leipomo laurell -tapaus
Tietääkö kukaan, miten arkkukakku keissi päättyi. Postaus poistunut hml leipomo Laurelin Facebook sivuilta. Antoivatko jonkin syyn, miksi kakku oli epäonnistunut? Jäi vaivaamaan.
Kommentit (443)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:10"]
Hetken siinä kesti, mutta sainpahan vastaukseni. Asiakas on siis kakun leipomossa hyväksynyt.
Jolloin leipomo on katsonut asiakkaan olleen tyytyväinen.
Siinäpä koko ketjun jeesustelijoille yksiselitteinen kuvaus tapahtumien oikeasta laidasta.
Ja tuo ihmetyttää, leipomossa kakku on ok, mutta autolla jo repsottaa? Olisiko kantajalla osuutta repsottaviin reunoihin, mene ja tiedä ;)
[/quote]
Ja miksi leipomo sitten palautti rahat ja pahoitteli, noin on komea kakku, mitäpä tuota pahoittelemaan. Rinta rottingilla kataloogiin vaan esille, että lasten synttärikakku, tämmöinen, tai mitä nyt sattuu tulemaan.
Syvä huokaus!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:57"]
Kova oot täällä arvostelemaan ja muka "tuntevas" mut, mutta silti et uskalla kasvojas näyttää? :D
[/quote]
Sinäkö pelaat reiluin ja avoimin kortein? Piiloudut muiden taakse somekohussa ja et edes tajua hävetä omaa käytöstäsi? Toivon ,että saat porttikiellon sinne Laurellille, sen verran huonoa mainosta olet heille aikaan saanut kanamaisella käytökselläsi.
[/quote]
Piilostahan sinäkin ruikutat, jos sinussa yhtään ihmistä on, niin nimi esiin!
Olispa kiva tietää, miltä siitä leipomon pomosta tuon yhden ruokottoman harjoittava leipomon puolustus tuntuu.
[/quote]
En puolusta leipomoa, puolustan totuutta.
Tässä tapauksessa siis arvostelin vääristeltyä totuutta , jonka tämä asiakaskin itse tässä omin sanoin myöntää.
ELI KAKKU KELPASI LEIPOMOSSA, LEIPOMOLLA EI OLLUT SYYTÄ OLETTAA MUUTA.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:34"]
Tää koko asia on nyt lähteny ihan lapasesta. Olis kiva tietää tää asiakaspalvelija joka sanoo että en ole odotetuin tai toivotuin asiakas hämeenlinnassa? Varsinkin kun harvemmin missään itse käyn. Tilasin tosiaan kakun noin. 1,5kk aikasemmin laurellilta, ja olen nähnyt tämän leipurin aikaisempia lastenkakkuja, jonka pohjalta osasin luottaa että tekisi tästä merirosvoaiheisesta kakusta hienon luomuksen. Sinä päivänä kun kakkua hain, ja sain kakun eteeni siinä valossa näytti hienolta, ei kokonsa puolesta ehkä sellaiselta kun odotin mutta kuitenkin,kannoin autolle kakun ja katsoin että jaahas, reunat repsottaa, kakku on epäsiistin näköinen ja kakusta puuttuu lapseni nimi ja ikä. Kiireessä en mennyt takaisin koska se ei olisi mitään hyödyttänyt. Kakku harmitti minua, koska kyseessä tosiaan lapseni ensimmäiset synttärit. Vaikka lapsi ei siitä tuon taivaallista välittäisi, minulle iso juttu. Pitäkää sitten pinnallisena tai ette. Kun juhlat olivat ohitse, laitoin laurellille netin kautta palautetta, että ikäväkseni joudun antamaan negatiivista palautetta kakun ulkonäöstä. Missään vaiheessa en ajatellut niin kun moni täällä nyt väittää että söin kakun ja halusin rahat takaisin. Missään vaiheessa en ajatellut niin. Mutta kakun luovuttaja oli eri kun kakun leipoja. Lauantaina jätin palautteen, ja torstaina sain vasta puhelun kun keskiviikkona oli some räjähtänyt. Minä itse en kuvaa ladannut nettiin, ja joo olisi varmaan pitänyt pyytää poistamaan koko julkaisu, mutta todellakaan en arvannut että koko julkaisu saisi noin laajaa näyttävyyttä. Missään vaiheessa en ole laurellia haukkunut. Enkä yleistänyt, olen vain sanonut että teemakakkuja en tilaa. Ja itse leipuri/paikan johtaja soitti minulle ja pahoitteli koko kakkuasiaa, ja sanoi että korvaa kakun hinnan, vaikkei se sitä mieltäpahaa poista. Inhottavaa että te jotka ette tiedä asiasta, olette vain kuulleet jotain epämääräistä, rupeatte mua arvostelemaan ja haukkumaan. Ja on se kumma että reklamaatioo ei saa antaa. Huhhuh.
[/quote]
Hyväksyit siis kakun leipomossa. Mitä leipomon olisi pitänyt tehdä? Leipoa kakku alle puolessa tunnissa uudestaan?
Hävettääkö sua muuten yhtään, mitä olet saanut aikaan?
Vetoamalla siihen, että et ole itse ladannut kuvaa nettiin , ei poista vastuuta kohusta sinulta kuitenkaan.
Niin, ja satun tuntemaan sinut. Asiakas ei ole aina oikeassa.
[/quote]
Mitä helvetin väliä sillä hyväksymisellä oikein on?
Leipomo on itse hyväksynyt sen että asiakkaalle annetaan tuollainen kakku, kai silloin pitäis kestää valokuvakin siitä?!?
Hävettääkö sua olla hullu jankkaaja, mikäli oot yrityksellä töissä en jalallanikaan sinne astu, niin mielipuolista toi sun kirjoittelu on!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:34"]Tää koko asia on nyt lähteny ihan lapasesta. Olis kiva tietää tää asiakaspalvelija joka sanoo että en ole odotetuin tai toivotuin asiakas hämeenlinnassa? Varsinkin kun harvemmin missään itse käyn. Tilasin tosiaan kakun noin. 1,5kk aikasemmin laurellilta, ja olen nähnyt tämän leipurin aikaisempia lastenkakkuja, jonka pohjalta osasin luottaa että tekisi tästä merirosvoaiheisesta kakusta hienon luomuksen. Sinä päivänä kun kakkua hain, ja sain kakun eteeni siinä valossa näytti hienolta, ei kokonsa puolesta ehkä sellaiselta kun odotin mutta kuitenkin,kannoin autolle kakun ja katsoin että jaahas, reunat repsottaa, kakku on epäsiistin näköinen ja kakusta puuttuu lapseni nimi ja ikä. Kiireessä en mennyt takaisin koska se ei olisi mitään hyödyttänyt. Kakku harmitti minua, koska kyseessä tosiaan lapseni ensimmäiset synttärit. Vaikka lapsi ei siitä tuon taivaallista välittäisi, minulle iso juttu. Pitäkää sitten pinnallisena tai ette. Kun juhlat olivat ohitse, laitoin laurellille netin kautta palautetta, että ikäväkseni joudun antamaan negatiivista palautetta kakun ulkonäöstä. Missään vaiheessa en ajatellut niin kun moni täällä nyt väittää että söin kakun ja halusin rahat takaisin. Missään vaiheessa en ajatellut niin. Mutta kakun luovuttaja oli eri kun kakun leipoja. Lauantaina jätin palautteen, ja torstaina sain vasta puhelun kun keskiviikkona oli some räjähtänyt. Minä itse en kuvaa ladannut nettiin, ja joo olisi varmaan pitänyt pyytää poistamaan koko julkaisu, mutta todellakaan en arvannut että koko julkaisu saisi noin laajaa näyttävyyttä. Missään vaiheessa en ole laurellia haukkunut. Enkä yleistänyt, olen vain sanonut että teemakakkuja en tilaa. Ja itse leipuri/paikan johtaja soitti minulle ja pahoitteli koko kakkuasiaa, ja sanoi että korvaa kakun hinnan, vaikkei se sitä mieltäpahaa poista. Inhottavaa että te jotka ette tiedä asiasta, olette vain kuulleet jotain epämääräistä, rupeatte mua arvostelemaan ja haukkumaan. Ja on se kumma että reklamaatioo ei saa antaa. Huhhuh. [/quote] Niin, sinä annoit palautetta, et virallisesti reklamoinut. Reklasta tulisi käydä ilmi ainakin asian taustat, sopijaosapuolet, mitä on sovittu, syy reklaan ja se, mitä vaaditaan. Hyvitystähän niillä rekloilla haetaan. Yleensä se laitetaan sähköpostilla ja viestiin kannattaa laittaa pyyntö, että vastaanottaja kuittaa viestin vastaanotetuksi. Sinä olet nyt ilmeisesti laittanut sitten johonkin heidän nettisivujensa palautelaariin tällaisen kommentin ja sinne se on hukkunut palautteena muiden joukossa.
[/quote]
Rekla! Repesin totaalisesti. Nyt on pakko vetää happea!
AIVAN VARMAAN PASKA JA JULMA JULMA AKKA ON TUO SOMEKOHUN ALULLE PANIJA ETIIKKA ON ITSELLÄÄNKIN VITTU AIVAN HUKASSA JA ÄMMÄN MÄTIKKÄ VIELÄ KEHTAA TOISTEN AMMATTIETIIKASTA JAUHAA PASKAA EI VITTU! OLIS PITÄNYT KUNNON PÄÄKALLO MYRKKYKAKKU SULLE ANTAA ETTÄ OIS SYNTTÄREIDEN OHELLA SAATU HAUTAJAISET JA MYRKKY-LEHTI KANS SILLE YX VEELLE LAHJAX. TILATKAA VITTU ENS KERRALLA PIZZA JA TUNKEKAA 2 VITUN KYNTTILÄÄ SIIHEN KESKELLE.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:57"]
Kova oot täällä arvostelemaan ja muka "tuntevas" mut, mutta silti et uskalla kasvojas näyttää? :D
[/quote]
Sinäkö pelaat reiluin ja avoimin kortein? Piiloudut muiden taakse somekohussa ja et edes tajua hävetä omaa käytöstäsi? Toivon ,että saat porttikiellon sinne Laurellille, sen verran huonoa mainosta olet heille aikaan saanut kanamaisella käytökselläsi.
[/quote]
Piilostahan sinäkin ruikutat, jos sinussa yhtään ihmistä on, niin nimi esiin!
Olispa kiva tietää, miltä siitä leipomon pomosta tuon yhden ruokottoman harjoittava leipomon puolustus tuntuu.
[/quote]
En puolusta leipomoa, puolustan totuutta.
Tässä tapauksessa siis arvostelin vääristeltyä totuutta , jonka tämä asiakaskin itse tässä omin sanoin myöntää.
ELI KAKKU KELPASI LEIPOMOSSA, LEIPOMOLLA EI OLLUT SYYTÄ OLETTAA MUUTA.
[/quote]
Niin kakku kelpasi näköjään molemmille myös leipomolle!!! Niin miksi siitä ei saa laittaa Someen kuvaa?!??
Siksi koska se kakku on ala-arvoinen ja ruma!!!
Kakun ulkonäkö pilasi leipurin maineen, ei mikään muu!!!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:14"]
Hetken siinä kesti, mutta sainpahan vastaukseni. Asiakas on siis kakun leipomossa hyväksynyt.
Siinäpä koko ketjun jeesustelijoille yksiselitteinen kuvaus tapahtumien oikeasta laidasta.
Ja tuo ihmetyttää, leipomossa kakku on ok, mutta autolla jo repsottaa? Olisiko kantajalla osuutta repsottaviin reunoihin, mene ja tiedä ;)
[/quote]
Ja miksi leipomo sitten palautti rahat ja pahoitteli, noin on komea kakku, mitäpä tuota pahoittelemaan. Rinta rottingilla kataloogiin vaan esille, että lasten synttärikakku, tämmöinen, tai mitä nyt sattuu tulemaan.
Syvä huokaus!
[/quote]
Sä siis kannatat sitä meininkiä, että ravintolassa syö lautasen tyhjäksi, ja sitten valittaa kun ruoka oli pahaa, ja annos pitää saada ilmaiseksi.
Näinhän tässäkin on tapahtunut.
Tilattu, hyväksytty , syöty.
Ainoa ero tietenkin on, että kohu teki hallaa leipomolle tässä tapauksessa, kiitos tämän ei-maksavan-asiakkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:34"]
Tää koko asia on nyt lähteny ihan lapasesta. Olis kiva tietää tää asiakaspalvelija joka sanoo että en ole odotetuin tai toivotuin asiakas hämeenlinnassa? Varsinkin kun harvemmin missään itse käyn. Tilasin tosiaan kakun noin. 1,5kk aikasemmin laurellilta, ja olen nähnyt tämän leipurin aikaisempia lastenkakkuja, jonka pohjalta osasin luottaa että tekisi tästä merirosvoaiheisesta kakusta hienon luomuksen. Sinä päivänä kun kakkua hain, ja sain kakun eteeni siinä valossa näytti hienolta, ei kokonsa puolesta ehkä sellaiselta kun odotin mutta kuitenkin,kannoin autolle kakun ja katsoin että jaahas, reunat repsottaa, kakku on epäsiistin näköinen ja kakusta puuttuu lapseni nimi ja ikä. Kiireessä en mennyt takaisin koska se ei olisi mitään hyödyttänyt. Kakku harmitti minua, koska kyseessä tosiaan lapseni ensimmäiset synttärit. Vaikka lapsi ei siitä tuon taivaallista välittäisi, minulle iso juttu. Pitäkää sitten pinnallisena tai ette. Kun juhlat olivat ohitse, laitoin laurellille netin kautta palautetta, että ikäväkseni joudun antamaan negatiivista palautetta kakun ulkonäöstä. Missään vaiheessa en ajatellut niin kun moni täällä nyt väittää että söin kakun ja halusin rahat takaisin. Missään vaiheessa en ajatellut niin. Mutta kakun luovuttaja oli eri kun kakun leipoja. Lauantaina jätin palautteen, ja torstaina sain vasta puhelun kun keskiviikkona oli some räjähtänyt. Minä itse en kuvaa ladannut nettiin, ja joo olisi varmaan pitänyt pyytää poistamaan koko julkaisu, mutta todellakaan en arvannut että koko julkaisu saisi noin laajaa näyttävyyttä. Missään vaiheessa en ole laurellia haukkunut. Enkä yleistänyt, olen vain sanonut että teemakakkuja en tilaa. Ja itse leipuri/paikan johtaja soitti minulle ja pahoitteli koko kakkuasiaa, ja sanoi että korvaa kakun hinnan, vaikkei se sitä mieltäpahaa poista. Inhottavaa että te jotka ette tiedä asiasta, olette vain kuulleet jotain epämääräistä, rupeatte mua arvostelemaan ja haukkumaan. Ja on se kumma että reklamaatioo ei saa antaa. Huhhuh.
[/quote]
Hyväksyit siis kakun leipomossa. Mitä leipomon olisi pitänyt tehdä? Leipoa kakku alle puolessa tunnissa uudestaan?
Vetoamalla siihen, että et ole itse ladannut kuvaa nettiin , ei poista vastuuta kohusta sinulta kuitenkaan.
[/quote]
Jos oikeasti olisit huolissasi seuraamuksista leipomolle, olit kuoliaaksi valjennut ketjun. Mutta kun tarkoituksesi onkin juuri päinvastainen, jeah, mitä vielä keksittäisiin, vaikka samaahan tässä on jauhettu.
Mies meni saunaan, purjehdittiin laituriin yöksi, kun merellä vähän vilkasta, miulla on yksinäistä, mutta pian kulsti varmaan tulee!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:34"]Tää koko asia on nyt lähteny ihan lapasesta. Olis kiva tietää tää asiakaspalvelija joka sanoo että en ole odotetuin tai toivotuin asiakas hämeenlinnassa? Varsinkin kun harvemmin missään itse käyn. Tilasin tosiaan kakun noin. 1,5kk aikasemmin laurellilta, ja olen nähnyt tämän leipurin aikaisempia lastenkakkuja, jonka pohjalta osasin luottaa että tekisi tästä merirosvoaiheisesta kakusta hienon luomuksen. Sinä päivänä kun kakkua hain, ja sain kakun eteeni siinä valossa näytti hienolta, ei kokonsa puolesta ehkä sellaiselta kun odotin mutta kuitenkin,kannoin autolle kakun ja katsoin että jaahas, reunat repsottaa, kakku on epäsiistin näköinen ja kakusta puuttuu lapseni nimi ja ikä. Kiireessä en mennyt takaisin koska se ei olisi mitään hyödyttänyt. Kakku harmitti minua, koska kyseessä tosiaan lapseni ensimmäiset synttärit. Vaikka lapsi ei siitä tuon taivaallista välittäisi, minulle iso juttu. Pitäkää sitten pinnallisena tai ette. Kun juhlat olivat ohitse, laitoin laurellille netin kautta palautetta, että ikäväkseni joudun antamaan negatiivista palautetta kakun ulkonäöstä. Missään vaiheessa en ajatellut niin kun moni täällä nyt väittää että söin kakun ja halusin rahat takaisin. Missään vaiheessa en ajatellut niin. Mutta kakun luovuttaja oli eri kun kakun leipoja. Lauantaina jätin palautteen, ja torstaina sain vasta puhelun kun keskiviikkona oli some räjähtänyt. Minä itse en kuvaa ladannut nettiin, ja joo olisi varmaan pitänyt pyytää poistamaan koko julkaisu, mutta todellakaan en arvannut että koko julkaisu saisi noin laajaa näyttävyyttä. Missään vaiheessa en ole laurellia haukkunut. Enkä yleistänyt, olen vain sanonut että teemakakkuja en tilaa. Ja itse leipuri/paikan johtaja soitti minulle ja pahoitteli koko kakkuasiaa, ja sanoi että korvaa kakun hinnan, vaikkei se sitä mieltäpahaa poista. Inhottavaa että te jotka ette tiedä asiasta, olette vain kuulleet jotain epämääräistä, rupeatte mua arvostelemaan ja haukkumaan. Ja on se kumma että reklamaatioo ei saa antaa. Huhhuh.
[/quote]
Niin, sinä annoit palautetta, et virallisesti reklamoinut. Reklasta tulisi käydä ilmi ainakin asian taustat, sopijaosapuolet, mitä on sovittu, syy reklaan ja se, mitä vaaditaan. Hyvitystähän niillä rekloilla haetaan. Yleensä se laitetaan sähköpostilla ja viestiin kannattaa laittaa pyyntö, että vastaanottaja kuittaa viestin vastaanotetuksi. Sinä olet nyt ilmeisesti laittanut sitten johonkin heidän nettisivujensa palautelaariin tällaisen kommentin ja sinne se on hukkunut palautteena muiden joukossa.
[/quote]
Aivan totta ja hyvä huomio, itse en tuota edes hokannut tuosta pitkästä viestistä. Tosiaan siinä varmaan syy, miksi tähän "reklamaatioon" ei vastattu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote]
Jos oikeasti olisit huolissasi seuraamuksista leipomolle, olit kuoliaaksi valjennut ketjun. Mutta kun tarkoituksesi onkin juuri päinvastainen, jeah, mitä vielä keksittäisiin, vaikka samaahan tässä on jauhettu.
Mies meni saunaan, purjehdittiin laituriin yöksi, kun merellä vähän vilkasta, miulla on yksinäistä, mutta pian kulsti varmaan tulee!
[/quote]
Liibalaaba.
Harmittaako, kun asiakas tässä itse myöntää oman virheensä? Viimeinkin? =)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:14"]
[/quote]
Syvä huokaus!
[/quote]
Sä siis kannatat sitä meininkiä, että ravintolassa syö lautasen tyhjäksi, ja sitten valittaa kun ruoka oli pahaa, ja annos pitää saada ilmaiseksi.
Näinhän tässäkin on tapahtunut.
Tilattu, hyväksytty , syöty.
Ainoa ero tietenkin on, että kohu teki hallaa leipomolle tässä tapauksessa, kiitos tämän ei-maksavan-asiakkaan.
[/quote]
No ei tosiaan ole verrattavissa oleva asia!!!! Tottakai paska ja ruma tuote tekee aina hallaa yritykselle, mutta se ei varmaan ole asiakkaan vika?! Miksi leipomo luovutti tuonnäköisen kakun jos ei kestä siitä kuvaa julkisuudessa?!? Mietippä sitä!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Liibalaaba.
[/quote]
Niin minkä virheen asiakas teki?!? Ainoan virheen tässä on tehnyt leipuri, jos tuollaisen tekeleen luovuttaa asiakkaalle niin pitää kestää sitten kuvatkin siitä "upeasta" luomuksesta
NONNI ÄHÄKUTTI!! ÄMMÄ MYÖNSI OMAN VIRHEENSÄ JA KUOLEVAISUUTENSA, IHANAA!!
Minkä asiakas enää tuossa vaiheessa lopputulokselle voi?!
Leipomo olisi voinut heti pahoitella asiakkaalle lopputulosta ja tarjota alennusta!!
Mutta he eivät edes vaivautuneet vastaamaan palautteeseen
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:35"]NONNI ÄHÄKUTTI!! ÄMMÄ MYÖNSI OMAN VIRHEENSÄ JA KUOLEVAISUUTENSA, IHANAA!!
[/quote]
Sekopää leipuriko siellä huutelee, mee harjotteleen kakun tekemistä, mun lapsikin tekee paremman näkösen kakun
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Liibalaaba.
[/quote]
Liibalaaba, muahan ei harmita yhtään mikään, koitan vaan taas ärsyttää sinut raivoon, mutta alan jo kyllästyä sinuun. Tuolla on yksi sinua mielenkiintoisempi tapaus toisessa ketjussa. Joten pidäppäs paskat kakkusi ihan keskenäsi.
Paska tuote mikä paska tuote, ei millään tavalla asiakkaan vika! Ei pidä päästää markkinoille sellaista tuotetta mitä joutuu jälkeenpäin häpeämään
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:39"]Paska tuote mikä paska tuote, ei millään tavalla asiakkaan vika! Ei pidä päästää markkinoille sellaista tuotetta mitä joutuu jälkeenpäin häpeämään
[/quote]
Nimenomaan näin!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:35"]NONNI ÄHÄKUTTI!! ÄMMÄ MYÖNSI OMAN VIRHEENSÄ JA KUOLEVAISUUTENSA, IHANAA!!
[/quote]
Sekopää leipuriko siellä huutelee, mee harjotteleen kakun tekemistä, mun lapsikin tekee paremman näkösen kakun
[/quote]
SUN LAPSES EI TEE KORKEINTAAN KUIN PAREMMAN NÄKÖSEN KAKAN KUIN ÄITINSÄ. MINUA HÄN EI EDES KAKKAAMISKISASSA VOITA KAAKUISTA PUHUMATTAKAAN.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:57"]
[/quote]
[/quote]
Kato peiliin omaa raivoomistasi, sun ip- osotteesta tullut ihan sairaana jankkausviestejä, sinä sitä hallaa tälle yritykselle teet