Oletteko koskaan alkaneet käyttäytyä sen mukaan, mistä teitä syytetään turhaan?
Kuten välinpitämättömästi ja laiskasti? Olin tunnollinen, mutta en enää jaksa kuunnella väitteitä muusta, joten jätän tekemättä. Sitä ei voi edes kukaan muuttaa valittamalla, koska tällainen olen aina ollut väitteiden mukaan.
Kommentit (15)
Kyllä, useammassakin ihmissuhteessa.
Kyllä, ja ihan samoissa asioissa kuin sinä, ap. On jotenkin helpompaa ja tunnetaloudellisesti "halvempaa" kärsiä syytöksistä niin, että niihin on aihetta kuin olla syytön ja tulla silti syytetyksi.
Olen. Minua on vuosia kutsuttu Venäjän trolliksi ja jossain vaiheessa päätin sitten ryhtyä trollaamaan heikkolahjaisia sen mukaan.
Vauva forumilla liian useasti syytellään ja leimataan trolliksi, vain sen takia kun omaan eriäviä mielipiteitä. Mutta en ole antanut sen muuttaa itseäni, etten teitä aina miellytä vaan pysyn omana itsenäni. Syy tosin tästä on moderaattoreiden, mutta minkäs teet.
Ne kun tykkäävät leimata erilaiset ihmiset trolleiksi. Siinäkin taas on joku uus-vanha ihmisten leimaamis sana, jota moderaattoritkin käyttävät kuin asetta ihmistä kohtaan.
Olen. Mua syytettiin aggressiosta, vaikka olin täysin rauhallinen ja syyttäjäni itse aggressiivinen. Lopulta oikeasti olinkin vihainen.
En, sillä hanska pitää ja tässä taloudess imee kaikki, paitsi viemäri.
Pakkohan se on.
Mulle uskoteltiin että olen luova, herkkä ja lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on.
No oletko vai omitko jonkun toisen työt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on.
No oletko vai omitko jonkun toisen työt?
En
Kai mä olen, kun en enää tiedä miten päin olisin etten vaan ärsytä ketään..
En, mutta olen sulkenut syyllistäjät ja arvostelijat ulkopuolelle. En pidä mitään yhteyttä, enkä kaipaa myrkyllisiä sukulaisia/ kavereita. Olo on huomattavasti helpottuneempi.
En ole itse, mutta tunnen useamman tapauksen, jossa mustasukkainen puoliso on epäillyt ja syyttänyt kumppaniaan pettäjäksi ja lopulta ovat sitten päätyneetkin pettämään, koska miksikäs ei, kun kerran muutenkin syytetään.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen sulkenut syyllistäjät ja arvostelijat ulkopuolelle. En pidä mitään yhteyttä, enkä kaipaa myrkyllisiä sukulaisia/ kavereita. Olo on huomattavasti helpottuneempi.
Pääsisipä eroon, mutta ovat täysin tuntemattomia osa.
En