Annoin lapselle nimeksi Jessica :(
Kommentit (41)
Luin eilen lehdestä nimestä JANNIKE. Ihan hirvee :D varmaan tästäkin löytyy vielä enemmän wt-versio JANNICE :D
Naisten eniten arvostama on Jorma pienellä kirjoitettuna.
Jorma 18cm
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:59"]Nyt kaduttaa kun olen lukenut tätä palstaa.
[/quote]
Mun mielestä kiva nimi ja onko kukaan nähnyt rumaa jessicaa?
T.m
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:15"]Luin eilen lehdestä nimestä JANNIKE. Ihan hirvee :D varmaan tästäkin löytyy vielä enemmän wt-versio JANNICE :D
[/quote]
Ei hemmetti, tuli pissat housuun kun nauroin :D
Musta toi Jessica on kuitenkin parempi kuin Jes Sika. Vaikka yleensä en tykkää c-nimistä.
ap ei Jessicassa mitään vikaa ole! En tajua mitä niin hirveetä siinä Jessicassa on. Olisin itse paljon miueluummin Jessica kun joku supisuomalainen Aino, jolle sitten nauretaan ulkomailla kun nimi on I Know XD
Hirttäkää minut, mutta mainittu Jannike on minusta ihan nätti pohjoismainen nimi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:15"]
Luin eilen lehdestä nimestä JANNIKE. Ihan hirvee :D varmaan tästäkin löytyy vielä enemmän wt-versio JANNICE :D
[/quote]
Miksei suoraan Janice ...Ähhähähähähä... ;)
Minä annoin lapsilleni nimeksi Jessica, Nico ja Veeti, jottei kukaan vaan arvaisi minua av-mammaksi!
Pojalle sit vaikka: jucca, cimo, cauli, ceppo, hulio, juuco, ricto, ercci jnejne..
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:31"]Pojalle sit vaikka: jucca, cimo, cauli, ceppo, hulio, juuco, ricto, ercci jnejne..
[/quote]
Mica, Cari, Pecca, Yussi, Marccu,
Varmaan pidit nimestä itse, kun sen kaikista nimistä valitsit? Älä siis välitä muiden mielipiteistä. Sitäpaitsi minusta tämä "J-nimien" paheksunta on jo ainakin 10 vuotta vanhaa, eli mennyt ohi jossain määrin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:15"]Luin eilen lehdestä nimestä JANNIKE. Ihan hirvee :D varmaan tästäkin löytyy vielä enemmän wt-versio JANNICE :D
[/quote]
On hollantilainen nimi
Ette kai oo tosissanne te nimen vaihtamisen ehdottelijat? Palstan ulkopuolella se on nimi muiden joukossa. Lapsella on sen niminen kaveri, moni varmaan jo kieltäisi sen nimisen seurassa olemisen?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:55"]Ette kai oo tosissanne te nimen vaihtamisen ehdottelijat? Palstan ulkopuolella se on nimi muiden joukossa. Lapsella on sen niminen kaveri, moni varmaan jo kieltäisi sen nimisen seurassa olemisen?
[/quote]
Hyvä ajatus.
Siis 90-luvulla kun tyttöjä nimettiin Jessicoiksi,.niin se oli kaunis ja harvinainen nimi. Mutta nykyään se on vissiin wt. Itse halusin pienenä tyttönä että nimeni olisi ollut Jessica :D olen syntynyt 1990.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:19"]
ap ei Jessicassa mitään vikaa ole! En tajua mitä niin hirveetä siinä Jessicassa on. Olisin itse paljon miueluummin Jessica kun joku supisuomalainen Aino, jolle sitten nauretaan ulkomailla kun nimi on I Know XD
[/quote]
Joo Aino on kyl supernolo nimi, kaikki Ainot varmaan haluis olla Jessicoita ja Janicoita.
Käytä Josefiina nimeä