mieskin tekee itselleen. [/quote] Voisiko tähän joku nainen vastata? Miksi ette itse aktiivisesti hommaa itsellenne orkkua?
[/quote]
Jos minä hommaan itse itselleni aktiivisesti orkun, se onnistuu varmaan paremmin ilman kaltaistasi ruikuttavaa öykkäriä.
Onneksi myös toisenlaisia miehiä on olemassa - sellaisia, joiden KANSSA voi harrastaa seksiä eikä vain olla reikä johon öykkäri ruikkaa, örähtää ja lähtee pesulle.
Oletko tyypillinen lahna? Jos oma naiseni vain makaisi selällään minun tehdessäni työt, niin enpä silloin huolehdi kenenkään muun orgasmista kuin omastani. Onneksi tuota on tullut sen verran koulutettua, että on aktiivinen sängyssä. ;)
Kyllä ja kyllä; mulle ensin, sitten miehelle (ja sitten pesulle). Ymmärrän hyvin ettei mies laukeamisensa jälkeen enää jaksa > on parempi että naisen o hoidetaan ensi "alta pois".