Tinderin käyttäjät!
Mietin ekaa kertaa elämässä Tinderin lataamista. Saako sen helposti pois käytöstä/takaisin päälle jos rupeaa kaduttamaan. Toisin sanoen, pitääkö kaikki esittelyt yms. kirjoittaa uudelleen jos on välissä piilottanut?/poistanut? profiilin? En jaksa jos pitää koko ajan säheltää jonkun sovelluksen kanssa. N
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Annan neuvon.
Älä ikinä mene tinderiin!
I know, mutta niin kamala läheisyys- ja halipula :(
-ap
Voit piilottaa milloin tahansa ja laittaa uudelleen näkyviin. Profiilin poistaminen poistaa kaikki tiedot.
Kokeilemalla selviää. Ei noissa jutuissa muutamaa minuuttia pidempään mene. Helpoksi sen käyttö on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Voit piilottaa milloin tahansa ja laittaa uudelleen näkyviin. Profiilin poistaminen poistaa kaikki tiedot.
Okei, kiitos tiedosta. Koitan vielä hillitä itseni mutta hyvä tietää varuiksi. Eli piilotan sen sitten ekan vartin sisällä kuitenkin... Eiks siellä nyt kuitenkin voi myös ihan kunnollisia miehiä olla, vai? 😬
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan neuvon.
-ap
Laita yhteystietosi niin tulen nussimaan sua. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos tiedosta. Koitan vielä hillitä itseni mutta hyvä tietää varuiksi. Eli piilotan sen sitten ekan vartin sisällä kuitenkin... Eiks siellä nyt kuitenkin voi myös ihan kunnollisia miehiä olla, vai? 😬
-ap
Millä tavalla kunnollisia? Iso kalu, vai mitä? Kyllä sä sieltä munaa saat jos oot yhtään edes katsottavan näköinen.
Laita deitti.net. ilmoitus, toimii fiksummin kuin tuo mainittu sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Millä tavalla kunnollisia? Iso kalu, vai mitä? Kyllä sä sieltä munaa saat jos oot yhtään edes katsottavan näköinen.
En ole ekana munaa hakemassa, kiitos kysymästä. Ekana nyt treffiseuraa ja sitten katsotaan miten tullaan juttuun.
-ap
Tinderistä ei seuraa mitään hyvää. Se pilaa ihmisen, jos olet tinderissä olet pilalla. Voisin seurustella kanssasi, mutta en jos seurustelet koko kylän kanssa tinderissä. Ai sä oot tinderissä, no unohdetaan koko homma. Tinderi Markku tuli käymään ja antoi vähän kutinaa alakertaan. Olipa kerran tinderi ja pää ihan sekaisin kun viestitelin koko taajamna kanssa samaan aikaan. Menin tinder treffeille ja nimeni on Seppo, tinder täti kysyi oliks mun nimi Matti.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä ei seuraa mitään hyvää. Se pilaa ihmisen, jos olet tinderissä olet pilalla. Voisin seurustella kanssasi, mutta en jos seurustelet koko kylän kanssa tinderissä. Ai sä oot tinderissä, no unohdetaan koko homma. Tinderi Markku tuli käymään ja antoi vähän kutinaa alakertaan. Olipa kerran tinderi ja pää ihan sekaisin kun viestitelin koko taajamna kanssa samaan aikaan. Menin tinder treffeille ja nimeni on Seppo, tinder täti kysyi oliks mun nimi Matti.
Ei kai se nyt tarkoita että juttelee jokaiselle? Mä ainakin harkitsen viisi miljoonaa kertaa ennen kuin uskallan lähestyä jotakuta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ihan oikeasti - älä mene Tinderiin! Läheisyyttä et sieltä saa. Kaiken maailman friikkejä, varattuja ja pelimiehiä siellä. Suorastaan vaarallista touhua.
Jos sulle riittää irtosuhde, saat varmasti sellaisen baarista. Tinderistä ei kannata sitäkään etsiä, tuskin hyödyt siitä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan neuvon.
-ap
Ap puhui HALIpulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan neuvon.
-ap
Esprit Care
Hoivakoti Kultakäpy
Kiimalankatu 69
Tulliportti
Soitathan lankapuhelimella ennen tulotaso, kiitos!
T:
Tulliportin NitropilluT
Mieti ja kirjoita profiilisi valmiiksi ennenkuin teet profiilin tai julkaiset sen. Muuten se menee tyhjänä ekoille = parhaille miehille ja vetävät sen takia vasuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ihan oikeasti - älä mene Tinderiin! Läheisyyttä et sieltä saa. Kaiken maailman friikkejä, varattuja ja pelimiehiä siellä. Suorastaan vaarallista touhua.
Jos sulle riittää irtosuhde, saat varmasti sellaisen baarista. Tinderistä ei kannata sitäkään etsiä, tuskin hyödyt siitä itse mitään.
En käy baareissa eikä mikään yhden yön juttu ole se mitä haen. Tiedän Tinderin maineen, mutta yhtä tyyppiähän tässä ollaan nyt etsimässä. Yksi timantti siis riittää (tavikset on mulle timantteja :D). Luulen kanssa että toi ei oo välttis mulle oikea paikka mutta tähän hätään en tiedä mistä muualtakaan etsisin.
-ap
Annan neuvon.