Lue keskustelun säännöt.
Pyysin tk:sta neuvolan numeroa, sainkin numeron keskeytykseen.
23.07.2015 |
Huomasin asian vasta, kun soitin siihen numeroon. Kaiken lisäksi olin tehnyt hyvin selväksi, että haluan pitää lapsen. Olen 21-vuotias.
Mitä ihmettä?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:27"]Huomasin asian vasta, kun soitin siihen numeroon. Kaiken lisäksi olin tehnyt hyvin selväksi, että haluan pitää lapsen. Olen 21-vuotias.
Mitä ihmettä?
[/quote]
Miksi tämä sama aloitus taas? Provosit asialla jo aiemmin. Olit käynyt varmistamassa lääk, ei kun labrassa raskauden jne.
Ei jatkoon
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vahinkoja sattuu. Kysy vaihteesta oikeaa numeroa.